emfiskaaen Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Hei min kjære s3 gikk av me døden så nå må jeg ha meg ny mobil men vet ikke helt ka eg ska velge. Trenger en god multimedia tlf.. lure litt på wp8.. hoper det er noen der ute så kan gi meg et godt svar Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Får fremdeles kjøpt Samsung Ativ S hos Telenor med kontantkort til 999,- Er visstnok ikke låst (iflg Samsung Ativ S tråden her) så man må ikke bruke den med telenor/djuice sim. Lenke til kommentar
MrMidget Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Vil anbefale deg å ta en titt på HTC One om du er ute etter en god multimedia mobil. Denne har ekstremt god lyd som blir levert av Beats. Den har goså "Boomsound" som gir stereo høytalerne plasert på mobilen veldig god lyd. Kameraet er best i test når det gjelder "bilder i dårlig lys" Dette er grunnet htcs nye teknologi som dem kaller "Ultrapixler" For meg så er dette den aller beste telefonen jeg har vært borti. For ordets skyld så har jeg testet både S3 \ S4 \ Xperia Z å andre "toppmodeller" Lenke til kommentar
Slai Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Hvis du ønsker en god multimediatelefon er ikke WP8 noe spesielt, avhengig av hva du skal bruke den til mest. Feks (ime) trekker Spotify mye strøm på WP8, og de har vel i tillegg litt mer restriksjoner mtp videoformater om jeg husker rett? I tillegg er ikke spillerne spesielt bra mtp å hoppe fra punkt til punkt på en track/video. Vil definitivt anbefale en Android-telefon på linje med Galaxy S4, HTC One, Note 2, og Xperia Z. Selv bruker jeg S4, og etter nyeste oppdatering er den enda mer dreamy enn før (den hadde litt stuttering her og der, brukte mer RAM enn nødvendig), skjermen er nydelig, og den har eksternt minnekort til lagring av tonnevis av musikk/spotifylister/filmer osv. HTC One er også såvidt jeg vet (har ikke testet den med nyeste FW) en fantastisk telefon med nydelig skjerm, snappy UI, og bra med internlagringsplass (dog ikke minnekort om det blir relevant). Kan nevne at One slår S4 på lesbar skjerm i direkte sollys, uten at det har plaget meg veldig mye. Merker god forskjell fra feks 920 sin skjerm og S4 sin AMOLED. Det funker såklart, men er lettere å lese på skjermer som 920/One i sterk sol. Batteriwise kan du jo bytte på S4, men man har jo batteripakker til modeller med faststøpt batteri, så det går jo opp i opp. Note 2 har jo en fin stor skjerm til video og all form for visning, og batteriet er veldig veldig bra på den. Xperia Z har jeg ikke vært noe spesielt borti, men kan være greit å lese litt reviews fra gode kilder der. Hørt visningsvinkelen til Xperia Z er noe tynn, om det er relevant, eller ganske gode skussmål. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Dersom man får en rask og god telefon (Ativ S) for en tusenlapp, i forhold til å få en litt bedre til ca det 5-doble, kan man kanskje vurdere å redusere kravene på noe. Man kan ha mye annen moro for ca 4000 enn å kjøpe telefon :-) Lenke til kommentar
Slai Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Zanta: jo det er jo en måte å tenke på, men hvis han ønsker en multimediatelefon er WP ikke noe spesielt IME. Da kan han heller skaffe seg en S3 billig eller en Nexus 4. Lenke til kommentar
emfiskaaen Skrevet 11. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2013 Takk for gode svar.. har vurdert modelen som er nevt.. men e drt none som har erfaring med asus padfone å om det e vert pengen? Skal også ha meg et nett brett. Lenke til kommentar
wholmen Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 (endret) Jeg skal kjøpe Asus padfone infinity. Har bare funnet entusiastisk skryt av den Hvis du er keen på et godt nettbrett i tillegg til telefon, får du mye for pengene med padfone infinity. Jeg kjenner en som er strålende fornøyd med 2'ern, men i følge tester får du utrolig mye mer for infinity. Endret 11. juni 2013 av wholmen Lenke til kommentar
wholmen Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Mobilegeeks Engadget. Jeg ville gått for padfonen ihvertfall hvis multimedia er viktig for deg! Husk at nettbrettet til padfonen har 4g! Et dedikert nettbrett med 4g koster skjorta! Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Jeg også tenkte på en sånn , men har endt opp med tablet med s-pen tablet. Har visst vært litt småtrøbbel med padphone gen 1 , så jeg vurderte kun et komplett infinity sett da med 32/64GB. Men padphone infinity som lanseres i disse dager har kun fått ett negativt issue , og det er prisen , noe som også understrekes i den youtube review over. Lenke til kommentar
emfiskaaen Skrevet 12. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2013 Eg kom fra til at nokia 920 va det som passte meg aller best.. tak for god respons Lenke til kommentar
Slai Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 Snodig konklusjon, men lykke til =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå