Wraith65 Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 Heisann. Jeg lurte på om det fantes et vis for å overvåke hvilken pc'er på et nettverk som forbruker mest resurser. Jeg er administrator over et nettverk og vil gjerne finne ut hvilken datamaskiner som trekker mest kraft av internett båndbredden. Lenke til kommentar
Destro Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 jeg er ganske sikker på at det finnes men jeg har ikke vore borti et så jeg kan ikke hjelpe deg i farta! :-? Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 jeg er ganske sikker på at det finnes men jeg har ikke vore borti et så jeg kan ikke hjelpe deg i farta! :-? Så da trenger du ikke svare heller! Lenke til kommentar
xthal Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 tcpdump, lanalyzer, Network General's Distributed Sniffer System etc. hvis du har problemer med at noen tar opp for mye bandbredde slik at du får problemer med. f.eks. terminalklienter kan det jo være en god ide å implementere QOS også da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå