Isbilen Skrevet 1. august 2015 Del Skrevet 1. august 2015 (endret) Hvis du mener lederkortet er det et Nilfgaard-lederkort som kan gjøre det, altså ta bort den spesielle ferdigheten. Heltekortene kan så vidt jeg vet ikke nulles ut, litt av greia med dem er at de er upåvirkelige på godt og vondt. Endret 1. august 2015 av Isbilen Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 1. august 2015 Del Skrevet 1. august 2015 Så mange fantastiske små detaljer i dette spillet. Om dere har vært i Novigrad å besøkt Triss, så har dere kanskje lagt merke til at huset hun bor i står veldig på skakke. Gikk tilfeldig forbi dette huset i går, da jeg hørte noen arbeidere utenfor snakke om det. Den ene spurte om hvorfor det var så skakt, den andre kunne fortelle at noen tidligere leiebore hadde som hensikt å bryte seg inn i en bank som lå i nærheten. Men leie boerne var ikke så flinke til å grave tunnel, så tunnelen raste sammen. Dermed veltet også huset. Fantastisk liten detalj som er med på å gjøre verdenen så levende 3 Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 1. august 2015 Del Skrevet 1. august 2015 Hvis du mener lederkortet er det et Nilfgaard-lederkort som kan gjøre det, altså ta bort den spesielle ferdigheten. Heltekortene kan så vidt jeg vet ikke nulles ut, litt av greia med dem er at de er upåvirkelige på godt og vondt. Jepp, den vet jeg om - problemet har vært at heltekortet har blitt "bannet" uansett hvilken faction jeg har møtt. menmen...vinner jo alle kampene likevel så det får bare være.. ................ Normalt sett kommer jeg med gamle nyheter, sett i forhold til dere som alltid er superoppdaterte For de som ikke har fått det med seg - Her er de kommende 1.08 tweaks`a Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 1. august 2015 Del Skrevet 1. august 2015 Skjønner ikke helt hva du mener. Det er mange heltekort: Geralt, Ciri, Yennefer etc. Nulles disse ut? Jeg har komplett samling og har ikke noe kort som er i stand til det. Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 1. august 2015 Del Skrevet 1. august 2015 Skjønner ikke helt hva du mener. Det er mange heltekort: Geralt, Ciri, Yennefer etc. Nulles disse ut? Jeg har komplett samling og har ikke noe kort som er i stand til det. Ahh Beklager jeg sier feil. Det er lederkortene jeg sikter til naturligvis Lenke til kommentar
Licht Skrevet 1. august 2015 Del Skrevet 1. august 2015 Kanskje det er du som bruker lederkortet hvis spesialevne er å nøytralisere andre lederkort? Eneste logiske forklaring jeg kan komme på, med mindre du er veldig uheldig med motstanderne dine. Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 1. august 2015 Del Skrevet 1. august 2015 Kanskje det er du som bruker lederkortet hvis spesialevne er å nøytralisere andre lederkort? Eneste logiske forklaring jeg kan komme på, med mindre du er veldig uheldig med motstanderne dine. Ja neida, jeg har betraktet situasjonen rimelig godt. Jeg spiller med forskjellige factions hele tiden også. Jeg har lagt merke til det hele tiden uten å bry meg fordi motstanderne er så dårlige der jeg oppholder meg at det ikke har vært noe problem likevel....men nå måtte jeg bare spørre. Har tenkt at jeg har vært overlevlet, men naturligvis har det ingenting med det å gjøre heller.. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 1. august 2015 Del Skrevet 1. august 2015 (endret) Det er mange situasjoner hvor du rett og slett ikke får benyttet deg av lederkortet, for eksempel er det noen som lar deg spille en viss type kort fra bunken, men bare hvis du har et slikt kort i bunken. Prøv å velge et lederkort som alltid lar seg spille (for eksempel Emhyr Var Emreis – Emperor Of Nilfgaard som lar deg se på motstanderens kort) og se hva som skjer. Med mindre motstanderen spiller med Emhyr Var Emreis - The White Flame, skal ikke den egenskapen la seg nulle ut. Endret 1. august 2015 av Isbilen 1 Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 1. august 2015 Del Skrevet 1. august 2015 Takk Isbilen, skal teste det (: Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 1. august 2015 Del Skrevet 1. august 2015 Det er faktisk bare noen få lederkort som fungerer under alle omstendigheter. http://witcher.wikia.com/wiki/Gwent_Cards Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 3. august 2015 Del Skrevet 3. august 2015 (endret) Jeg sliter voldsomt med Gwent, vinner mer eller mindre aldri. Og jeg har kun vunnet over 1 av 3 som trengs for det ene oppdraget. Finner heller ikke kort jeg kan kjøpe. Endret 3. august 2015 av -Léon- Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 3. august 2015 Del Skrevet 3. august 2015 Gwent handler stort sett om og trekke de gode kortene utav motstanderen din og la dem vinne en runde for å så knuse de hardt de to neste. Jeg bruker Foltest sitt deck, skaff deg noen spion kort, begynn kampen med og bruke de for flere kort. Jeg syns Gwent er artig, men det ble litt for lett etterhvert som spillet gikk og når man får kort som Ciri, Roche, Natalis, Yennefer, Letho så ruller du over det meste. Jeg har ikke prøvd noe andre decks, fikk aldri bygd meg opp til det. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 3. august 2015 Del Skrevet 3. august 2015 Gwent handler stort sett om og trekke de gode kortene utav motstanderen din og la dem vinne en runde for å så knuse de hardt de to neste. Jeg bruker Foltest sitt deck, skaff deg noen spion kort, begynn kampen med og bruke de for flere kort. Jeg syns Gwent er artig, men det ble litt for lett etterhvert som spillet gikk og når man får kort som Ciri, Roche, Natalis, Yennefer, Letho så ruller du over det meste. Jeg har ikke prøvd noe andre decks, fikk aldri bygd meg opp til det. Det er den jeg også bruker. Men når jeg møter på en monster kortstokken så bare gir jeg opp. Tror en av de kom med et 3-5 poeng kort og det ble plutselig x3 eller x4. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 3. august 2015 Del Skrevet 3. august 2015 Men jeg har heldigvis nok penger nå. Jeg er vel level 14 og har ligger mellom 12 og 15 000.- Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 3. august 2015 Del Skrevet 3. august 2015 Noen andre som har spilt Witcher 3, men ikke har spilt en eneste hånd med Gwent? Liker ikke kortspill i virkeligheten engang. Men sikkert gøy for de som liker sånt 2 Lenke til kommentar
Bjonness406 Skrevet 3. august 2015 Del Skrevet 3. august 2015 Noen andre som har spilt Witcher 3, men ikke har spilt en eneste hånd med Gwent? Liker ikke kortspill i virkeligheten engang. Men sikkert gøy for de som liker sånt Har kun spilt en runde selv, syns ikke det var så gøy, men har jo ikke satt meg inn i det heller. Vurderer å sette meg inn i det på min andre gjennomspilling, siden så mange syns det er så gøy. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 3. august 2015 Del Skrevet 3. august 2015 Noen andre som har spilt Witcher 3, men ikke har spilt en eneste hånd med Gwent? Liker ikke kortspill i virkeligheten engang. Men sikkert gøy for de som liker sånt Har kun spilt en runde selv, syns ikke det var så gøy, men har jo ikke satt meg inn i det heller. Vurderer å sette meg inn i det på min andre gjennomspilling, siden så mange syns det er så gøy. Likte det ikke de første gangene jeg spilte det heller, men nå er jeg helt frelst! Håper de legger til flere turneringer og motstandere i DLC. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 3. august 2015 Del Skrevet 3. august 2015 Det er den jeg også bruker. Men når jeg møter på en monster kortstokken så bare gir jeg opp. Tror en av de kom med et 3-5 poeng kort og det ble plutselig x3 eller x4. Monster deck er den absolutt vanskeligste som Foltest. Du må ha muligheten til å fryse ned close combat linja, så er du uheldig med trekk eller bare har et is kort i decken så kan det bli vanskelig. Liker ikke kortspill i virkeligheten engang. Men sikkert gøy for de som liker sånt Det som er merkelig er at jeg vanligvis ikke liker kortspill, har prøvd noen forskjellige opp igjennom. Gwent er det første kortspillet jeg virkelig har likt. Det kan komme av at jeg er interessert i historien rundt spillene/bøkene. Det er en artig liten ekstra ting til TW3 som jeg syns absolutt er verdt tiden brukt. Savner terningpoker da :/ Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 3. august 2015 Del Skrevet 3. august 2015 (endret) Ikke misforstå, jeg synes det er kult at det er med. Jeg har bare ignorert det fullstendig. Egentlig kult at de lar oss ignorere det helt, det vanlige er jo at hver eneste nyvinning utviklerne har giddet å implementere blir kjørt ned i halsen på spilleren ved hver minste anledning. (Les. batmobilen i Batman AK.) Endret 3. august 2015 av Jakoozie Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 3. august 2015 Del Skrevet 3. august 2015 Jeg elsker Gwent - men i det store og det hele må jeg innrømme at det nok er jakten på nye/alle kort som er den store pådriveren. Jeg setter meg aldri ned å spiller mot en motstander jeg vet ikke vil gi meg et nytt kort, altså ytters sjelden jeg har spilt mot samm motstander 2 ganger. I Game+ mode som kommer etterhvert kan man ta en ny gjennomspilling på hardere vanskelighetsgrad og i tillegg få med alt Gear over - men altså ikke Gwent-kortene. Jeg tviler på at så mange ønsker å "finne alle kortene" en gang til(?). Som sagt tidligere hadde det vært fantastisk om de hadde addet 3 nye kortstokker i denne DLC`n fremfor at man må begynne på nytt. Det må nok en Online Gwent DLC med rating til for å få folk til å fortsette å spille. Bare noe jeg tror, tenker høyt - En Gwent elsker som ser begrensninger i spillets varighet. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå