maya86 Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Hei. Jeg skal kjøre fra Budapest til Norge snart, og lurer på om det er en gps app som er verdt å kjøpe, isteden for å kjøpe en gps. Jeg har hatt Sygic på trial en uke nå, men den tuller veldig inni byen her, for den vil ofte svinge venstre i kryss hvor dette ikke er lov osv. På forhånd takk Lenke til kommentar
Gjest Slettet-peolQalf Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Prøvd Google Maps? Den har jeg god erfaring med på kortere ruter Lenke til kommentar
TMB Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 (endret) Jeg har veldig god erfaring med Navigon yarr harr Endret 11. juni 2013 av TMB Lenke til kommentar
maya86 Skrevet 13. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2013 Takker! Dette skal testes ut Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 TomTom er vel det beste du får, og nå er det 40% rabatt på noen utgaver: https://play.google.com/store/apps/developer?id=TomTom+International+BV Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå