Gå til innhold

The Witcher 3: Wild Hunt diskusjonstråd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg slet også enormt med han fyren. Dodga rundt og brukte igni til å drepe ham.

Ja, ble ekstra frustert over at han stikker inn i boblen sin og får full helse igjen.

Håper nesten at jeg gjorde noe feil, men men nå er det over =)

Lenke til kommentar

Jeg har masse warefull osv mutagens, men de kan ikke settes sammen, så jeg er stuck med masse 5% saker i stede for gode ting.

Ja det er et problem i spillet. Du kan ikke sette sammen de som har navn med vanlige lesser mutagens osv. Jeg hadde også problem med de røde når jeg spilte og det var de eneste jeg ikke fikk oppgradert. Tror du bare må finne et sted med mange Nekker Warriors og farme de til døde. Hvor man finner de derimot vet jeg ikke.

• Liker 1
Lenke til kommentar

DET HAR VÆRT SNAKK om at man ikke skal laste ned det siste nye til W3 - Noen som vet hva dette gjelder? er det en update eller DLC? gjelder det konsoll eller kun PC?

og, hvilke eventuelle bugs medfølger denne nedlastningen/updaten?

-------------------------------------------------

Har lovt noen venner å dukke opp på brygga for et par iskalde bjørnunger ikveld. Føles ikke bra da jeg snarere har lyst til å være meget asosial med W3 :sick:

Lenke til kommentar

Protip som mange ser ut til å bruke litt tid på å innse: Bruk den korte dodgen mer enn den lange. Og ikke prøv å stunlocke monstre slik man kan i Bloodborne, det funker aldri. :p

Han bossen dere snakker om kan du drepe nesten uten bevege deg, med å bare alternere mellom kort dodge og heavy attack.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

kort dodge, hvordan?

er det noe feil med meg eller spillet, får ikke opp garden og folk kan bare hakke løs på meg, og geralt er så jævlig treg til å slå at de andre får inn et slag-

Lenke til kommentar

kort dodge, hvordan?

er det noe feil med meg eller spillet, får ikke opp garden og folk kan bare hakke løs på meg, og geralt er så jævlig treg til å slå at de andre får inn et slag-

Antar at det er når man trykker på ALT

Vet ikke hvilke knapp det er om du spiller med en kontroller.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

kort dodge, hvordan?

Antar at det er når man trykker på ALT

Vet ikke hvilke knapp det er om du spiller med en kontroller.

joda, vet hvordan man gjør det, men etter cut sceens så må man være kjapp for å holde inne RT, men da har han andre begynt å kutte, så. ja..

Lenke til kommentar

På konsoll er det vel B eller sirkel-knappen for kort dodge, X for lang. Finnes selvsagt bruksområder for sistnevnte også, men har sett flere streams av folk som nesten utelukkende bruker den, og derfor blir truffet hele tiden. Den flytter deg bort fra inkommende angrep, men såpass langt bort at du risikerer å umiddelbart bli truffet av neste. Med kort dodge har du alltid tid til motangrep før du må flytte deg igjen (pluss at det ikke stopper stamina regen).

Er spesielt en boss fight senere i spillet som er litt timing-basert (iallefall på Death March, merket ikke så mye til det på første gjennomspilling) hvor riktig bevegelsesmønster er ganske kritisk.

Har ikke hatt cutscene-problemet du beskriver. :|

X på PS4 er kanskje A på Xbox, når jeg tenker meg om..

Endret av Zealuu
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...