nortroop Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 Skal bestille et firewirekort fra Komplett.no (ST Lab firewire PCI-I=FW873 med 2+1 porter). Har et mini-DV kamera fra JVC men ingen kabel for tilkobling til FW-kortet. Hva slags kabel trenger jeg? Noen som vet?? Lenke til kommentar
Arve28 Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 Du trenger en 1394 firewire kabel. Fåes også hos komplett. Et kort jeg vil anbefalle deg er ADS pyro basic. Dette er med kabel tror jeg. Komplett har også dette, men søker du på prisguiden så får du hele pakka for ca 400 kr tror jeg. Er et gammelt, men veldig bra kort har jeg hørt. Edit: Fant det her: http://www.mpx.no/asp/info.asp?tips=true&p...ris=0&ntopris=0 345 kr. Har du flaks så svarer andre på dette å du kan få komentarer til kortet. Vet creativecow.com har et eget forum på dette kortet. Lenke til kommentar
MagneH Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 FW-kabelen skal være 4-pin i ene enden og 6-pin i den andre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå