Espen Jansen Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Sunset Overdrive blir eksklusivt for Xbox One. Les hele saken Lenke til kommentar
tissogtass Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Dette e sååå bad..... eg va så gla i insomniac games pga PS.... men jaja... Lenke til kommentar
TAZHEL Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Dette e sååå bad..... eg va så gla i insomniac games pga PS.... men jaja... so agree !! skuffanede at de går over til xbox one, som folk alerede har begynt å hate. 1 Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Det spillet så bare hysterisk morsomt ut, banalt fett Synd for PS, virker som de har mistet mange i det siste? Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Alle eksklusive spel til XOne er dessverre for dårlege nyhende å rekne. Medan so å seie alle tidlegare konsollspel fortsatt kan spelast på originalplattformene sine, er eg redd XOne vil bli ein ubrukeleg plastklump den dagen Microsoft ikkje lenger ønsker eller maktar å drive serverane. Då går alle spela folk trudde dei hadde kjøpt òg ut på dato. Men på pluss-sida, er visst alle desse eksklusive titlane berre moglege på grunn av den mektige skya, om eg forstod pressekonferansa til MS rett. Kay Lenke til kommentar
Licht Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Kan vi ikke kalle den Xbone? 1 Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Litt sinna på grunn av dette, men jeg har på følelsen at Insomniac ikke har blitt behandlet så godt av Sony de siste årene, og samarbeidet med EA endte jo katastrofalt. Så for Insomniacs del er kanskje dette et røverkjøp med tanke på at når MS inngår en publiseringsavtale ender det jo ofte opp med et suksessrikt spill. Lenke til kommentar
Einar i lia Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Om du har en forræder i ditt hus skal du alltid holde han på en armlengdes avstand for like velvillig som han svek sin tidligere herre kan han en dag svike deg. Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Herlig uttrykk! Ser utrolig smooth ut! Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 At det er fargerikt er bra. At det skal være så skytefokusert og gory er gjesp. Lenke til kommentar
-CerN- Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Tror vi nærmer oss slutten på Insomniac, dette var litt uninspirert. Morsom art style, men vedder på at det har lite dybde ellers... Lenke til kommentar
1BlueAnd1White Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 faaa*n, det her så kult ut og jeg som skal kjøpe ps4 :´( Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå