Rustymagus Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Storsatsning for neste konsollgenerasjon og Windows. Les hele saken Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Så veldig bra ut. Skal skaffes når det kommer til Xbox One og PS4! Lenke til kommentar
Cigar&Waffle Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Veldig lovende. Ubi tar seg opp Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Tror spillet fort kan være noe som går i glemmeboksen for min del da jeg gjerne ønsker spill som byr på litt mer realisme når det kommer til selve kjørefysikken. Men skal følge litt med for å se hvordan det blir. Lenke til kommentar
Sondre K Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Traileren og det de trakk fram som nyvinninger ved spillet høres da kjempeflott ut, men må innrømme at jeg ble litt skuffet av gameplayet. Får bare håpe at dette blir en mer åpen, større versjon av Burnout Paradise med bedre onlinefunksjoner. Håper også at selve kjøringen er brukbar, for er det noe som fullstending ødelegger et bilspill så er det at kjøringen føles feil. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Dette kan fort bli som Fuel. Dritstort spill, men veldig kjedelig og repetivt. Lenke til kommentar
Serpentbane Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 (endret) Traileren og det de trakk fram som nyvinninger ved spillet høres da kjempeflott ut, men må innrømme at jeg ble litt skuffet av gameplayet. Får bare håpe at dette blir en mer åpen, større versjon av Burnout Paradise med bedre onlinefunksjoner. Håper også at selve kjøringen er brukbar, for er det noe som fullstending ødelegger et bilspill så er det at kjøringen føles feil. For guds skyld NEI!!! Paradise er jo i alle fall ikke noe mål å sette seg, og langt fra det beste spillet i serien heller, hverken med tanke på gameplay eller gamemodes... Det mangler jo til og med Crash Junction... Endret 11. juni 2013 av serpentbane666 Lenke til kommentar
Core2Dude Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Tror spillet fort kan være noe som går i glemmeboksen for min del da jeg gjerne ønsker spill som byr på litt mer realisme når det kommer til selve kjørefysikken.Men skal følge litt med for å se hvordan det blir. Konseptet virket ganske engasjerende fra starten av, men så fort de kom til ingame footage ble jeg helt paff. Nok en elendig kjørefysikk. Det ser jo ut som hovercraft-biler som flyter over bakken. For min del er kjørefysikken også viktig for at et bilspill blir bra. Det behøver nødvendigvis ikke være realistisk, men denne hover-tendensen gjør meg vondt i hjertet. Men vi kan jo håpe det endrer seg til ferdig lansert produkt. Lenke til kommentar
Blazer Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 at det har kobling med "Burnout Paradise" betyr at spillet blir elendig, akkuratt som "nye" need for speed most wanted. Lenke til kommentar
Genki Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Absolutt høydepunkt dette her. Ser ut som et fantastisk kult spill, gleder meg veldig. Fikk den gode gamle NFS følelsen. Ubisoft hadde de beste spillene å vise frem, etter min mening. Lenke til kommentar
OpusNR1 Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Dette så jo ut som et grusomt spill når det gjelder bilkjøring... Lenke til kommentar
SirOas Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 Bortsett fra grafikken minner det veldig om mario kart til n64, og det er ikke en bra ting i min bok. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå