Gå til innhold

The Witcher 3: Wild Hunt diskusjonstråd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De fleste har vel spilt seg gjennom meste parten av spillet nå? Eller begynner man på nytt når problemen er fikset og all funksjonalitet er på plass? Tror jeg ser ann tilstanden nærmere jul før evt. kjøp.

Er det så mye som ikke fungerer pr. idag da? eller er det buggete på pc?

Spiller absolutt så mye jeg kan men jobber desverre mye. Målet mitt er å nærme meg ferdig med spillet når første store dlc kommer, men tror ikkejeg klarer det. Det er så enormt mye å gjøre i dette spillet :)

Lenke til kommentar

De fleste har vel spilt seg gjennom meste parten av spillet nå? Eller begynner man på nytt når problemen er fikset og all funksjonalitet er på plass? Tror jeg ser ann tilstanden nærmere jul før evt. kjøp.

Altså, jeg vet at folk liker å forvente problemer og være ekstremt kritisk ved lansering av store, åpne spill for tiden, slik at hver eneste bug utløser den gode "hva var det vi sa"-følelsen, men TW3 er faktisk ikke så plaget av mangler at det utgjør noen grunn til å sitte på gjerdet. Jeg spiller på PS4, og til tross for enkelte småbugs har spillet for eksempel aldri kræsjet så lenge jeg har holdt på (og det er lenge). Bildeflyten opprettholdes greit, og selv om den av og til synker har det aldri vært plagsomt eller ødeleggende. I det hele tatt er spillet mer ferdig på det nåværende tidspunkt enn mange det vil være naturlig å sammenligne med, har vært. *skuler stygt på Bethesda*

Endret av Isbilen
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Har du ikke prøvd spillet?

jo?
Lenke til kommentar

jo?

Da ville vel en liten forklaring være på sin plass? :hmm:

• Liker 3
Lenke til kommentar

Hvordan sortere dere eller finner ut hva som kan selges til en NPC?

Jeg har altfor mye på meg og har ikke en snøring hva som kan selges eller hva som kan brytes ned til materialer :s OCD min begynner å skrike ut i smerte!"=)"?#

Selger dere alt i "junk" tab?

Endret av -Léon-
Lenke til kommentar

jo?

Forklaring på hva? Som jeg har sagt tidligere i tråden har jeg testet spillet en helg. Endret av Theo343
Lenke til kommentar

jo?

Forklaring på hva? Som jeg har sagt tidligere i tråden har jeg testet spillet en helg.

Misforståelser :)

Jeg mente mer en forklaring på problemer som må fikses og hvilke funksjonaliteter som må på plass. Regner da det er pgr.av "problemer" som gjør at du venter til jul med å kjøpe spillet.

Beklager, jeg husker ikke hva du skrev for lenge siden, finner det ikke heller :)

hvor ser du % av fullført?

Det lurer jeg på og(?)

Noen som vet? kanskje man har denne muligheten kun på pc?

Lenke til kommentar

jo?

Forklaring på hva? Som jeg har sagt tidligere i tråden har jeg testet spillet en helg.

Har hatt spillet siden dag en. Spilt ca 80 timer. Har nesten ikke opplevd bug. Kommer på to, en svevende mann og vannet ble svart. Begge problemene var minimale og ble borte av seg selv. Ikke opplevd noen bugs i oppdrag eller noe av betydning. Save games fungerer fint mellom patcher  så ingne grunn til å starte på nytt. Jeg ser jo på patchlogene at det blir fixet mange bugs vær gang. Men generelt vil jeg si spillet er svært polert og at bugs oppstår sjelden.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Dafuck!

Spillet har vært stablit på 60fps siden jeg fikk det(780 OC SLI)

Men jeg spilte Napoleon total war(som alltid har vært ustablit) og det total krasja pcen min, måtte ta å resett og restarte 2 ganger, og nå får jeg bare 35-40 fps i the witcher 3, har prøvd å slå av og på sli uten at det hjalp...

Lenke til kommentar

Hmmm.... Skill tree points..

Man må rett og slett sette points på plasser man ikke ønsker, for å kunne åpne nye rekker med skills..

Hmmmm... Akkurat nå ligger det an til 5-6 lvl-ups uten å kunne bygge styrke i karakteren(?)

Du kan lage potions som gjør at du kan fjerne poeng fra skills og putte de andre steder. Så i bunn og grunn kan man vel skreddersy ganske akkurat som man vil etterhvert.

Endret av GrinderX9
Lenke til kommentar

Dafuck!

Spillet har vært stablit på 60fps siden jeg fikk det(780 OC SLI)

Men jeg spilte Napoleon total war(som alltid har vært ustablit) og det total krasja pcen min, måtte ta å resett og restarte 2 ganger, og nå får jeg bare 35-40 fps i the witcher 3, har prøvd å slå av og på sli uten at det hjalp...

sjekk at spillet ikkje står i borderless window eller.no

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hmmm.... Skill tree points..

Man må rett og slett sette points på plasser man ikke ønsker, for å kunne åpne nye rekker med skills..

Hmmmm... Akkurat nå ligger det an til 5-6 lvl-ups uten å kunne bygge styrke i karakteren(?)

Du kan lage potions som gjør at du kan fjerne poeng fra skills og putte de andre steder. Så i bunn og grunn kan man vel skreddersy ganske akkurat som man vil etterhvert.

Takk for svar!

Men i bunn og grunn kan jeg vel egentlig ikke det. Er lvl16 nå og har fullspekket 4grener innen rødt og blått. For å låse opp videre trenger jeg 4-5 nye poeng.

Jeg kan naturligvis låse opp grener innen f. eks grønt, men disse har jeg nå ikke plass til i skill-treet mitt(:

Hihi...

Potionene du snakker om har jeg 3stk av nå men ser ikke vitsen med å bruke de..

Lenke til kommentar

OMG!! Nytt spørsmål, det viktigste hitils!?

Gwent er blitt et av de psykiske hoved-kvestsa mine. Det er det som driver meg faktisk.

Jeg testet meg på "High Stakes" ved lvl13 og feilet mange ganger på motstander nr. 2...den spchreke dama..

Savet og loadet hver gang.

Nå, ved en tilfeldighet ser jeg at denne kvesten ligger under "failed"??

Hvorfor?

Jeg vet, at når jeg failet siste gang, da loaded jeg opp på nytt og gikk derifra.

Noen som vet hvorfor dette har skjedd?

Vil jeg nå miste muligheten til å skaffe alle kortene?

Lenke til kommentar

Alt i rødt, untatt den ene gule som gjorde at jeg kunne bruke adrenalin på signs. Fokuserte på fast attack og adrenalin, whirl dreper jo alt ganske kjapt nå, og er nesten alltid tilgjengelig. Tok også deb som gjorde at jeg kaster maks level signs hvis jeg har alle adrenalinpoengene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...