Espen Jansen Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Blokkene inntar den neste generasjonen. Les hele saken Lenke til kommentar
Einar i lia Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Den som graver etter gull må passe på å ikke grave for dypt et hull. 3 Lenke til kommentar
garnok Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 akkurat det jeg ventet på. Muligheten til å bruke 5000 + betale et abo for å spille en innsnevret versjon av et gammelt spill som fungerer på ALT av pc hardware fra de siste 10 årene. 8 Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Som atpåtil kommer til å mangle ALT av mods... 4 Lenke til kommentar
SirTerning Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Det er så mye klaging her at jeg blir sånn småelig kvalm.. Garnok: Noe av det du sier stemmer, men ikke alt.. Java er veldig CPU intensiv, så datamaskiner med en middelmådig prossesor kan slite hardt med å kjøre Minecraft glatt. Så der lurer du deg selv. Har en maskin selv som ikke klarer å kjøre minecraft i det hele tatt. (Skole pc som koster rundt 5k) MrLee: Det er ingen som sier at du må kjøpe det til Xboxen, vet om flere som gir seg en lang faen om de har mods eller ikke installert og heller vill ligge i sofaen å game litt casual og bygge en hau med bygninger med en kompis eller to. Viss det er mods du er så keen på så har du PC versjonen for det 1 Lenke til kommentar
cannibalguppy Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Dette hadde jeg villet ha om jeg kunne bruke mus og tastatur i det. Ikke prøv å si at gamepad er bedre på minecraft for det er det bare ikke. Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Det er så mye klaging her at jeg blir sånn småelig kvalm.. Garnok: Noe av det du sier stemmer, men ikke alt.. Java er veldig CPU intensiv, så datamaskiner med en middelmådig prossesor kan slite hardt med å kjøre Minecraft glatt. Så der lurer du deg selv. Har en maskin selv som ikke klarer å kjøre minecraft i det hele tatt. (Skole pc som koster rundt 5k) MrLee: Det er ingen som sier at du må kjøpe det til Xboxen, vet om flere som gir seg en lang faen om de har mods eller ikke installert og heller vill ligge i sofaen å game litt casual og bygge en hau med bygninger med en kompis eller to. Viss det er mods du er så keen på så har du PC versjonen for det Det er takket vere mods at Minecraft blir oppdatert hele tiden,,, Og du kan ikke vere PC gamer siden du ikke har hørt om og (allocate memory) http://www.youtube.com/watch?v=yG-GhI2BZ4c Hele inlegget ditt bare faller flat. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå