hantimilon Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Noen som vet om dette spilte har japansk tale? Om det ikke har det? Finnes det noen versjoner som har dette med engelsk tekst? Lenke til kommentar
hantimilon Skrevet 20. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2013 Bump. Ingen som har spilte Final Fantasy ? Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 20. juni 2013 Del Skrevet 20. juni 2013 Noen som vet om dette spilte har japansk tale? Om det ikke har det? Finnes det noen versjoner som har dette med engelsk tekst? Nei desverre. du må bestille fra japan, og jeg vet ikke hvordan region lock som er på ps3. Så jeg trur du bare må holde deg til engelsk stemme, med mindre du har tid og lære deg Japansk. Lenke til kommentar
hantimilon Skrevet 22. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2013 PS3 skal være regionfri. Bor for tiden i japan, så har kjøpt spillene her. Men de har jo ikke teksting på engelsk, så kan være vanskelig å forstå alt. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 23. juni 2013 Del Skrevet 23. juni 2013 Meningen var å gi ut spillene med japansk tale og engelsk test, men ble fjernet (fordi både PS3 og 360-versjonen skulle være lik, tror jeg det var). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå