Gå til innhold

Xbox One kommer i november (XOne)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ny 360??? Men, jeg har jo allerede to :hmm: Meeeen, om jeg kjøper One så er det jo riktig som MS sier, den matcher ikke 360'ene jeg har... Lurer på om Sony kommer til å lansere en PS3 som matcher sin PS4, eller enda bedre, en PS3, som matcher en PS4, som matcher en XBOX One :ohmy: Yes, da mangler jeg bare et XBOX one kabinett til HTPC'n... Det beste med alt dette er at alt matcher VHS spilleren som jeg har i hylla ganske godt :xmas:

Lenke til kommentar

Hvorfor i all verden koster konsollen 1000 kr mer i europa enn USA? Og hvorfor forventer man at man legger på ytterligere 1000 kr for å få den til Norge?

Vi har da ikke høy MVA på spill, England har jo snart samme mva som oss og der skal den koste 4000,-

Lenke til kommentar

Hvorfor i all verden koster konsollen 1000 kr mer i europa enn USA? Og hvorfor forventer man at man legger på ytterligere 1000 kr for å få den til Norge?

Vi har da ikke høy MVA på spill, England har jo snart samme mva som oss og der skal den koste 4000,-

Det er bare til å vente. 1 år til et halvt år, så er den sikkert verdt like mye som i England i Norge også. ;) Men de burde ikke tatt mer enn 4000,- for den.

Endret av VH7
Lenke til kommentar

Norske butikker må lønne norske arbeidstakere, som har noe bedre betingelser enn sine utenlandske kolleger. Det synes jeg egentlig er en god ting, kan leve med bittelitt høyere priser da. Må heller ikke glemme reklamasjonsretten vi har.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...