RTH666 Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Jeg trenger hjelp til å stenge tilgang til noen nettsider så jeg kontaktet Telenor for å høre om jeg kunne gjøre det via modemet mitt men han anbefalte Magic Desktop som de hadde...det var tabbe for er jo et kjipt barneprogram. Finnes det andre og bedre programmer som kan brukes? Lenke til kommentar
*F* Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Vedlagt finner du et "program" jeg lagde for dette for noen år siden: EvelensWebBlocker.rar Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Eller så kan du se i routerinstillingene dine. Er ofte mulig å blokkere nettsteder Lenke til kommentar
RTH666 Skrevet 10. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2013 I følge Telenor så var ikke den muligheten aktiv Lenke til kommentar
RTH666 Skrevet 10. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2013 (endret) Vedlagt finner du et "program" jeg lagde for dette for noen år siden: EvelensWebBlocker.rar Takk for det. Virket greit men kunne ønske meg også å låse sider med bestemte ord og lignende. Det greieste ville vært at jeg blokkerte sidene en gang også funket ikke sidene på noen av maskinene som er på nettverket Endret 10. juni 2013 av RTH666 Lenke til kommentar
*F* Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Opendns er jo noe å prøve http://www.opendns.com/home-solutions/parental-controls/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå