Gå til innhold

Følg Sony-avsløringene her klokken 03:00 (PS3, PS4, Vita)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De tapte jo forrige generasjon, så ikke så rart at de satser så hardt denne generasjonen.

Neste generasjon så kan det fort vekk være Microsoft som vinner igjen.

Med den prisen på PS4 så er det jo en nobrainer å kjøpe begge to. :)

Endret av Cappo
Lenke til kommentar

Wow, 399euro på release. Fantastiske exclusives, bra indie support, ingen online requirement, ingen bruktspill sperre. Alt jeg kan si er bare, GG no re. Overkill, Xbox go home........

Her har jeg gått glipp av mye,

Blir og definitivt og kjøpe Ps4.

Aldri i mitt liv kjøpt noe som har med Xbox og gjøre.

Visst jeg skal kjøpe 2 konsoller så blir desverre Nintendo den andre ;)

Synd at Microsoft prøver og gjøre online requirement og bruktspill sperre en vanlig ting.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Her har jeg gått glipp av mye,

Blir og definitivt og kjøpe Ps4.

Aldri i mitt liv kjøpt noe som har med Xbox og gjøre.

Visst jeg skal kjøpe 2 konsoller så blir desverre Nintendo den andre ;)

Synd at Microsoft prøver og gjøre online requirement og bruktspill sperre en vanlig ting.

Jeg skjønner hvorfor de gjør det, for holder du consolen din offline, så kan du lett piratkopiere spill til Xbox360.

Hvordan ville du løst piratkopieringsproblemet? For hvis du har en god løsning på problemet som ikke innbærer en onlinecheck, så er jeg sikker på at Microsoft ønsker å høre fra deg. :p

Microsoft kan gjøre et enkelt grep her og det er å selge en bundel uten Kinect. Da kan de faktisk ende opp med en pris på mellom $349 og $299 (med utgangspunktet i prisen på Kinect sensoren til Xbox360)

Men det er faktisk ikke onlinekrav eller bruktspill sperrer som provoserer meg, men snarere det at de mener $1 = €1, for det er det jo ikke. Det er nesten hele 2 kr forskjell og da blir det store forskjeller på £399 og €399.

Så får vi se hva den norskeprisen blir. De ganger vel bare opp med 10, så da blir det 4990,- for Xbox One og 3990,- for PS4, selv om det er lov å håpe på 4000,- for Xbox One og 3000,- for PS4.

Lenke til kommentar

Jaja, det er vel berre å gratulere Sony. Du får fortsatt lov til å eige spela du kjøper (ingen online DRM, fritt fram for deling og bruktspelsalg). Det blir satsa på indie-utviklarar. So vidt eg har fått med meg, har dei fleire og betre eksklusive titlar. Og som toppen av kransekaka, plasserar dei seg eit godt stykke lågare på pris.

Eg liker dette systemet for deling av spel betre enn det Microsoft presenterte:

http://www.youtube.com/watch?v=kWSIFh8ICaA

Kay

• Liker 1
Lenke til kommentar

Ble det sagt noe om størrelsen på håndkontrolleren til ps4? På dagens generasjoner ligger 360 kontrolleren bedre i hånda mi en ps3.de blir så små.

Vi gjerne ha større kontrollere.

Har MS eller sony nevnt noe om kjøleløsninger og støy under spilling ?

Lenke til kommentar

Da kan de faktisk ende opp med en pris på mellom $349 og $299 (med utgangspunktet i prisen på Kinect sensoren til Xbox360)Men det er faktisk ikke onlinekrav eller bruktspill sperrer som provoserer meg, men snarere det at de mener $1 = €1, for det er det jo ikke. Det er nesten hele 2 kr forskjell og da blir det store forskjeller på £399 og €399.Så får vi se hva den norskeprisen blir. De ganger vel bare opp med 10, så da blir det 4990,- for Xbox One og 3990,- for PS4, selv om det er lov å håpe på 4000,- for Xbox One og 3000,- for PS4.

Hvis man regner med dagens kurs så er det ca 200 kr forskjell på konsollen;

PS4 399euro = 3049 kr (kurs 7,6)

XONE $499= 2873 kr (kurs 5,75)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...