Håvard Hofstad Ruud Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Hideo Kojima gir deg mer frihet i sitt neste spill. Les hele saken Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Klarer ikke å bestemme meg om dette ser ekstremt bra ut, eller om det er litt "meh". Legger godt merke til Red dead redemption/Assassins Creed-inspirasjonen. Og det er jo kanskje en naturlig utvikling, likevel litt redd for at gameplayet blir litt ufokusert. Lenke til kommentar
RunRookieRun Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Ser gøy ut, men minner mer om uncharted/assasins creed enn MGS.. Og den sekvensen i starten der han henger på siden av hesten for å gjemme seg for vakter som er 50 meter fra han er verre enn "kikke ned"-greia i hitman... Hest i full galopp med sal er tydeligvis vanlig i den delen av afghanistan. Lenke til kommentar
Opptatt_InnleggNO Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 synes det så fett ut. Gleder meg. Lenke til kommentar
Skjeggape Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Satt og måpa under hele mgs traileren. Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Detta var en deilig nyhet Har ikke spilt noen før, men har alltid hatt lyst, så dette er en god start I tilleg open world. GIEF! Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Feteste spillet som er blitt vist på E3 til nå, helt magisk! Lenke til kommentar
-CerN- Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Synd at Jack Bauer stemmen ødelegger så mye... 1 Lenke til kommentar
Kaasor Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Kanskje det første MGS spillet jeg faktisk gidder å spille. Lenke til kommentar
Golgatha Kredittvurdering Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 (endret) Metal Gear Solid møter Red Dead Redemption/GTA møter Don Quixote møter Jack Bauer møter Herodes & Falsk. Endret 10. juni 2013 av Golgatha Kredittvurdering Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Ble imponert over videoen. Lenke til kommentar
2ore Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Fikk frysninger når jeg satt og satt traileren. Har høye forventninger, og er ganske sikker på at Kojima innfrir. Lenke til kommentar
Sn3ipen Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Dette er bare helt brutalt. Klarer nesten ikke vente. Håper de har mer å vise de kommende dagene og muligens på Sony's konferanse. Lenke til kommentar
Afarin Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Trur jeg lar denne serien slutte med MGS4 for meg, dette ser jo veldig bra ut. Men å se Snake bli dubbet av Jack Bauer er alt for feil. Når en karakter har blitt spilt av den samme skuespilleren i rundt 15 år (MGS1 (1998) :S), så kan man ikke bare skifte han ut. Så den eneste måten jeg kan protestere det på er å ikke kjøpe spillet. Heldigvis så kommer det mange andre bra spill nå fremover, som for eksempel Witcher 3. 1 Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 (endret) Mistet helt lysten for og spille sekundet Jack Bauer begynte og snakke, Major turnoff. --------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Metal Gear Ground Zeroes and Metal Gear Solid 5 are separate games Yesterday at GDC, Hideo Kojima said that Metal Gear Ground Zeroes and faux-mysterious Phantom Pain were actually together Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain, and also that Ground Zeroes is the prologue. We interpreted that to mean they are one game, but that is not the case. A Konami spokesperson told GameSpot Ground Zeroes and MGS5 are separate titles. OK. --------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Men så kommer spørsmålet, hvilket spill så vi i traileren da ?o,O Burde ikke Ground Zero vises først siden Phantom Pain er 9 år etter Ground Zero .. Endret 11. juni 2013 av Realzi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå