Espen Jansen Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Utgivergiganten har mye på gang i tiden fremover. Les hele saken Lenke til kommentar
Ruarcs Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Når får man se hvordan bf4 ser ut på pc? 1 Lenke til kommentar
Knebla Bruker Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Dei var veldig gode skodespelarar dei BF4 spelarane, eg trudde dei var bottar så dårlige så dei var til å skyta frå helikopter og fotfolket som stod i ro og bomma på alt. Merka og at eg fekk fysisk vondt av EA sports sin framvisning. 1 Lenke til kommentar
Satyrion Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Helt uinteressant så lenge pc spilla bare kommer på ubrukelige origin. Da blir d pirate bay på meg hvertfall. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Når får man se hvordan bf4 ser ut på pc? Videoen av BF4 var vel på PC. Flere som satt med mus og tastatur og det stod "Backspace", "E" og slikt på ting man kan trykke på. Lenke til kommentar
Genki Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Skuffende konferanse, men så pleier ikke EA å ha stort å by på heller. Samme gamle hvert år. Sport, NFS og Battlefield. 1 Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Battlefront? Instant win 1 Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Dei var veldig gode skodespelarar dei BF4 spelarane, eg trudde dei var bottar så dårlige så dei var til å skyta frå helikopter og fotfolket som stod i ro og bomma på alt. Merka og at eg fekk fysisk vondt av EA sports sin framvisning. Michael "Pach Attack" Pachter var en av dem Lenke til kommentar
Ruarcs Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 (endret) Videoen av BF4 var vel på PC. Flere som satt med mus og tastatur og det stod "Backspace", "E" og slikt på ting man kan trykke på. Nei, dette var konsoll. Det så man på hvordan mannen beveget siktet sitt på.Samt den elendige grafikken. Dette var ikke mus, vist det var så vet jeg ikke hva jeg skal si..... Endret 11. juni 2013 av Ruarcs Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 (endret) Nei, dette var konsoll. Det så man på hvordan mannen beveget siktet sitt på.Samt den elendige grafikken. Dette var ikke mus, vist det var så vet jeg ikke hva jeg skal si..... Var mange som spilte med Xbox-kontrolleren, noen med mus og tastatur. Står også at det er PC her (0:20): http://www.youtube.com/watch?v=N7l-eUmhEW8&feature=player_detailpage#t=10s Endret 12. juni 2013 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
tabbeber Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 Star Wars Battlefront. 'Nuff said. Lenke til kommentar
Ruarcs Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 (endret) Var mange som spilte med Xbox-kontrolleren, noen med mus og tastatur. Står også at det er PC her (0:20): Jøsses. Så feil kan jeg ta. Velger folk å spille med en kontroll når de ikke får hjelp til å sikte? Da virker det på meg som om man spiller med et veldig handikap Endret 13. juni 2013 av Ruarcs Lenke til kommentar
Rickenbacker Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 Når får man se hvordan bf4 ser ut på pc? Bildene du har sett er slik det vil se ut på PC. De kommer fra PC'en de lager spillet på. Kan nok regne med at bildene er litt pynta på også som det vanligvis er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå