Gå til innhold

Jonathan Livingstone

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

DAGENS BILDE:

Dette bildet lokket frem smilet hos meg. Her er måka fotografert fra en litt uvant vinkel (jeg er ikke helt sikker på om jeg hadde turt å stå direkte under en slik en ;) ) og det gir bildet en smått absurd følelse.

Jo mer jeg ser på fuglen, jo mer ser det ut til at hodet er opp ned, men hvorfor skulle da måka ha beina på ryggen? Og den ene vingen, ser ikke den ut til å sitte helt feil vei? Et morsomt påfunn!

Lenke til kommentar

DAGENS BILDE:Dette bildet lokket frem smilet hos meg. Her er måka fotografert fra en litt uvant vinkel (jeg er ikke helt sikker på om jeg hadde turt å stå direkte under en slik en ;) ) og det gir bildet en smått absurd følelse. Jo mer jeg ser på fuglen, jo mer ser det ut til at hodet er opp ned, men hvorfor skulle da måka ha beina på ryggen? Og den ene vingen, ser ikke den ut til å sitte helt feil vei? Et morsomt påfunn!

Takk for kommentaren og ja dem driter en hel del... men her lå jeg trygt under en kamo duk i en fjellklove :) Ellers er ikke bildet på noen måte manipulert eller noe klipp & lim og clone... . Mvh Geir

Lenke til kommentar
DAGENS BILDE:Dette bildet lokket frem smilet hos meg. Her er måka fotografert fra en litt uvant vinkel (jeg er ikke helt sikker på om jeg hadde turt å stå direkte under en slik en ;) ) og det gir bildet en smått absurd følelse. Jo mer jeg ser på fuglen, jo mer ser det ut til at hodet er opp ned, men hvorfor skulle da måka ha beina på ryggen? Og den ene vingen, ser ikke den ut til å sitte helt feil vei? Et morsomt påfunn!
Takk for kommentaren og ja dem driter en hel del... men her lå jeg trygt under en kamo duk i en fjellklove :) Ellers er ikke bildet på noen måte manipulert eller noe klipp & lim og clone... . Mvh Geir

Godt å høre! :) Selv har jeg et litt anstrengt forhold til måker etter at de stadig prøvde å rappe grillmaten vår da jeg bodde på Nøtterøy (vi oppdaget etterhvert at det hjalp å legge ut lekeslanger, da holdt de seg unna).

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...