Geir Andersen Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Jonathan Livingstone Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
HelloKjersti Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 DAGENS BILDE: Dette bildet lokket frem smilet hos meg. Her er måka fotografert fra en litt uvant vinkel (jeg er ikke helt sikker på om jeg hadde turt å stå direkte under en slik en ) og det gir bildet en smått absurd følelse. Jo mer jeg ser på fuglen, jo mer ser det ut til at hodet er opp ned, men hvorfor skulle da måka ha beina på ryggen? Og den ene vingen, ser ikke den ut til å sitte helt feil vei? Et morsomt påfunn! Lenke til kommentar
Geir Andersen Skrevet 11. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2013 DAGENS BILDE:Dette bildet lokket frem smilet hos meg. Her er måka fotografert fra en litt uvant vinkel (jeg er ikke helt sikker på om jeg hadde turt å stå direkte under en slik en ) og det gir bildet en smått absurd følelse. Jo mer jeg ser på fuglen, jo mer ser det ut til at hodet er opp ned, men hvorfor skulle da måka ha beina på ryggen? Og den ene vingen, ser ikke den ut til å sitte helt feil vei? Et morsomt påfunn! Takk for kommentaren og ja dem driter en hel del... men her lå jeg trygt under en kamo duk i en fjellklove Ellers er ikke bildet på noen måte manipulert eller noe klipp & lim og clone... . Mvh Geir Lenke til kommentar
Geir Andersen Skrevet 11. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2013 Tøft. Takk Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Et meget spesielt fuglebilde du kan være stolt av. Ikke så ofte jeg skriver kommentarer her da jeg bruker mest tid på "dotten", men her måtte jeg legge igjen noen ord. Roar Lenke til kommentar
HelloKjersti Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 DAGENS BILDE:Dette bildet lokket frem smilet hos meg. Her er måka fotografert fra en litt uvant vinkel (jeg er ikke helt sikker på om jeg hadde turt å stå direkte under en slik en ) og det gir bildet en smått absurd følelse. Jo mer jeg ser på fuglen, jo mer ser det ut til at hodet er opp ned, men hvorfor skulle da måka ha beina på ryggen? Og den ene vingen, ser ikke den ut til å sitte helt feil vei? Et morsomt påfunn!Takk for kommentaren og ja dem driter en hel del... men her lå jeg trygt under en kamo duk i en fjellklove Ellers er ikke bildet på noen måte manipulert eller noe klipp & lim og clone... . Mvh Geir Godt å høre! Selv har jeg et litt anstrengt forhold til måker etter at de stadig prøvde å rappe grillmaten vår da jeg bodde på Nøtterøy (vi oppdaget etterhvert at det hjalp å legge ut lekeslanger, da holdt de seg unna). Lenke til kommentar
Geir Andersen Skrevet 11. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2013 Et meget spesielt fuglebilde du kan være stolt av.Ikke så ofte jeg skriver kommentarer her da jeg bruker mest tid på "dotten", men her måtte jeg legge igjen noen ord.Roar Tusen takk for den hyggelige kommentaren Roar Lenke til kommentar
Nils Christian Skjauff Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Et absolutt fascinerende måke-foto! Positur,lys og gjengivese imponerer stort ! Knallbra!! Lenke til kommentar
Keyzer28 Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Det er et av de bedre fuglebildene jeg har sett! Rett og slett ikke mer å si om den saken. Veldig godt utført! Lenke til kommentar
Geir Andersen Skrevet 11. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2013 Et absolutt fascinerende måke-foto! Positur,lys og gjengivese imponerer stort !Knallbra!! Tusen takk for kommentaren Nils Christian må bare si du har jammen veldig mange flotte bilder i porteføljen din Mvh Geir Lenke til kommentar
Geir Andersen Skrevet 11. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2013 Det er et av de bedre fuglebildene jeg har sett! Rett og slett ikke mer å si om den saken. Veldig godt utført! Tusen takk for den hyggelige kommentaren Mvh Geir Lenke til kommentar
aagesp Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 Flott bilde - F16 i nye farger? Lenke til kommentar
Geir Andersen Skrevet 12. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2013 Knalltøft ! :) Takker Lenke til kommentar
Geir Andersen Skrevet 12. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2013 Flott bilde - F16 i nye farger? Hehe, f16 ja det så jeg ikke før du sa det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg