Oly Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Selv om jeg aldri har eid et Apple-produkt, må jeg si at den nye stilen til IOS 7 falt i smak. Jeg digger minimalisme, og med dagens skarpe mobilskjermen kan menysystemene på en måte se ut som en slags hybrid av ukeblad og teknologi. Minner i mine øyne litt om den stilen Windows Phone har gått for, men med en litt forskjellig vri. Ryddig og oversiktlig. Jeg beundrer Apple sine egenskaper til å innovere, for her så jeg mange kreative løsninger. 4 Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Virker som om et knippe android-brukere ikke gjør annet enn å surfe rundt på tech-sites etter en Apple-lansering for å spre avsky og kvalme. Hvorfor? Er det en måte å forsvare sitt eget kjøp på? Husk at folk er forskjellige, à... 7 Lenke til kommentar
Slai Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Syntes de fleste "Hey kan ikke vi alle bare chille og klemme og bare være oss selv uten å krangle, gutta? Ikke vær så teit a?" kommentarer i sånne ios vs android diskusjoner er helt bak mål egentlig. Er veldig logisk at visse folk irriterer seg over at ios nå har let litt rundhåndet fra wp/android, siden for tre måneder siden var det de samme funksjonene Applefans snakket ned om, og som de må blir å skryte i skyene bare fordi de er på ios. Samme som ios folk sikkert tenker om androidbrukere og widgets, kan jeg tenke meg. Useless teit greie ingen har bruk for. Samme med å kunne personalisere utseendet på hjemmeskjermen. Jeg vet ikke. Virker bare veldig logisk at folk krangler litt når man har et favorittlag. Se på sportssupportere. 3 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Minner om miui rom for Android Lenke til kommentar
gecc01 Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Artig å lese folks reaksjoner på ios7. Det som går igjen er: stygt, fælt, amatørmessig, og: kopi av android og Windows phone. Mener disse folkene at android og Windows phone er stygt, fælt og amatørmessig? 3 Lenke til kommentar
KKake Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Endelig står iOS i stil til enhetenes utseende. En av tingene som har holdt meg unna iOS-enheter er det tidligere grelle utseende til iOS, men ser ut som om Ive har gjort en god jobb nå. 3 Lenke til kommentar
Slai Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Hvis de spesifikt sier alle de tingene er det potensielt det de mener. Eller de mener at gjennomføringen er dårlig. Ellers har jeg bare lest at folk syntes deler av det du påstår. Selv syntes jeg soleklart jeg kjenner igjen mange av de nye tingene fra andre OS. Men jeg har aldri sagt det er stygt osv. Betydelig bedre IMO. 2 Lenke til kommentar
Snickers-is Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Artig å lese folks reaksjoner på ios7. Det som går igjen er: stygt, fælt, amatørmessig, og: kopi av android og Windows phone. Mener disse folkene at android og Windows phone er stygt, fælt og amatørmessig? Nå var det jo teknologi og funksjoner som var kopiert fra andre OS. Selve designen, foruten at den benytter et flatt prinsipp, er vel ikke kopiert fra noen konkurrent foruten kanskje denne Android-ROM-en som en del har henvist til her, men det er jo en design som er laget av en tredjepart og som i seg selv dermed ikke har noe med Android å gjøre. Lenke til kommentar
Newton Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 (endret) Er veldig logisk at visse folk irriterer seg over at ios nå har let litt rundhåndet fra wp/android, siden for tre måneder siden var det de samme funksjonene Applefans snakket ned om, og som de må blir å skryte i skyene bare fordi de er på ios. Som for eksempel... ? Samme som ios folk sikkert tenker om androidbrukere og widgets, kan jeg tenke meg. Useless teit greie ingen har bruk for. Samme med å kunne personalisere utseendet på hjemmeskjermen. Jeg mener at widgets er relativt "useless" eller unødvendig på en telefon (eller nettbrett), ja. Det er selvsagt min personlige mening og ikke noe alle "ios folk" tenker, men jeg har både HTC og svært mange Android-brukere med meg, ser det ut til: http://www.phonearen...d-users_id40392 Endret 11. juni 2013 av Newton 1 Lenke til kommentar
Slai Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 (endret) Wow ordlisten min var ikke helt med meg i det første du siterte meg på, ser jeg. Slurvete av meg. Eksempel? Har ingen enda. Men skal love deg at det kommer. Du vet hvordan forumer er, det er alltid slikt. Når det gjelder widgets er det klart mange ikke bruker noen. Det er vel studier som viser at folk flest ikke laster ned noen apps heller, om jeg husker rett? Ser også for meg at det er mange ting som folk flest ikke bruker, men som likevel er fantastiske for de som trenger det. Kanskje ting slmt wifi hotshot, tethering, m.m. Endret 11. juni 2013 av Slai Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Hehe, men du og klarte å se at _det ser ut som_ at Apple har hentet inspirasjon fra både Android, WP, Meego og Blackberry? Multitaskingen er jo tro WP8 kopi, med funksjonskopi fra Android(dra ut for å avslutte appen). Ellers minner startskjermen meg merkelig mye om et annet OS. http://www.phonearen...ts-okay_id43904 Palm Pre var nok før Android med dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg