Gå til innhold

Xbox One kommer i november (XOne)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ny 360??? Men, jeg har jo allerede to :hmm: Meeeen, om jeg kjøper One så er det jo riktig som MS sier, den matcher ikke 360'ene jeg har... Lurer på om Sony kommer til å lansere en PS3 som matcher sin PS4, eller enda bedre, en PS3, som matcher en PS4, som matcher en XBOX One :ohmy: Yes, da mangler jeg bare et XBOX one kabinett til HTPC'n... Det beste med alt dette er at alt matcher VHS spilleren som jeg har i hylla ganske godt :xmas:

Lenke til kommentar

Hvorfor i all verden koster konsollen 1000 kr mer i europa enn USA? Og hvorfor forventer man at man legger på ytterligere 1000 kr for å få den til Norge?

 

Vi har da ikke høy MVA på spill, England har jo snart samme mva som oss og der skal den koste 4000,-

Lenke til kommentar

Hvorfor i all verden koster konsollen 1000 kr mer i europa enn USA? Og hvorfor forventer man at man legger på ytterligere 1000 kr for å få den til Norge?

 

Vi har da ikke høy MVA på spill, England har jo snart samme mva som oss og der skal den koste 4000,-

 

Det er bare til å vente. 1 år til et halvt år, så er den sikkert verdt like mye som i England i Norge også. ;) Men de burde ikke tatt mer enn 4000,- for den.

Endret av VH7
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...