Bruker-104685 Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 (endret) Tom Clancy's The Division så faktisk ikke så gale ut. Jeg er mer Third Person gamer en FPS, så dette er likey likey Som jeg sa her: Skrevet 6. juni 2013 - 17:10 Ubisoft: Se mer i fra et bilspill som ryktet sier Ubisoft lager, mer Watch Dogs! Bra jeg fikk vite mer av deres kommende bilspill The Crew Endret 10. juni 2013 av iL Sephiroth Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Multiplayer, Online, Shooter. Spennende? Tja Innovativt? Tja Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Dette var virkelig next-gen grafikk ja! Men var det kun til konsoll? Lenke til kommentar
krist2 Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Så ganske så kult ut ja, men var vel kun til konsoll? @aleksanderro haha, nesten ordlikt Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 (endret) Det så jo helt sykt gøy ut...og for en grafikk! Til å være et MMO så var det svært så imponerende ja. Det kunne jo lett ha vært singleplayer. Lurer på hvor stort og omfattende det er. Hvis mappet vi så på slutten der var alt, så regner jeg med at en server har maks 100 spillere? Fremdeles morsomt da. Litt sånn DayZ aktig uten zombies og i et urbant miljø. Endret 10. juni 2013 av oophus_3do Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 (endret) Han sa bare PS4 og Xone. Endret 10. juni 2013 av Hansien Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Kun til PS4 og XBO sa han på slutten? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 (endret) Dette var virkelig next-gen grafikk ja! Men var det kun til konsoll? Kommer nok til pc og. Spilte det her på PS4 så jeg Edit: skuffende om det ikke kommer en PC versjon men. Endret 10. juni 2013 av Ginecólogo Necrolamedor Lenke til kommentar
Johari Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Skal absolutt ha Tom Clancy's The Division. Så rimelig allright ut! Lenke til kommentar
Boss-Znakemaster Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Watch_Dogs har allerede imponert meg tidligere av hvor utrolig skarpt det spillet ser ut. Call of Duty: Ghosts var som forventet grafikkmessig. The Division derimot ga meg skikkelig hakeslep. Denne konsollgenerasjonen kommer til å være skikkelig digg for oss som er grafikkhorer De nye Trials spillene gjorde meg foresten også meget spent. Håper bare at iallefall den nye trials som er på konsoll fortsatt har editor og mulighet for å dele ut brett med andre. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Blir skuffet hvis det ikke kommer til PC! Lenke til kommentar
Maverickmusikk Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Håper vi får minst én sverdkampscene i Black Flag som baserer seg på å slenge fornærmelser mot skurken. Ja, jeg håper på en referanse til Monkey Island, det burde vært selvskrevet i et pirat-spill. 2 Lenke til kommentar
GeneralKenobi Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 The Division ser ekstremt fett ut! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Håper vi får minst én sverdkampscene i Black Flag som baserer seg på å slenge fornærmelser mot skurken. Ja, jeg håper på en referanse til Monkey Island, det burde vært selvskrevet i et pirat-spill. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 I second that emotion! Elles så var The Division ein absolutt höydare for meg. Dette er spelet eg og ein kamerat har venta på. Det blir spanande å sjå kor stort, og kor open verda er i dette spelet. Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Mener jeg las i en annen tråd i nattens time at noen mente at the Division hadde blitt bekreftet til pc. Er det noen i denne tråden her som kan bekrefte/avkrefte det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå