Joachim_F Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Sony røper informasjon om storspill for PS4. Les hele saken Lenke til kommentar
Grimning Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Jeg får bare opp "This video is private." Lenke til kommentar
Stormwolf Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 (endret) Så ut som et typisk søppel 4 player coop spill der karakterene har forskjellige våpen/evner i utrolig fin innpakning. Endret 11. juni 2013 av Stormwolf Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Så ut som et typisk søppel 4 player coop spill der karakterene har forskjellige våpen/evner i utrolig fin innpakning. Lurer på hvordan du kan dømme spillet ut ifra en trailer som viser null gameplay, men velger heller og vise setting og hvordan atmosfære vi kan forvente av spillet. Lenke til kommentar
Stormwolf Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Så ut som et typisk søppel 4 player coop spill der karakterene har forskjellige våpen/evner i utrolig fin innpakning.Lurer på hvordan du kan dømme spillet ut ifra en trailer som viser null gameplay, men velger heller og vise setting og hvordan atmosfære vi kan forvente av spillet. Er du tykk? Så du ikke hvordan 4 personer hoppet ut av bilen med sine respekterte våpen og skjøt? Det kan ikke bli klarere. Er mange som mangler intuisjon, så det er ikke sikkert jeg kan klandre deg for ikke å se bildet etter en trailer som dette hele bildet ser jeg selvsagt ikke, men essensen av gameplayet. Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 (endret) Er du tykk? Så du ikke hvordan 4 personer hoppet ut av bilen med sine respekterte våpen og skjøt? Det kan ikke bli klarere. Er mange som mangler intuisjon, så det er ikke sikkert jeg kan klandre deg for ikke å se bildet etter en trailer som dette hele bildet ser jeg selvsagt ikke, men essensen av gameplayet. Tykk vil jeg nok ikke kalle meg selv, og tonen du har når du skriver kan du bare legge fra deg en annen plass. Nok en gang må jeg nevne det, null gameplay. Du dømmer spillet ut ifra noen de valgte å vise i en trailer. Du velger noen elementer av traileren og dømmer spillet ut ifra det uten at du har noe konkret å komme med. Endret 11. juni 2013 av Luchy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå