Majjan Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Den lengste E3-dagen er over, og vi har både sett og befølt de nye konsollene. Les hele saken Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Alle ser jo at det bilde som ber om caption contest så er det dette som skjer: Han til venstre er i starten på "ååååååååhhh , we're halfways there" Mens han til høyre er på "dubadubadubababa" (starten av sangen) Lenke til kommentar
zyaN Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Reisebrev er flotte greier, men er vel strengt talt unødvendig å fortelle om all den gode maten dere inntar, mens vi sitter her i kalde norge?! Jeg har aldri vært på McD's engang! Lenke til kommentar
Johste Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Utrolig usæriøst å bue når noe går galt. Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Når det plutselig ble stille i salen var det flere journalister som syntes det var artig å bue på de som stod på scenen. Ah, spill"journalister". Kunne like gjerne sendt noen fanboys fra et spillforum. Like stor journalistisk integritet. 1 Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Ah, spill"journalister". Kunne like gjerne sendt noen fanboys fra et spillforum. Like stor journalistisk integritet. Ble stille under Dice og BF. Da var det noen rop, men ikke buing. Stakkars Dice-fyren ble jo helt satt ut (under Microsoft sitt show) Lenke til kommentar
Charizes Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Jeg som aktiv gamergirl vil nok si at jeg aldri har sett jenter som spiller, med rosa eller unaturlige hårfarger! Eneste som blir "unaturlig" med mitt hår må vell være at det er både blondt og brunt. Thats it liksom. Men ellers vet jeg ikke hvorfor så mange farger håret sitt i unaturlige farger. Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 (endret) Jeg som aktiv gamergirl vil nok si at jeg aldri har sett jenter som spiller, med rosa eller unaturlige hårfarger! Eneste som blir "unaturlig" med mitt hår må vell være at det er både blondt og brunt. Thats it liksom. Men ellers vet jeg ikke hvorfor så mange farger håret sitt i unaturlige farger. Kjenner flere som farger håret i rare farger. Og der er anime og slikt en stor interesse i tilleg. Men kjæresten min har ikke anime-interesser og har helt vanlig brunblondt-ish hår. Mulig anime og japan er en stor årsak? Endret 11. juni 2013 av Argoniel Lenke til kommentar
fiskfisk Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Reisebrev er flotte greier, men er vel strengt talt unødvendig å fortelle om all den gode maten dere inntar, mens vi sitter her i kalde norge?! Så kaldt er det da ikke ... men mat er tradisjon! Jeg har aldri vært på McD's engang! Regn deg selv som heldig! 2 Lenke til kommentar
hår null Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Takk gromgutta! Gleder meg like mye til dissa reisebreva hvert år Stemning... Lenke til kommentar
Licht Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Jeg som aktiv gamergirl vil nok si at jeg aldri har sett jenter som spiller, med rosa eller unaturlige hårfarger! Eneste som blir "unaturlig" med mitt hår må vell være at det er både blondt og brunt. Thats it liksom. Men ellers vet jeg ikke hvorfor så mange farger håret sitt i unaturlige farger. Fordi det er pent. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå