Håvard Hofstad Ruud Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Lag ditt egen spillopplevelse i Project Spark. Les hele saken Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Ingen kan anklage Microsoft for å ikke ha vist frem originale IP-er iallefall. Dette, Sunset Overdrive og Below ser veldig lovende ut. Lurer på hvilket studio det er som står bak spillet. Nytt internt studio hos Microsoft kanskje? 1 Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Spennende. Blir artig å følge med på hvordan dette spillet blir. Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Dette overrasket meg utrolig mye. Først så det ut som ett helt ok spill, og så så man alt man kunne lage! FETT! Grisekult, noe så ut som Fable, noe annet så ut som Limbo, man kunne lage egne ting. Little Planet, ta deg en bolle 1 Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 (endret) Dette overrasket meg utrolig mye. Først så det ut som ett helt ok spill, og så så man alt man kunne lage! FETT! Grisekult, noe så ut som Fable, noe annet så ut som Limbo, man kunne lage egne ting. LittleBigPlanet, ta deg en bolle Hele innlegget ditt var bra og er enig i alt, men helt til det kommer noe negativt, hvorfor gjør alle slikt? Bare ute for å trolle, jaja så hyggeligt da. Endret 10. juni 2013 av iL Sephiroth 1 Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Hele innlegget ditt var bra og er enig i alt, men helt til det kommer noe negativt, hvorfor gjør alle slikt? Bare ute for å trolle, jaja så hyggeligt da. Nei, jeg er ikke ute for å trolle. Jeg satt dette spillet opp mot LBP, som er ett drittfett spill! Men sammenlignet med hva dette ser ut til å bli så kan de spise boller Samme som etter min mening, CoD kan ta seg en bolle etter å ha sett BF4 og skyskrapere og OMGWTFAWSOME. Lenke til kommentar
Galdrafadr Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 http://www.youtube.com/watch?v=At1sOfM1gfs Eeehm? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå