Gå til innhold

Se EAs pressekonferanse her

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De sa ikke det under eventet nei, blitt konfirmert på twitter

Jeff Gerstmann ‏@jeffgerstmann 32 m

No mention of PS4 for this Plants vs. Zombies shooter.

Oh, my wrong. Var sikker på det. Men hadde vært endel av Microsoft sin konferanse om det var en eksklusiv, det er jeg nesten sikker på. Overrasket over hvor morsomt det så ut.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Er det bare jeg som reagerer på at de har applaus og massiv jubling i lydsporet på filmene sine for å skape et falskt inntrykk av stemningen i salen?

Utrolig manipulativt. Når man faktisk hører folkemengden klappe så er det på langt nær så entusiastisk som det lydsporet de har lagt på "introene" sine.

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar

Oh, my wrong. Var sikker på det. Men hadde vært endel av Microsoft sin konferanse om det var en eksklusiv, det er jeg nesten sikker på. Overrasket over hvor morsomt det så ut.

Jepp, 99% sikker på at det kommer til playstation, bare rart de ikke nevnte det

og ja, det så faktisk morsom ut, hadde aldri trodd det

Lenke til kommentar

Er det bare jeg som reagerer på at de har applaus og massiv jubling i lydsporet på filmene sine for å skape et falskt inntrykk av stemningen i salen?

Utrolig manipulativt. Når man faktisk hører folkemengden klappe så er det på langt nær så entusiastisk som det lydsporet de har lagt på "introene" sine.

Tja altså det hører jo med fotballen at det er mye jubel rundt banen, men jeg skjønner litt hva du tenker på.

Lenke til kommentar

Tror det var særtilfelle av den UFC kommentatoren. Hadde vært dumt at han har stått der å ropt uten noe liv rundt seg. Ellers merker jeg ikke noe annet en beskjeden jubel.

Fifa 14 ser bra ut. Håper vi får se noen bilder fra demoen folk får spille.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...