-Léon- Skrevet 3. august 2015 Del Skrevet 3. august 2015 Det er den jeg også bruker. Men når jeg møter på en monster kortstokken så bare gir jeg opp. Tror en av de kom med et 3-5 poeng kort og det ble plutselig x3 eller x4.Monster deck er den absolutt vanskeligste som Foltest. Du må ha muligheten til å fryse ned close combat linja, så er du uheldig med trekk eller bare har et is kort i decken så kan det bli vanskelig. Tror det er lenge siden sist jeg vant imot noen i Gwent. De fleste bare spyrt ut vanvittige kort og knuser meg. Kanskje jeg må prøve å skifte taktikk for nå prøver jeg å vinne første runde og bruke resten på runde nr 2. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 3. august 2015 Del Skrevet 3. august 2015 Første runde er det greit å la motstanderen vinne hvis du ikke har en veldig sterk hånd. Spill spioner hvis du har, sats på at motstanderen bruker opp litt kort og meld pass. Motstanderne har det med å melde pass tidlig i neste runde, og så setter du alle kluter til i siste. 1 Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 3. august 2015 Del Skrevet 3. august 2015 (endret) Første runde er det greit å la motstanderen vinne hvis du ikke har en veldig sterk hånd. Spill spioner hvis du har, sats på at motstanderen bruker opp litt kort og meld pass. Motstanderne har det med å melde pass tidlig i neste runde, og så setter du alle kluter til i siste. Skal prøve det nå da Hva ligger deres 'Total Unit Card Strength' på? Foltest deck ligger på 111 Endret 3. august 2015 av -Léon- Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 4. august 2015 Del Skrevet 4. august 2015 (endret) Jeg må bare spørre.. Hvilken deck sikter dere til med "Foltest"?? Jeg har lasta ned DLC decken og dette er vel bare enkelte spesielle kort som legger seg innenfor alle typer decker? Ikke si at jeg har gått glipp av en deck?? EDIT: Googla litt, Foltest er vel bare et leader card? Jeg tydet skriften deres til at Foltest var en egen deck...sorry, my bad Min beste deck hittils er vel Norther`n på 153 - kun 22 counted cards i decken - aldri fler, hittils Lvl21 - Nettopp kommet meg til Skellige EDIT 2: Spørsmålet blir for forøvrig litt relativt da man i enkelte decker velger å ha med healere med "null"-verdi Endret 4. august 2015 av Countryman Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 4. august 2015 Del Skrevet 4. august 2015 Noen andre som har spilt Witcher 3, men ikke har spilt en eneste hånd med Gwent? Liker ikke kortspill i virkeligheten engang. Men sikkert gøy for de som liker sånt Ikkje testa jeg heller Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 4. august 2015 Del Skrevet 4. august 2015 65 timer ingame, og én runde Gwent. Det er sikkert gøy... Jeg bare bryr meg ikke Lenke til kommentar
Bgarion Skrevet 4. august 2015 Del Skrevet 4. august 2015 Gjorde meg ferdig med spillet igår på XB-ONE. Fikk bug, da spillet insisterte på at en quest faila, og dermed fikk jeg "feil" slutt.. Sykt irriterende.. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 4. august 2015 Del Skrevet 4. august 2015 Jeg har spilt én runde. Fant ut at det ikke var for meg. Lenke til kommentar
aphelion3 Skrevet 4. august 2015 Del Skrevet 4. august 2015 Deilig spill, generelt mye høyere kvalitet på oppdrag og dialog enn det man er vant med fra andre utviklere. Men, nok et spørsmål herfra: Hvis man løser et oppdrag som har en "anbefalt level" over din egen, får man flere XP, eller er poengantallet låst i hvert oppdrag, uavhengig av egen erfaring? Noen som vet dette? Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 4. august 2015 Del Skrevet 4. august 2015 Deilig spill, generelt mye høyere kvalitet på oppdrag og dialog enn det man er vant med fra andre utviklere. Men, nok et spørsmål herfra: Hvis man løser et oppdrag som har en "anbefalt level" over din egen, får man flere XP, eller er poengantallet låst i hvert oppdrag, uavhengig av egen erfaring? Noen som vet dette? Ja man får mer xp. Man får også mindre og mindre ettersom du overlevler oppdraget. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 4. august 2015 Del Skrevet 4. august 2015 (endret) Sikker på at man får bonus for å ta røde oppdrag? Endret 4. august 2015 av Isbilen Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 4. august 2015 Del Skrevet 4. august 2015 Har 65 timer og null gwent spilt, har ved feil havna i spill to ganger, da forter jeg meg som fy ut. Jeg blir smålig kvalm hver gang noen nevner heartstone. Takler ikke pc kortspill annet enn kabal. Lenke til kommentar
aphelion3 Skrevet 5. august 2015 Del Skrevet 5. august 2015 (endret) @GrinderX9: Er du sikker på dette? Det flagges i så fall veldig lite tydelig... Har aldri sett tips om å utføre oppdrag litt over egen level for høyere xp på lasteskjermene. Og hva med de som merkes som anbefalt høyere level, men fortsatt er grønne vs de røde oppdragene som Isbilen nevner? Endret 5. august 2015 av aphelion3 Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 5. august 2015 Del Skrevet 5. august 2015 Prøv å ta et "grått oppdrag" - her får man 1-5 i XP. Ta et "grønt" oppdrag og du får mye, si 300XP. Har fremdeles ikke tatt et "rødt" så denne kan jeg ikke svare på. Det er mye som ikke informeres om i loadetekstene(: Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 5. august 2015 Del Skrevet 5. august 2015 De ordentlige questene i Witcher 3 (les. ikke contracts/spørsmålstegn/treasurehunts) er såpass bra laget og interessante at de er verdt å gjøre uansett hvilken level man er. Jeg har spilt gjennom flere quester jeg er overlevelled for bare for å se hva som skjer. 2 Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 5. august 2015 Del Skrevet 5. august 2015 De ordentlige questene i Witcher 3 (les. ikke contracts/spørsmålstegn/treasurehunts) er såpass bra laget og interessante at de er verdt å gjøre uansett hvilken level man er. Jeg har spilt gjennom flere quester jeg er overlevelled for bare for å se hva som skjer. Enig Kan ha 2-3 kvelder på rad jeg hvor det kun gjøres gråe kvests. ingen XP, ingen levling men likevel storkos(: 1 Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 5. august 2015 Del Skrevet 5. august 2015 Såg egentlig ikke fyren ved første øyekast. Såg egentlig at det var noe rart men ikke helt hva som var gale hehe. Lenke til kommentar
aphelion3 Skrevet 5. august 2015 Del Skrevet 5. august 2015 Grinder og Countryman, takker for svar. Tenkte at det kunne være slik, logisk sett, men pga alle tipsene som ellers gis i spillet, fant jeg det bare rart at det manglet informasjon om dette relativt viktige poenget. Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 7. august 2015 Del Skrevet 7. august 2015 Patch 1.08 ute! http://www.playstationlifestyle.net/2015/08/07/witcher-3-update-1-08-now-full-list-patch-notes-revealed/#/slide/1 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 7. august 2015 Del Skrevet 7. august 2015 (endret) Startet på nytt på Death March i går. Hadde nesten glemt hvor gøy dette spillet er i begynnelsen, når selv ulvene er livsfarlige. Ikke at det slutter å være gøy lenger ute, men jeg krysser fingrene for en mer balansert vanskelighetsgrad. Endret 7. august 2015 av Isbilen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå