Gå til innhold

The Witcher 3: Wild Hunt diskusjonstråd

Anbefalte innlegg

Ja, men det var stock når jeg fikk 100 fps også  :hmm: Skal klokke den opp igjen og se om det hjelper.

Ellers MÅ du sjekke at du ikkje kjører i borderless window eller.no Etter en av patchene, så står den automagisk i dette, som gjør at yteslsen blir dårligere. Sjekk innstillingene i W3 :)

Du vet jo at det ikkje er lov til å kjøre stock med en K cpu :D

Endret av Nizzen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, men det var stock når jeg fikk 100 fps også  :hmm: Skal klokke den opp igjen og se om det hjelper.

Ellers MÅ du sjekke at du ikkje kjører i borderless window eller.no Etter en av patchene, så står den automagisk i dette, som gjør at yteslsen blir dårligere. Sjekk innstillingene i W3 :)

Du vet jo at det ikkje er lov til å kjøre stock med en K cpu :D

Sjekket det før jeg spurte om hjelp :/ 

G-sync står på kun i fullskjerm også, ikke i borderless. 

Lenke til kommentar

Det gikk fort!

Jeg er level 31 og er langt og lenge mellom jeg finner noen fiender som ikke er gråe for meg.

Fant endelig et monster den, med en vampyr på levl 29 eller 30, endelig en kamp tenkte jeg, nei da, jeg har den skillen som gjør at jeg har en viss sjangse på å insta drepe fiender.

Så etter 2 små slag ble vampyren drept...

Lenke til kommentar

Det gikk fort!

Jeg er level 31 og er langt og lenge mellom jeg finner noen fiender som ikke er gråe for meg.

Fant endelig et monster den, med en vampyr på levl 29 eller 30, endelig en kamp tenkte jeg, nei da, jeg har den skillen som gjør at jeg har en viss sjangse på å insta drepe fiender.

Så etter 2 små slag ble vampyren drept...

Hmmm....jeg kommer dit jeg og...blir overlevlet..

Jeg er lvl19 nå og kommer meg pokker ta ikke ut og videre til Skellige..Det er rett og slett for mye igjen å gjøre og jeg koser meg med det..klarer ikke reise fra masse kvests..

Da jeg var lvl16 lovte jeg å dra ut etter tips her inne men jeg klarte ikke..

For hver kvest jeg utførte dukket det opp 3 nye :rofl:

Håper ikke jeg ender opp å kjede meg...de kunne kanskje ha tweaket dette litt i en patch?

Har jobbet nattskift og hjernen er ikke helt kapabel nå til å tenke ut hvordan de skulle ha gjort dette men..

Lenke til kommentar

Jeg har nå spilt Witcher 3 i kanskje 15 timer. Liker det veldig godt, men det er litt overveldende størrelse på spillet. Jeg har lyst til å spille gjennom hele spillet, og gjøre de interessante side questene, de som har historie og cut scenes etc. Det jeg er lite interessert i er å eliminere alle spørsmålstegnene på kartet. er allerede lei av monster nests og bandit camps.

Vil jeg gå glipp av noen av de ordentlige questene hvis jeg ignorerer mesteparten av de spørsmålstegnene? min erfaring er at man får de ordentlige questene av folk som står rundt omkring i verdenen, eller på notice boards.

Kan ikke huske å ha fått quester av å utforske disse spørsmålstegnene. Stemmer dette?

Endret av Jakoozie
Lenke til kommentar

Har funnet ut, etter å først ha tatt alle "?", at man nøster opp en del kvests fort etterhvert ved å allerede ha besøkt en del av plassene tilhørende kvestsa.

+at du vil gå glipp av en del places of power

+at man faktisk finner en del utstyr på enkelte plasser, bl.a. diagrammer tilhørende treasure hunts, oppgraderinger av W-gear etc.

Selv ville jeg gjort som du gjør - det man har lyst til, men det skader ikke å gå innom de "?" som ligger mellom A og B

Lenke til kommentar

Gjør som du vil du, sålenge du stort sett hele tiden gjør noe du har lyst til så er det jo greit.

Jepp. Det er bare at jeg er redd for å gå glipp av "ordentlige" quester, siden de er så bra, samtidig som jeg ikke orker å utforske hver eneste spørsmålstegn. (Det er alt for mange!)

Lenke til kommentar

Gjør som du vil du, sålenge du stort sett hele tiden gjør noe du har lyst til så er det jo greit.

Jepp. Det er bare at jeg er redd for å gå glipp av "ordentlige" quester, siden de er så bra, samtidig som jeg ikke orker å utforske hver eneste spørsmålstegn. (Det er alt for mange!)

Det er ihvertfall mye flere kvests enn det er "?" :rofl: bare vent :rofl:

Dropp dem om du ikke har lyst til å ha disse som et eget personlig kvest - Om du har som mål å gjøre alle kvestene vil det nok ikke være mange "?" igjen når du er ferdig likevel :) veldig mange kvests leder deg nemlig til et "?".

De få som da er igjen er jo kjappe å eventuelt besøke om du frykter for missede kvests.

Lenke til kommentar

Kjenner meg igjen i det å bli litt utmattet av alle spm tegnene. Til slutt ville jeg bare komme meg gjennom spillet. Har planlagt å starte det igjen senere og bare ta det med ro og spille litt her og der mellom andre spill. Det er taktikken jeg bruker med de fleste spill egentlig. Spille gjennom historien og de viktigste questene første gang for så å spille gjennom alt andre gang.

Det største problemet for meg er Skellige. Når man kommer dit har man allerede spilt alt for lenge og så møter man et område med øyer og hav.

Jeg synes allerede båter er kjedelig i virkeligheten.

Jeg kjeder meg i hvert fall når jeg må sitte i en båt i et spill. Så hele det området var en liten nedtur for meg egentlig.

Lenke til kommentar

Selv om jeg så absolutt syns TW3 har en godt designet verden, så syns jeg ikke den er spennende og utforske i det hele tatt. De bruker for mye av det som er populært i open world spill idag, masse spørsmåltegn med repeterende oppgaver, det er dessverre ikke dypt eller spennende.

Det er noen unntak iløpet av spillet, men ikke nok. Veldig lite av ruinene og slike ting du ser er heller ikke unikt, i motsetning til The Elder Scrolls eller Dragon Age. Hadde foretrukket et mer lineært spill med god fortelling. 

Endret av Akrabra
Lenke til kommentar

Enig, spørsmålstegnene er lite spennende. Men Witcher 3 skal ha stor honnør for å ha latterlig bra sidequests ellers. Her synes jeg CDPR får Biovarme og Bethesda til å se ut som latsabber. Utrolig mengde interessante og vellagde sidequests, med engasjerende historiefortelling.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

hadde lyst til å ta alle spm, tegnene, men Skellige er for jævlelig, der har de virkelig vært onde med det.

ut med båt, ut av båt, ned i vann, opp av vann, inn i båt. inn til land x 100. hell no!

Lenke til kommentar

Selv om jeg så absolutt syns TW3 har en godt designet verden, så syns jeg ikke den er spennende og utforske i det hele tatt. De bruker for mye av det som er populært i open world spill idag, masse spørsmåltegn med repeterende oppgaver, det er dessverre ikke dypt eller spennende.

Det er noen unntak iløpet av spillet, men ikke nok. Veldig lite av ruinene og slike ting du ser er heller ikke unikt, i motsetning til The Elder Scrolls eller Dragon Age. Hadde foretrukket et mer lineært spill med god fortelling. 

Jeg syns witcher 2 er et bedre spill, jeg syns rett og slett det blir for mye dialog, jeg er nå så lei av å høre på folk snakke at jeg spacer over aller dialoger, orker ikke høre på 20 minutter med dialog, og dette skippinga har jeg gjort siden jeg paserte 15 timer i spillet(er nå på over 60)

Jeg syns det er synd, da Geralt er en veldig kul karakter jeg vil høre snakke, men jeg er så fuckings lei dialog. Etter et par setninger fra hver person gidder jeg ikke mer.

Endret av Gunfreak
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ved siden av Play-knappen er det en nedtrekksmeny. Trykk på den og velg nr 3. Der skal det gå an å oppgradere manuelt

Når eg trykker der er det lite som minner om update.

Trykker eg helt nede til venstre, der på den "pilen ned" det står Update witcher 3 så får eg bare failed ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...