cliffme Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Noen som vet hva en brukt ps3 koster hos Gamestop? Fant ikke noen pris på nett. Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 12. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2013 Brukt kostet 1700 på gamestop. Ny ps3 (12gb) kostet 999,- på spaceworld. Lenke til kommentar
samco Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 Brukt kostet 1700 på gamestop. Ny ps3 (12gb) kostet 999,- på spaceworld. 899 på lefdal i forige uke ivertfall Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 14. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2013 Har dessverre ikke Lefdal i Bodø. 999kr var en grei deal. Gjøken på Spaceworld sa derimot ikke at jeg måtte ha et HDD kit for å sette inn en disk. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 14. juni 2013 Del Skrevet 14. juni 2013 Har dessverre ikke Lefdal i Bodø. 999kr var en grei deal. Gjøken på Spaceworld sa derimot ikke at jeg måtte ha et HDD kit for å sette inn en disk. Er ikke HDD kit veldig billig da? Tror du har gjort en god deal. Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 14. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2013 Betalte ca 120kr + brevfrakt for kit. Det er mulig å bruke en disk uten kit, du må bare være forsiktig samt ikke røre boksen mens du bruker den. Kjøpte en ps3 kun pga The last of us. Skal kjøre det igang ikveld. Skuff hvis jeg ikke liker spillet da det kostet meg ca 1600kr... Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 14. juni 2013 Del Skrevet 14. juni 2013 Betalte ca 120kr + brevfrakt for kit. Det er mulig å bruke en disk uten kit, du må bare være forsiktig samt ikke røre boksen mens du bruker den. Kjøpte en ps3 kun pga The last of us. Skal kjøre det igang ikveld. Skuff hvis jeg ikke liker spillet da det kostet meg ca 1600kr... Du trenger vel ikke disk hvis du kun skal spille TLOU. Men fint å ha hvis du investerer i PS+. Jo før, jo heller. Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 14. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2013 Hadde noen disker liggende uansett, så det spiller ingen rolle. Har lastet ned noen demoer og "demo" filmer fra spill. Det begrenser seg fort med 12GB lagring. Jeg ser jo at PS+ er egentlig et must, men reagerte litt på det da alle sier at PSN er gratis. Funksjonalitet jeg mener er et must krever PS+. Til daglig spiller jeg på xbox 360. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 14. juni 2013 Del Skrevet 14. juni 2013 Hadde noen disker liggende uansett, så det spiller ingen rolle. Har lastet ned noen demoer og "demo" filmer fra spill. Det begrenser seg fort med 12GB lagring. Jeg ser jo at PS+ er egentlig et must, men reagerte litt på det da alle sier at PSN er gratis. Funksjonalitet jeg mener er et must krever PS+. Til daglig spiller jeg på xbox 360. Hva mener du med funksjonalitet som er et must? Online-spilling er gratis på PS3 og kommer til å være det ut dens livsløp. Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 14. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2013 En ting som er et absolutt totalmust for meg, savegamer i cloud. Altså ikke fastlåst på min interne harddisk. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 14. juni 2013 Del Skrevet 14. juni 2013 En ting som er et absolutt totalmust for meg, savegamer i cloud. Altså ikke fastlåst på min interne harddisk. Det er jeg sånnsett enig i. Men sånt får man bare tåle, du får det ikke bedre på noen andre konsoller. Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 14. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2013 Man er vel godt vant fra alt det gode xbox samt xbl gold kan tilby. Crossgamechat er en annen sak jeg krever. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 14. juni 2013 Del Skrevet 14. juni 2013 Man er vel godt vant fra alt det gode xbox samt xbl gold kan tilby. Crossgamechat er en annen sak jeg krever. Tipper du "krever" web-browser på Playstation 1 også. Tror du må bare finne deg i realitetene. Cross game chat kommer aldri til PS3. Det vil naturligvis komme til PS4. Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 14. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2013 Det er jo helt latterlig at det ikke finnes på ps3. En annen ting. Skal viftene gå på max hele tiden? Etter ca 20 minutter spilling går de på max. Bråker noe enormt. Selve konsollen er ikke varm. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 14. juni 2013 Del Skrevet 14. juni 2013 Det er jo helt latterlig at det ikke finnes på ps3. En annen ting. Skal viftene gå på max hele tiden? Etter ca 20 minutter spilling går de på max. Bråker noe enormt. Selve konsollen er ikke varm. Hørtes unormalt ut. Sikker på at det er viftene og ikke diskdrevet? Mulig de bråker litt(feks er Xbox 360 S litt stillere hvis du installerer spillene), men ikke "enormt". Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 14. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2013 Er 100% sikker på at det er viftene. Går på max. Har MYE volum på her, men hører fortsatt boksen som suser. Den er sånn ca lunken. Vil anslå at den bråker 3 ganger så mye som gen 1 xbox 360 mens den installerer spill. Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 14. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2013 Jeg slo boksen av og på igjen. Foreløpig har den et normalt støynivå. Trodde en stund at den skulle gå gjennom veggen her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå