oophus_3do Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Sikkert noen, men altså, E3 er i Los Angeles. USA. Joda, men jeg regner med at de tjener vell så bra, om ikke mer fra spillere utenfor Los Angeles og USA generelt. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 De sa ikke det under eventet nei, blitt konfirmert på twitter Jeff Gerstmann @jeffgerstmann 32 m No mention of PS4 for this Plants vs. Zombies shooter. Oh, my wrong. Var sikker på det. Men hadde vært endel av Microsoft sin konferanse om det var en eksklusiv, det er jeg nesten sikker på. Overrasket over hvor morsomt det så ut. Lenke til kommentar
Trollface Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Nå skjønner jeg ihvertfall hvorfor alle Barcelonaspillerne er å JÆVLIG gode på Fifa.. At de har grusomt høy rating altså. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 (endret) Er det bare jeg som reagerer på at de har applaus og massiv jubling i lydsporet på filmene sine for å skape et falskt inntrykk av stemningen i salen? Utrolig manipulativt. Når man faktisk hører folkemengden klappe så er det på langt nær så entusiastisk som det lydsporet de har lagt på "introene" sine. Endret 10. juni 2013 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Oh, my wrong. Var sikker på det. Men hadde vært endel av Microsoft sin konferanse om det var en eksklusiv, det er jeg nesten sikker på. Overrasket over hvor morsomt det så ut. Jepp, 99% sikker på at det kommer til playstation, bare rart de ikke nevnte det og ja, det så faktisk morsom ut, hadde aldri trodd det Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Nå skjønner jeg ihvertfall hvorfor alle Barcelonaspillerne er å JÆVLIG gode på Fifa.. At de har grusomt høy rating altså. Hehe, mulig de som blir tatt i bruk for animasjons research får litt kreeds ingame? Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Nå skjønner jeg hvorfor det var så få kjendiser på MS sin konferanse. EA har fått tak i alle sammen. 1 Lenke til kommentar
Saggers Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 final fantasy versus 13 please : ( Lenke til kommentar
Mala Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Er det bare jeg som reagerer på at de har applaus og massiv jubling i lydsporet på filmene sine for å skape et falskt inntrykk av stemningen i salen? Utrolig manipulativt. Når man faktisk hører folkemengden klappe så er det på langt nær så entusiastisk som det lydsporet de har lagt på "introene" sine. Tja altså det hører jo med fotballen at det er mye jubel rundt banen, men jeg skjønner litt hva du tenker på. Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Nå skjønner jeg hvorfor det var så få kjendiser på MS sin konferanse. EA har fått tak i alle sammen. hahaha Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 final fantasy versus 13 please : ( Blir nok vist i natt på Sony sin konferanse. Og da godt mulig under navnet Final Fantasy XV. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Er det bare jeg som reagerer på at de har applaus og massiv jubling i lydsporet på filmene sine for å skape et falskt inntrykk av stemningen i salen? Utrolig manipulativt. Når man faktisk hører folkemengden klappe så er det på langt nær så entusiastisk som det lydsporet de har lagt på "introene" sine. Tror det var særtilfelle av den UFC kommentatoren. Hadde vært dumt at han har stått der å ropt uten noe liv rundt seg. Ellers merker jeg ikke noe annet en beskjeden jubel. Fifa 14 ser bra ut. Håper vi får se noen bilder fra demoen folk får spille. Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 det begynte veldig bra med EA, så har midten vært boring nå blir det battlefield 4, vær så snill å vær bra Lenke til kommentar
RunRookieRun Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Takk faen for at commander-mode kommer tilbake! Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Greit å få kommandøren tilbake da. Lenke til kommentar
Saapa Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Alle spill skal ha med tablet nå >_> Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 sea også? tror dere vi får 64vs64 på konsoller også? Alle spill skal ha med tablet nå >_> bare hvis du ikke er hjemme og spiller, kan jo ikke klage på det Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Endelig litt MP i BF Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå