drbass Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 Hei Jeg hadde tenkt til å invistere i et lian li pc 70 kabinett, det eneste problemet er at jeg ikke finner noen webshop som har dette inne. Har dere noen gode tips? Lenke til kommentar
SineTwo Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 www.microplex.no ? Lenke til kommentar
xthal Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 www.microplex.no ? Ventes inn: 01.11.03 Lenke til kommentar
drbass Skrevet 24. september 2003 Forfatter Del Skrevet 24. september 2003 Ok, jeg har sjekket databutikken.com, microplex.no og netconnection og alle disse var enten utsolgt eller har sluttet og ta dem inn. Er det noen andre webshops som har disse Lenke til kommentar
SineTwo Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 Beklager, trodde han mente om noen hadde selve produktet til salgs, ikke bare inne på lager. :wink: Lenke til kommentar
thorsan Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 hepp Tror digital-impuls har dem inne på lager, mener de hadde en i butikken i allefall, hvis du er i oslo ligger butikken rett ved siden av komplett... LianLipc70 Lenke til kommentar
drbass Skrevet 24. september 2003 Forfatter Del Skrevet 24. september 2003 Takk, skal se om jeg får dratt meg ned dit en tur. Bestillte forresten ett annet kabinett i dag også et aopen h700a, i grunn et stygt kabinett, men det skal moddes mye . Det beste med det var prisen, kosta hele 300kr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå