Kurt Lekanger Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 iRobot og Cisco lanserer robot som lar kolleger på ulike steder møtes ansikt til ansikt.Denne robotassistenten styres fra iPad-en din Lenke til kommentar
lahebo Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Så meningsløst når det allerede er opp til flere PC-er / skjermer på de fleste kontorer / møterom allerede. Penger ut av vindu spør du meg. Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Har de virkelig lov å kalle den IRobot ? Apple bruker jo dette konseptet og så har man jo en fil som heter "I robot" Lenke til kommentar
Even mikal Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Jeg er veldig glad for de tar initiativ til å lage en robot som kjører til og fra møter. framtiden er her men det eneste minuset med denne modellen som jeg kan se er at skjermen ser ut som en fly-tv håper de butter den ut til neste modell. Lenke til kommentar
Kurt Lekanger Skrevet 12. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2013 Har de virkelig lov å kalle den IRobot ?Apple bruker jo dette konseptet og så har man jo en fil som heter "I robot" Det er produsenten som heter iRobot, og selskapet ble startet allerede i 1990. Mest kjent for å lage støvsugerroboter (Roomba). Så Apple har hatt god tid til å protestere, hvis det er noe å protestere mot :-). Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 Det er produsenten som heter iRobot, og selskapet ble startet allerede i 1990. Mest kjent for å lage støvsugerroboter (Roomba). Så Apple har hatt god tid til å protestere, hvis det er noe å protestere mot :-). jeg vet bare at Apple har protester mot andre selskap når de fant på ett eller annet som kunne forbindes med at Apple produkt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg