Gå til innhold

Hvorfor er DU Kristen/Religiøs?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Forstå, prøv i alle fall å forstå, at jeg leser ikke dine innlegg selv om jeg får beskjed at du har sitert meg. Dine innlegg er skjult for min profil. Enkelt og greit. Du kaster bort tiden din. Hvorfor skrive innlegg til noen som ikke leser dem? Ulogisk, er det ikke? Tenk litt på det.

Er det ikke bare å logge av som LiamH, så ser du alt :D

Nå har du sitert meg mange ganger i dag og jeg er lei av at du legger ut meninger om meg eller mine poster uten å lese dem, så jeg åpner denne for å svare deg på det du skriver og så avslutter vi snarest etterpå.....

Er du på logget eller av logget nå :D

Hvor vil du med dette? Jeg orker ikke flere tull-samtaler med deg. Skal vi bare si at det er nok nå og så går vi tilbake til den ordningen der du forholder deg til alle andre enn meg?

Du er begge deler, ikke sant ? :D

Endret av IHS
Lenke til kommentar

:D

Jaja... jeg ser at din adferd ikke har endret seg siden sist. Selv om "spøken" din (i den grad den kan kalles det) sikkert var morsom for deg, så kjeder jeg meg veldig av å bruke tid på deg. Siden du ikke har noe glupt å si, som vanlig, så setter vi strek her.

Edit: Jeg kan velge om jeg vil se dine innlegg eller ikke. Jeg trenger ikke logge av for å få frem alt tullet du skriver, IHS.

Endret av LiamH
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Ja, nå er jeg av den store oppfatning at man får del i sannheter ved å høre Evangeliet- ikke av å granske et tomt hjerte. :)

Ellers har jeg ingen kommentarer til hvor mange som er på den gode siden, men det er ikke fritt :)

Du fikk helt korrekt svar på ditt spm i første innlegg, det var liksom uoverkommelig vanskelig for deg.

Tronens Ambassadør

Jeg vil gjerne holde en høflig og konstruktiv tone, og det klarer du ikke å få meg til å gå bort fra. Fremdeles svarer du ikke på et åpent og ærlig spørsmål - det tar jeg for et slags svar, men ikke sånn som du nok liker. Hvis du tror at "hjertet" ditt er "tomt", har jeg egentlig intet jeg vil vite mer om hva angår spirituelt og åpent søkende svar etter sannheter fra deg.

:)

Lenke til kommentar

Pøh :D

Da anser jeg det som en bekreftelse. Jeg gremmes over tanken på at du faktisk kan være en voksen person. Det er helt tragisk hvis det er tilfellet.

Du er nå likevel skjult igjen for min profil heretter, så forvent intet svar på dine fremtidige tanketomme og pinlige oppgulp til meg. Jeg beklager likevel at jeg ga deg sjansen til å drite deg ytterligere mer ut her inne. Jeg burde oversett deg, for ditt eget beste...

Endret av LiamH
Lenke til kommentar

Da anser jeg det som en bekreftelse. Jeg gremmes over tanken på at du faktisk kan være en voksen person. Det er helt tragisk hvis det er tilfellet.

Du er nå likevel skjult igjen for min profil heretter, så forvent intet svar på dine fremtidige tanketomme og pinlige oppgulp til meg. Jeg beklager likevel at jeg ga deg sjansen til å drite deg ytterligere mer ut her inne. Jeg burde oversett deg, for ditt eget beste...

Så omtenksomt :D

Lenke til kommentar

Jeg vil gjerne holde en høflig og konstruktiv tone, og det klarer du ikke å få meg til å gå bort fra. Fremdeles svarer du ikke på et åpent og ærlig spørsmål - det tar jeg for et slags svar, men ikke sånn som du nok liker. Hvis du tror at "hjertet" ditt er "tomt", har jeg egentlig intet jeg vil vite mer om hva angår spirituelt og åpent søkende svar etter sannheter fra deg.

Du vet jo utmerket godt at jeg koser meg i Herren Jesus Kristus. Og jeg skjønner godt at andre grunner over ting, men om du vil ha dette om sjeler, så kan du ta det på PM i stedet?

Tronens Ambassadør

Endret av BmOnline
Lenke til kommentar

Du har en tro som gir muligheten for å sette degselv over alle andre. Det er ingen tvil om at du ruller rundt i din egen selvhøytidelighet. Utenfra ser det derimot bare ut som du plasker i søle og dritt.

Men du mangler jo åpenbart perspektiv, du evner ikke å se hvordan det du sier oppfattes av andre. Ditt forsøk på å levere et budskap er totalt mislykket grunnet din mangle evne til å kommunisere med andre mennesker. Er dette en fellesnevner for Jehovas Vitner?

• Liker 2
Lenke til kommentar

Kanskje du burde sette deg inn i saken, før du dømmer? Du bør søke litt, før du basunerer.

Du er ikke den første som gjør det- bare så det er nevnt.

Jeg siterer skriften, dvs som står skrevet i Bibelen. Ja, jeg tror alt som står i den. Amen!

Og det er nytteløst å skyte på mannen, når det er ballen du skal ta.

Tronens Ambassadør

Er det ikke din plikt som kristen å svare på mine spørmål som omhandler troen din? Står det ikke skrevet at du skal hjelpe andre for å bli troende? Isåfall gjør du jo en dårlig jobb når du sier at folk tuller hele tiden når du ikke klarer å svare til spørsmålene som blir stilt.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Er det ikke din plikt som kristen å svare på mine spørmål som omhandler troen din? Står det ikke skrevet at du skal hjelpe andre for å bli troende? Isåfall gjør du jo en dårlig jobb når du sier at folk tuller hele tiden når du ikke klarer å svare til spørsmålene som blir stilt.

Du svarer som om det skulle være noen god kommunikasjon vi snakker om? Hvis flesteparten her hadde morderert sitt språkbruk, sjikane og div ukvemsord- vært frimodig på den gode måten.

Dessverre så er det ikke et godt forum verdig, med dårlige manerer, hvor moderator er inne for å fjerne disse- ennå så nytter det ikke. Derfor skjer det heller ikke mye godt her.

La dere komme dere ned på knærne i ydmykhet, så kan vi begynne. Jeg er ingen mobber. Og jeg liker ikke tonen her inne. Dessverre.

Tronens Ambassadør

Endret av BmOnline
Lenke til kommentar

Hvis du virkelig var på et KRISTENDOMS-forum, så hadde ikke disse som elsker verden mer enn ordet oppført seg slik de beviselig gjør her.

Dette forumet er egentlig en grisesti. Slik er det fatt her. Jeg vil hevde min rett, og det er at mod har et forbedringspotensiale på 80 prosent. Disse som driver på har vi jo navnene på. Det er bare å lage et forum som heter Kristendom, ferdig med det. Så er det bare å vingeklippe de som ikke følger vanlig folkeskikk.

Les mer om Ordet:

Her er det mange eksempler på hvordan du kan be rett, og her er et.

MAN KAN IKKE BE OM NOE, hvis man ikke tror Guds Ord. Dvs - ikke menighetene og sektenes ord for de er ikke av Gud, som i Matt 15,9. Forgjeves dyrker de meg,

for det de lærer, er menneskebud.»

og Jak 4,3. 3 Dere ber, men får ikke, fordi dere ber galt. Dere vil sløse det bort i nytelser.

Her ser dere hva jeg prøver å vise dere, jo vantroen- de tror på dogmer, dvs menneskebud i stedet for Guds Ord som er skrevet i Bibelen. Og det er SYND- og Gud kan ikke ta del i synd, fordi det fordømte Han lenge før Jordens Grunnvoll ble lagt. Følelig må man gjenspeile Hans Ord, for å få del i Himmelske goder. Jesus sa også til sine disipler, deres vantro gjør Meg vred. Dette er vreden dere ser i verden i dag, dreping, dreping og synd.

4 Utro som dere er, vet dere ikke at vennskap med verden er fiendskap mot Gud? Den som vil være verdens venn, blir Guds fiende! 5 Eller mener dere det er tomme Ord når Skriften sier: Med brennende iver gjør Gud krav på den ånd han har latt bo i oss? 6 Men nåden han gir, er større. Derfor heter det:

Gud står de stolte imot, men de ydmyke gir han nåde.

7 Så vær da lydige mot Gud! Men stå djevelen imot, så skal han flykte fra dere. 8 Hold dere nær til Gud, så skal han holde seg nær til dere. Vask hendene, dere syndere, rens hjertene, dere som har et delt sinn! 9 Klag og sørg, bryt ut i gråt! Vend latteren til sørgesang og gleden til alvor. 10 Ydmyk dere for Herren, så skal han opphøye dere. Amen!

Dette er Evangeliet!

Og ikke forvent å få svar, hvis du er en hykler!

Tronens Ambassadør

Endret av BmOnline
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Tilbakemeldinger til moderatorer foregår i dertil egnede tråder. Å holde på å blande kortene her, medfører muligheter for enda mer ufred og forvirring. Ta heller å opprett en tilbakemeldingstråd direkte til modteamet. Bare et vennlig forslag.

Ha en fredfylt dag

Lenke til kommentar

Dessverre så er det ikke et godt forum verdig, med dårlige manerer, hvor moderator er inne for å fjerne disse- ennå så nytter det ikke. Derfor skjer det heller ikke mye godt her.

La dere komme dere ned på knærne i ydmykhet, så kan vi begynne. Jeg er ingen mobber. Og jeg liker ikke tonen her inne. Dessverre.

Dette tror jeg må være det mest ukritiske som du har skrevet her inne til nå, både når det kommer til selvinnsikt og eget ansvar. Det sier ikke lite...

Hovmod står for fall, "Tronens ambassadør".

Endret av LiamH
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...