haxor56leetzor Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Hei bare lurte på om jeg kunne bytte ut et fag med et annet å fortsatt få vitnemål. I Vg 2 hadde jeg S1 matte, Økonomistyring 1, Kjemi 1, Markedsføring 1 I Vg3 hadde jeg S2 matte, Kjemi 2, Samfunnsfaglig engelsk Det som er problemet er at jeg strøk i kjemi 2, og det er totalt uaktuelt å ta det opp igjen fordi jeg ikke skjønner et bær av det, så derfor tenkte jeg, siden jeg har markedsføring 1, kan jeg bare ta opp markedsføring 2 og fjerne kjemi 2? Lenke til kommentar
frilufta Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Slik fagene er satt opp nå så har du et realfagsvitnemål. Jeg tror ikke du kan bytte ut markedsføring 2 med kjemi 2, fordi da har du verken to realfag eller to samfunnsvitenskaplige fag over to år - som jo er et krav for å få skrevet ut vitnemål. 1 Lenke til kommentar
haxor56leetzor Skrevet 10. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2013 aah det er kjipt, tenkte s1matte var samfunnsfaglig jeg... menmen,FML Lenke til kommentar
Star Fox Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Da må du i så fall også ta opp økonomistyring 2. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Det som er problemet er at jeg strøk i kjemi 2, og det er totalt uaktuelt å ta det opp igjen fordi jeg ikke skjønner et bær av det Jeg tror du må jobbe litt med den innstillingen. Lenke til kommentar
haxor56leetzor Skrevet 10. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2013 Jeg tror du må jobbe litt med den innstillingen. Kjemi 2 er no go....jeg fulgte med som faen i timen og lå på en 4 standpunkt, men så kom jeg selvfølgelig opp i eksamen .......og da gikk det bare helt i dass, skjønte virkelig ikke at det var dette faget jeg hadde hatt hele året :DD, men det er en stund sia nå og om jeg skal ta det opp, må jeg begynne fra scratch siden jeg ikke husker så mye, og kjemi 2 er ikke et fag jeg føler jeg klarer som privatist på egenhånd. 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Og jeg gjentar: Jobb med den innstillingen. Lenke til kommentar
Bruker-308370 Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Hvordan fikk du tatt samfunnsfaglig engelsk når du ikke har internasjonal engelsk fra VG2? Lenke til kommentar
haxor56leetzor Skrevet 3. september 2013 Forfatter Del Skrevet 3. september 2013 Hvordan fikk du tatt samfunnsfaglig engelsk når du ikke har internasjonal engelsk fra VG2? mhm det er jeg egentlig ikke sikker på, bare spurte på skolen og det gikk greit sa de Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå