fjarle Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 – iPhone 5 føles som en helt annen telefon.Sniktitt: Apple iOS 7 Lenke til kommentar
Populært innlegg wirrumsen Skrevet 11. juni 2013 Populært innlegg Del Skrevet 11. juni 2013 "Jøss, har Apple kommet med en egen barnetelefon?" Det var første tanken som slo meg når jeg så de nye ikonene. Same shit, new wrapping? 17 Lenke til kommentar
Populært innlegg TheMoonMan Skrevet 11. juni 2013 Populært innlegg Del Skrevet 11. juni 2013 Jeg var stor fan av iPhone da jeg selv hadde en. Iallefall for en liten stund, helt til irritasjonsmomentene begynte å puste meg i nakken. Når jeg nå ser på IOS7, noen år etter at jeg hadde min egen, er det fortsatt liksom ikke kommet noen vei. Det er ikke noen store skritt, det er små. Ørsmå. "Hei, vi gjør det flatere...nå orker dere vel å kjøpe iPhone 6 også?". Jeg kan forstå at de mest innbitte iPhone elskerne som på død og liv verken skal bytte eller vil innse at OS designet er som snytt ut av ræva på Windows Phone og Android når det kommer til enkelte elementer, ser på dette som en revolusjon. For oss andre, som for en god stund siden allerede så oss lei av ensformigheten til IOS, er dette ikke et alternativ. Ikke er det blitt spesielt penere heller, men det er jo opp til hver og en. At Amobil velger å fokusere på at det er notifikasjonsmenyen som ligner på Android, noe den har gjort i evigheter på en dag som dette, er jo veldig spesielt, i og med at det finnes flere eksempler på ting som er nesten dønn lik Windows Phone. "Føles som en helt annen telefon"....jeg må le. 15 Lenke til kommentar
Digitalklokke Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Hm.. Spennende. Men noe kan minne litt om android synes jeg 1 Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Det er ikke sikkert selve designet så nytt. Det ser ut til at Jony Ive har hatt deler av det planlagt ganske så lenge: http://www.cultofmac.com/231140/ios-7s-flat-icons-are-a-blast-from-the-past/ 3 Lenke til kommentar
bChaos Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 hmm...lurer på hvor jeg har sett noe lignende.........http://en.miui.com/ 8 Lenke til kommentar
Snøspade Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 (endret) Endelig oppdatering av Safari. Til nå har den vært å sammenligne med gode gamle IE -- stagnert og mangelfull. Og siden man ikke kan sette en annen nettleser som systemstandard er ikke andre lesere noe reelt alternativ imo. Angående ikonene synes jeg de minner mer om Symbian Belle eller MIUI. Vanlig Android er det i hvert fall ikke lik. Endret 11. juni 2013 av Optimuz Lenke til kommentar
1BlueAnd1White Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Har prøvd iOS 7 i 5 min nå og det er helt konge gruer meg litt til å merke at batteriet blir borte da Lenke til kommentar
Jaybug Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Ikke installer iOS7 beta. Super buggy, og batteriet flyr. Det tar som regel et par beta versjoner før den blir brukbar, så ikke gjør som meg og fall for fristelsen. Når det er sagt, liker jeg det meste ved den nye designen. Lenke til kommentar
Populært innlegg learntofly Skrevet 11. juni 2013 Populært innlegg Del Skrevet 11. juni 2013 Unektelig inspirert av Android. 11 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Greit med litt endringer i IOS, men synes dette er litt for lite, personlig. AtW 4 Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Jeg var stor fan av iPhone da jeg selv hadde en. Iallefall for en liten stund, helt til irritasjonsmomentene begynte å puste meg i nakken. Når jeg nå ser på IOS7, noen år etter at jeg hadde min egen, er det fortsatt liksom ikke kommet noen vei. Det er ikke noen store skritt, det er små. Ørsmå. "Hei, vi gjør det flatere...nå orker dere vel å kjøpe iPhone 6 også?". Jeg kan forstå at de mest innbitte iPhone elskerne som på død og liv verken skal bytte eller vil innse at OS designet er som snytt ut av ræva på Windows Phone og Android når det kommer til enkelte elementer, ser på dette som en revolusjon. For oss andre, som for en god stund siden allerede så oss lei av ensformigheten til IOS, er dette ikke et alternativ. Ikke er det blitt spesielt penere heller, men det er jo opp til hver og en. At Amobil velger å fokusere på at det er notifikasjonsmenyen som ligner på Android, noe den har gjort i evigheter på en dag som dette, er jo veldig spesielt, i og med at det finnes flere eksempler på ting som er nesten dønn lik Windows Phone. "Føles som en helt annen telefon"....jeg må le. Kan du fortelle meg hva som har vært så revolusjonerende i oppdateringer på andre mobil-OS? Jeg har en Android og jeg klarte ikke merke noen store forskjeller fra Gingerbread til Ice Cream Sandwich. 4 Lenke til kommentar
-CerN- Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Tror nok ikke det er noen fare for at jeg bytter inn Galaxy S4'e. 1 Lenke til kommentar
Battaman Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Har de enda ikke greid å gå med widgeter? Lenke til kommentar
frds Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Det blir hverken oppdatering av min iPhone eller nytt iPhone kjøp i fremtiden. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Må innrømme jeg synes det gamle UIet så penere ut. Dette ble nesten litt for sterilt. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Stakkars Fanboysa. Begynner å føle litt med dem. Hva blir det neste? iPhone 6 med micro USB og minnekort? 1 Lenke til kommentar
Vice Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Helt klart at alle plattformene konvergerer mer og mer mot hverandre. 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 De nye ikonene på homescreen ser ganske jævlige ut etter min mening. Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Hmm fra Twitter: @DanielEran: Hilarious that bloggers who have ignored & excused the true UX horrors of Android are now disgruntled & upset about Apple's iOS 7 design 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg