Gå til innhold

The Witcher 3: Wild Hunt diskusjonstråd

Anbefalte innlegg

Merker jeg begynner å miste dampen å bli lei nå etter 52 timer. 

Skellgie er nesten bortkasta jeg ødla det området med å være ekstremt overlevla så mange time med spiller er nå ikke vits pga. det.

Jeg har ikke funnet noe nytt gear på sikkert 10 timer(for det meste enhence feline) jeg kan om et halvt level få et oppgradert til superior feline silver sword som jeg har hatt liggende i 7 levler. det gir meg 60 mer damage. men det er det, ikke sett noe annet gear som er i nærheten så bra som det jeg har.

Føler jeg har opplevd mesteparten nå, ingen av witcher kontraktene er intresante lengre. Tror jeg bare gjør ferdig main questen(skal nå samle min lille hær, før jeg henter Ciri) 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmm...da stikker jeg til Skellige jeg da vel..er lvl18 nå.

Kan forstå at det kan bli "kjedelig" å gjøre alt her, grunnet måten de har gjort levlingen på.

Slik som igår, da bestemte jeg meg for å renske opp litt ved å få unna en del "gråe" oppdrag av ymse sort - det ble litt springe så fort som mulig, gjøre de så raskt som mulig, ikke få med seg så mye av hva det dreide seg om og i tillegg ha i bakhodet at man nesten sikkert ikke vil få hverken XP eller Gear.

Jeg synes "?" er mye mer interessant enn å ta slike overlevla kvester - har ingen "?" igjen i Novigrad så da drar jeg til Skellige. :)

Lenke til kommentar

Slik som igår, da bestemte jeg meg for å renske opp litt ved å få unna en del "gråe" oppdrag av ymse sort - det ble litt springe så fort som mulig, gjøre de så raskt som mulig, ikke få med seg så mye av hva det dreide seg om og i tillegg ha i bakhodet at man nesten sikkert ikke vil få hverken XP eller Gear.

Jeg foretrekker heller å spare de oppdragene til en annen gjennomspilling. Har ikke noe behov for å se absolutt alt med en gang.

Lenke til kommentar

Nå skal det sies at jeg hadde patch 1.05 før oppdateringen kom igår....det er jeg ihvertfall rimelig sikker på. Har ikke sjekka hvilken oppdatering det var som kom ennå, men kan det være 1.06 da? :hmm:

Får ikke sjekka før imorgen tenker jeg.

Er 1.07 som kommer nå- til alle plattformer.

Lenke til kommentar

Endelig en god kamp jeg brukte noen forsøk på, en gal morderisk witcher fra school of cat. han var rask og jeg var for aggressiv de første gangene. Fikk et nytt godt witcher steel sword fra han, hadde egentlig håpen jeg kunne få full superiour feline armor fra han jeg da...

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...