Cuneax Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Unik design på Apples nye skrivebordsmodell.Nye Mac Pro er en sylinder Lenke til kommentar
Borger___ Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Har lest masse artikler om denne, sett bilde og hørt hvilke specs den er utstyrt med. Men er det ingen som kan fortelle hvordan denne faktisk skal brukes?? Skal man tre den på armen? Hvor er skjermen, HVA er konseptet egentlig?? (En laptop skal vel ha en skjerm integrert?) 1 Lenke til kommentar
abooAyoob Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Har lest masse artikler om denne, sett bilde og hørt hvilke specs den er utstyrt med. Men er det ingen som kan fortelle hvordan denne faktisk skal brukes?? Skal man tre den på armen? Hvor er skjermen, HVA er konseptet egentlig?? (En laptop skal vel ha en skjerm integrert?) Har du virkelig lest masse artikler? hehe 1 Lenke til kommentar
Hyuki Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Pris? over 30k xD 30? Med de specs'ene OG Apple, vil jeg heller si 60-70k. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 Får håpe ikke D-Link saksøker da http://www.trustedreviews.com/d-link-dir-645-smartbeam-router_Peripheral_review Lenke til kommentar
Gintoki Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 30? Med de specs'ene OG Apple, vil jeg heller si 60-70k. True xD Lenke til kommentar
Chanel91 Skrevet 14. juni 2013 Del Skrevet 14. juni 2013 ENDELIG!!!! En, stasjonær pc, som tar 1/8 del av plassen. Velkommen til 2013! Med, de spesifikasjonene jeg krever Var, på tide at noen satte en ny standard, for de store bråkete, plass krevende steinalder pc-ene. ( Endelig, en spill pc som tar så liten plass at det, er pent å se på. og lett å ta med Apple, der overasket dere meg Og, de vil nok ta 90%av markedet. innen stasjonære skrivebord pcer Og, denne gangen fortjener de. det Jeg, elsker apple, mer og mer Lenke til kommentar
Chanel91 Skrevet 14. juni 2013 Del Skrevet 14. juni 2013 Får håpe ikke D-Link saksøker da http://www.trustedreviews.com/d-link-dir-645-smartbeam-router_Peripheral_review Jeg, ser det problemet.,,,, D-link saksøker sikkert. men ærligtalt! Siden, apple satte ny standard. så får alle og en hver. la dem, fortsette og utvikle og sette nye standarder her Vi, lever i 2013 og hvem vil ikke ha en spill pc som er 1/8 del mindre en en vanlige stasjonære Jeg sier, ikke nei! Saksøker D-link, så til helvette med D-link!! De, har ikke akkurat gjort så store fremskritt ut av en sylinder. som apple Lenke til kommentar
Snickers-is Skrevet 23. juni 2013 Del Skrevet 23. juni 2013 Apple er i ferd med å sette en ny standard med denne designen på flere produkter: Lenke til kommentar
Borger___ Skrevet 25. juni 2013 Del Skrevet 25. juni 2013 ENDELIG!!!! En, stasjonær pc, som tar 1/8 del av plassen. Velkommen til 2013! Med, de spesifikasjonene jeg krever Var, på tide at noen satte en ny standard, for de store bråkete, plass krevende steinalder pc-ene. ( Endelig, en spill pc som tar så liten plass at det, er pent å se på. og lett å ta med Apple, der overasket dere meg Og, de vil nok ta 90%av markedet. innen stasjonære skrivebord pcer Og, denne gangen fortjener de. det Jeg, elsker apple, mer og mer Er ikke så inne på spill pc og ytelse, men funker det ikke å spille på dagens iMac? Hva er det man kan gjøre på denne som man ikke kan gjøre på iMac? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 7. juli 2013 Del Skrevet 7. juli 2013 (endret) ENDELIG!!!! En, stasjonær pc, som tar 1/8 del av plassen. Velkommen til 2013! Med, de spesifikasjonene jeg krever Var, på tide at noen satte en ny standard, for de store bråkete, plass krevende steinalder pc-ene. ( Endelig, en spill pc som tar så liten plass at det, er pent å se på. og lett å ta med Apple, der overasket dere meg Og, de vil nok ta 90%av markedet. innen stasjonære skrivebord pcer Og, denne gangen fortjener de. det Jeg, elsker apple, mer og mer Tror nok du ikke vet hva det vil si å elske. Du er vel forelsket også i denne? Endret 7. juli 2013 av Slettet-t8fn5F Lenke til kommentar
Jolo Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 12 desibel idle er stille. Prisen er desverre litt for høy for meg, og Mac-tilbudet i CAD software er litt for lite. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 26 flak må man ha for den minste.... Phøyyyy... 12 dBA er noe jeg tviler man får oppleve når denne står på, men men. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg