Konnis Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 Hvem regnes som verdens mest kjente person? Snakker da om den flest vet om, ikke nødvendigvis flest googlesøk i måneden. Ikke tullepersoner som julenissen/gud/jesus Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 Wild guess. George W. Bush har vel store deler av verdens befolkning hørt om. Utenom det er vel Barrack Obama også en veldig kjent person på verdensbasis. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 Av de mest kjente personene verden over så vil jeg gjette at artister topper lista. Kanskje Elvis Presley? Lenke til kommentar
Populært innlegg Sexylubb1 Skrevet 9. juni 2013 Populært innlegg Del Skrevet 9. juni 2013 Jeg setter penga mine på Hitler. 16 Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 Hitler høres ut som en god gjetning. Lenke til kommentar
-trygve Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 Nå er det jo mye som tyder på at Jesus ikke var en "tulleperson", så han fortjener kanskje å være med på listen. Profeten Mohammed ligger nok høyt på listen også. Mao er også en god toppkandidat. 4 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 Buddah er vel kanskje og å vurdere da. 1 Lenke til kommentar
Han Far Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 Buddah er vel kanskje og å vurdere da. Buddhismen er stort sett lokalisert i Øst-Asia. Vil tro at det er en del folk i de fattigste delene av verden som aldri har hørt om ham. Husk at det finnes steder hvor folk kaller sønnene sine Adolf Hitler fordi det eneste de vet om ham er at han var en stor kriger, og det er maskulint og bra. Kristendommen, derimot, er godt representert de fleste steder i verden. Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 Buddah er vel kanskje og å vurdere da. Faller fort ut av listen vis man må ha religionsundervisning for å vite om Buddha i vesten og Afrika. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 Men det bor veldig mange mennesker i Asia. Og veldig mange mennesker i Vesten har religionsundervisning. Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 Tar en dristig og håpefull en: Neil Armstrong. Fra Pale Blue Dot (Carl Sagan, 94): "A scientific colleague tells me about a recent trip to the New Guinea highlands where she visited a stone age culture hardly contacted by Western civilization. They were ignorant of wristwatches, soft drinks, and frozen food. But they knew about Apollo 11. They knew that humans had walked on the Moon. They knew the names of Armstrong and Aldrin and Collins. They wanted to know who was visiting the Moon these days." 1 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 Queen Elizabeth II er en god kandidat. 1 Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 (endret) Er ikke dronning Victoria en enda bedre kandidat enn dronning Elizabeth II? Endret 9. juni 2013 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 (endret) For hundre år siden, kanskje. Men, jo, hun var nok verdens mest kjente person på den tiden. Endret 9. juni 2013 av Skurupu Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 Queen Elizabeth II er en god kandidat. Jeg er litt i tvil om hvor godt kjent hun er i Asia, Afrika og Sør-Amerika. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 Jeg vil tro at Dalai Lama stiller sterkt. Han er spesielt godt kjent i asia, men også kjent i vesten. Jeg kommer ikke på noen bedre kandidater enn han. 1 Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 Jeg synes Hitler har vært det beste forslaget så langt. Lenke til kommentar
Populært innlegg Han Far Skrevet 9. juni 2013 Populært innlegg Del Skrevet 9. juni 2013 Jeg vil slå et slag for morra di. Uansett hvor du går, hvis du spør folk "har du hørt om morra di?", svarer nesten alle ja. 11 Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 Hvem regnes som verdens mest kjente person? Snakker da om den flest vet om, ikke nødvendigvis flest googlesøk i måneden. Ikke tullepersoner som julenissen/gud/jesus Bra liste. Jesus er en historisk person, enten du er kristen eller ikke. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå