Gå til innhold

The Witcher 3: Wild Hunt diskusjonstråd

Anbefalte innlegg

Alt i rødt, untatt den ene gule som gjorde at jeg kunne bruke adrenalin på signs. Fokuserte på fast attack og adrenalin, whirl dreper jo alt ganske kjapt nå, og er nesten alltid tilgjengelig. Tok også deb som gjorde at jeg kaster maks level signs hvis jeg har alle adrenalinpoengene.

Hvilken lvl er du på nå ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dafuck!

Spillet har vært stablit på 60fps siden jeg fikk det(780 OC SLI)

Men jeg spilte Napoleon total war(som alltid har vært ustablit) og det total krasja pcen min, måtte ta å resett og restarte 2 ganger, og nå får jeg bare 35-40 fps i the witcher 3, har prøvd å slå av og på sli uten at det hjalp...

sjekk at spillet ikkje står i borderless window eller.no

Takk det funka, den har gjort det av seg selv :(

Lenke til kommentar

Dafuck!

Spillet har vært stablit på 60fps siden jeg fikk det(780 OC SLI)

Men jeg spilte Napoleon total war(som alltid har vært ustablit) og det total krasja pcen min, måtte ta å resett og restarte 2 ganger, og nå får jeg bare 35-40 fps i the witcher 3, har prøvd å slå av og på sli uten at det hjalp...

sjekk at spillet ikkje står i borderless window eller.no

Takk det funka, den har gjort det av seg selv :(

Skjedde slik etter 1.3 eller 1.4 patchen hos meg :)

Lenke til kommentar

Hva legger dere dere skill points i?

Nesten alle mine er i rød, en del i blå, noen få i den gule, ingen i grønn.

Er level 21.

Under min første gjennomspilling hadde jeg 9 røde skills, fokus på fast attacks. De tre siste skillene var Cat School Techniques, Delusion og Poisoned Blades, så det gikk utelukkende i lett utstyr, kjappe angrep og giftige sverd. Delusion er kjekt å ha, men ikke nødvendig strengt talt, likevel har jeg startet min andre gjennomspilling med å makse denne skillen. Skal nå prøve et sign-basert build med medium armor tror jeg, og dersom jeg spiller gjennom spillet enda en gang blir det heavy armor, bomber og lignende småsnax. 

EDIT: Det røde skill-treet kommer man nesten ikke unna siden man må bruke sverd uansett gjennom hele spillet. :)

Spiller nå med noen mods installert, inkludert Better Combat Enhanced som gjør spillet vanskeligere, samtidig som en god del ting har blitt balansert. Spiller på nest høyeste vanskelighetsgrad, samme som første gjennomspilling, og det er betydelig vanskeligere og mer interessant nå.

Endret av BALT3
Lenke til kommentar

Jeg vet at jeg spurte om dette igår og jeg beklager om dette er litt masete... Men det gjelder High stakes gwent kvestet.

Det ligger nå under failed kvests og jeg aner ikke hvorfor. Jeg har riktignok akseptert at det har skjedd.

Spørsmålet er, går jeg nå glipp av fantastiske gwent kort som kunne vært vunnet i denne turn? Blir det nå umulig å finne alle kortene?

Lenke til kommentar

Jeg vet at jeg spurte om dette igår og jeg beklager om dette er litt masete... Men det gjelder High stakes gwent kvestet.

Det ligger nå under failed kvests og jeg aner ikke hvorfor. Jeg har riktignok akseptert at det har skjedd.

Spørsmålet er, går jeg nå glipp av fantastiske gwent kort som kunne vært vunnet i denne turn? Blir det nå umulig å finne alle kortene?

Aner ikke. Men hørt at om man failer i det, så kan man ikke prøve på nytt nei. Men du hadde prøvd å gå tilbake til en save før du startet på turneringen, å den er fremdeles under faild?

Lenke til kommentar

Aner ikke. Men hørt at om man failer i det, så kan man ikke prøve på nytt nei. Men du hadde prøvd å gå tilbake til en save før du startet på turneringen, å den er fremdeles under faild?

Ja, det hele er meget merkelig..

Dette er den eneste kvesten jeg har som "failed"..og var en av de jeg satte høyest siden jeg elsker kortspillet..

Kvesten er borte ok, men må vite om det er noe mer vits i å lete etter nye kort..

Lenke til kommentar

Alt i rødt, untatt den ene gule som gjorde at jeg kunne bruke adrenalin på signs. Fokuserte på fast attack og adrenalin, whirl dreper jo alt ganske kjapt nå, og er nesten alltid tilgjengelig. Tok også deb som gjorde at jeg kaster maks level signs hvis jeg har alle adrenalinpoengene.

Hvilken lvl er du på nå ?

26 kanskje? Husker ikke helt.
Lenke til kommentar

Ja, det hele er meget merkelig..

Dette er den eneste kvesten jeg har som "failed"..og var en av de jeg satte høyest siden jeg elsker kortspillet..

Kvesten er borte ok, men må vite om det er noe mer vits i å lete etter nye kort..

Har inntrykk av at kortene du får i det oppdraget ikke kan skaffes på andre måter.

Lenke til kommentar

Kortene du får for å vinne i High Stakes regnes som unike quest-kort, så vidt jeg husker er det et sett med Faction Leader #4-kort.

Builden min på Death March-saven er stort sett rød, med noen tillegg fra de andre fargene: "Boble"-Quen og Axii fra det blå, Griffin School Techniques fra det gule og en greie fra det grønne som øker max toxicity basert på mengden formler du kan, for at det skulle være praktisk mulig å bruke decoctions. 3 poeng var nok til å gå fra 100 til 280 eller noe.

På den første saven hadde jeg basically samme build, men litt mindre "safe" med Cat School Techniques og en ekstra gul i stedet for den grønne, som gjorde at også signs genererte adrenalin.

Endret av Zealuu
Lenke til kommentar

Hmm...virkelig triste greier om dere har rett):

Lurer i så fall hvorfor "collect them all" fremdeles er aktiv..

Gikk på samme smellen selv og prøvde meg på high stakes for tidlig. Tar'n på andre gjennomspilling!

Ja det er helt drøyt kjipt. Det blir ingen andre ghjennomspilling på denna karen - jeg skal nemlig gjøre absolutt alt i spillet frem til første store DLC kommer..

Gwent var en av driverne i spillet for min del.

Jeg er sikker på at jeg loadet spillet etter å ha tapt ørten ganger mot motstander nr. 2 da jeg bestemte meg for å fortsette kvesten senere.

menmen, sånn er det, alseptert.

Lenke til kommentar

Skallige er et drit kjedelig sted å være.

Helt klart det stedet som ser penest ut, fjellene er rett og slett vakre(sjeldent man kan bruke et slikt ord i et spill) 

Men fy faen så dødt det er. ok nå er jeg massivt over levla da, sånn level 23 og jeg ser ikke et eneste monster eller menneske som ikke er grått, alle quester er gråe. Og fy faen så kjedelig det er å kjøre båt. jeg er der jo egentlig bare for å finne alle de skill steinene, men alt er jo bare vann. Har funnet 2 så langt...

Lenke til kommentar

Skallige er et drit kjedelig sted å være.

Helt klart det stedet som ser penest ut, fjellene er rett og slett vakre(sjeldent man kan bruke et slikt ord i et spill) 

Men fy faen så dødt det er. ok nå er jeg massivt over levla da, sånn level 23 og jeg ser ikke et eneste monster eller menneske som ikke er grått, alle quester er gråe. Og fy faen så kjedelig det er å kjøre båt. jeg er der jo egentlig bare for å finne alle de skill steinene, men alt er jo bare vann. Har funnet 2 så langt...

Er litt enig, virker mye dødere enn Novigrad. Men har da fått en del quester som er ok. Men har hjulpet å kjøpe diverse kart, verdt å skaffe seg på grunn av alle de fast travel-pointsene..

Men har lagt spillet på hylla frem til 1.07 kommer..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...