Gå til innhold

The Witcher 3: Wild Hunt diskusjonstråd

Anbefalte innlegg

Det er den jeg også bruker. Men når jeg møter på en monster kortstokken så bare gir jeg opp. Tror en av de kom med et 3-5 poeng kort og det ble plutselig x3 eller x4.

Monster deck er den absolutt vanskeligste som Foltest. Du må ha muligheten til å fryse ned close combat linja, så er du uheldig med trekk eller bare har et is kort i decken så kan det bli vanskelig.

Tror det er lenge siden sist jeg vant imot noen i Gwent.

De fleste bare spyrt ut vanvittige kort og knuser meg.

Kanskje jeg må prøve å skifte taktikk for nå prøver jeg å vinne første runde og bruke resten på runde nr 2.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Første runde er det greit å la motstanderen vinne hvis du ikke har en veldig sterk hånd. Spill spioner hvis du har, sats på at motstanderen bruker opp litt kort og meld pass. Motstanderne har det med å melde pass tidlig i neste runde, og så setter du alle kluter til i siste.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Første runde er det greit å la motstanderen vinne hvis du ikke har en veldig sterk hånd. Spill spioner hvis du har, sats på at motstanderen bruker opp litt kort og meld pass. Motstanderne har det med å melde pass tidlig i neste runde, og så setter du alle kluter til i siste.

Skal prøve det nå da :)

Hva ligger deres 'Total Unit Card Strength' på?

Foltest deck ligger på 111

Endret av -Léon-
Lenke til kommentar

Jeg må bare spørre..

Hvilken deck sikter dere til med "Foltest"??

Jeg har lasta ned DLC decken og dette er vel bare enkelte spesielle kort som legger seg innenfor alle typer decker?

Ikke si at jeg har gått glipp av en deck??

EDIT: Googla litt, Foltest er vel bare et leader card? Jeg tydet skriften deres til at Foltest var en egen deck...sorry, my bad :)

Min beste deck hittils er vel Norther`n på 153 - kun 22 counted cards i decken - aldri fler, hittils

Lvl21 - Nettopp kommet meg til Skellige :rofl:

EDIT 2: Spørsmålet blir for forøvrig litt relativt da man i enkelte decker velger å ha med healere med "null"-verdi

Endret av Countryman
Lenke til kommentar

Deilig spill, generelt mye høyere kvalitet på oppdrag og dialog enn det man er vant med fra andre utviklere. Men, nok et spørsmål herfra: Hvis man løser et oppdrag som har en "anbefalt level" over din egen, får man flere XP, eller er poengantallet låst i hvert oppdrag, uavhengig av egen erfaring? Noen som vet dette?

Lenke til kommentar

Deilig spill, generelt mye høyere kvalitet på oppdrag og dialog enn det man er vant med fra andre utviklere. Men, nok et spørsmål herfra: Hvis man løser et oppdrag som har en "anbefalt level" over din egen, får man flere XP, eller er poengantallet låst i hvert oppdrag, uavhengig av egen erfaring? Noen som vet dette?

Ja man får mer xp. Man får også mindre og mindre ettersom du overlevler oppdraget.

Lenke til kommentar

@GrinderX9: Er du sikker på dette? Det flagges i så fall veldig lite tydelig... Har aldri sett tips om å utføre oppdrag litt over egen level for høyere xp på lasteskjermene. Og hva med de som merkes som anbefalt høyere level, men fortsatt er grønne vs de røde oppdragene som Isbilen nevner?

Endret av aphelion3
Lenke til kommentar

De ordentlige questene i Witcher 3 (les. ikke contracts/spørsmålstegn/treasurehunts) er såpass bra laget og interessante at de er verdt å gjøre uansett hvilken level man er. Jeg har spilt gjennom flere quester jeg er overlevelled for bare for å se hva som skjer.

• Liker 2
Lenke til kommentar

De ordentlige questene i Witcher 3 (les. ikke contracts/spørsmålstegn/treasurehunts) er såpass bra laget og interessante at de er verdt å gjøre uansett hvilken level man er. Jeg har spilt gjennom flere quester jeg er overlevelled for bare for å se hva som skjer.

Enig

Kan ha 2-3 kvelder på rad jeg hvor det kun gjøres gråe kvests.

ingen XP, ingen levling men likevel storkos(:

• Liker 1
Lenke til kommentar

Startet på nytt på Death March i går. Hadde nesten glemt hvor gøy dette spillet er i begynnelsen, når selv ulvene er livsfarlige. Ikke at det slutter å være gøy lenger ute, men jeg krysser fingrene for en mer balansert vanskelighetsgrad.

Endret av Isbilen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...