Gå til innhold

SX1 emulator

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

to kommentarer:

"Siemens har også inkludert en meny for spesialtegn på stjerne-tasten" er skrevet slik at det virker som om dette differensierer Siemens fra Nokia? Nokia 7650 har også dette, trolig også 3650?

"Nytt i SX1 er imidlertid en notisblokk-funksjon, som lar deg skrible ned kjappe notiser etter behov." er også skrevet slik at det differensierer Siemens fra Nokia? Nokia 7650 har dette og da trolig også 3650.

Mulig jeg misforstod det jeg siterte ovenfor så klart men følte det var på sin plass å kommentere det ettersom det kan føre til at folk trekker uriktige slutninger om Nokias Symbian implementering.

Ellers så jo telefonen meget bra ut da, er lagt inn noe funksjonalitet (bildeeditor og filbehandler, zoom bl.a.) som Nokia kun har tilgjengelig som tredjeparts programvare og det er jo flott. Et par andre "tweaks" også som er fint.. Men jeg er mest spent på hvordan det blir med de tastene der jeg :)

Lenke til kommentar
Mulig jeg misforstod det jeg siterte ovenfor så klart men følte det var på sin plass å kommentere det ettersom det kan føre til at folk trekker uriktige slutninger om Nokias Symbian implementering.

Enig, de avsnittene kunne misforstås. Skal være fikset nå.

Takk for tipset. :)

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...