Thoto79 Skrevet 29. juni 2015 Del Skrevet 29. juni 2015 Jeg måtte endre keybindings før jeg klarte å mestre Geralt spesielt "Z", jesus altså. Ble veldig glad i de to sideknappene på musa mi ja Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 29. juni 2015 Del Skrevet 29. juni 2015 (endret) Kan godt se for meg at man vil synes tw3 er kjipt hvis man har det travelt med "main quest", som i dette spillet heller bør ses på som et langt sideoppdrag. Hovedoppdraget er å leve livet som witcher. Se landsbygden, blande seg i store og små saker og slåss med alt fra bier til drager. Endret 29. juni 2015 av Isbilen 2 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 29. juni 2015 Del Skrevet 29. juni 2015 Jeg gjorde et spørsmåls teng sak i Velen, en kar sitter i bur, jeg drepte alle inkludert sjefen men finner ikke noe nøkkel, har loota alt i området inkludert sjefs skurken. er dette bug? Finner ingen "røde spor" Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 29. juni 2015 Del Skrevet 29. juni 2015 Fant den ikke jeg heller. Tror det er en glitch. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 29. juni 2015 Del Skrevet 29. juni 2015 Hvordan får man noe armor som ser bra ut? har for det meste bare vært på tur i Velen og er level 12, equipper det som har flest grønne + ting på seg, men ser jo ut som en tulling, ikke så tøf som en witcher burde se ut. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 29. juni 2015 Del Skrevet 29. juni 2015 Hvordan får man noe armor som ser bra ut? har for det meste bare vært på tur i Velen og er level 12, equipper det som har flest grønne + ting på seg, men ser jo ut som en tulling, ikke så tøf som en witcher burde se ut. Det kommer, det kommer. Personlig bruker jeg light armor, men noe heavy armor ser veldig bra ut. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 29. juni 2015 Del Skrevet 29. juni 2015 takker, èn ting til, hvordan levler jeg opp den speach greia så jeg kan bruke den i samtaler? Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 29. juni 2015 Del Skrevet 29. juni 2015 Kan godt se for meg at man vil synes tw3 er kjipt hvis man har det travelt med "main quest", som i dette spillet heller bør ses på som et langt sideoppdrag. Hovedoppdraget er å leve livet som witcher. Se landsbygden, blande seg opp i store og små saker og slåss med alt mellom bier og drager. Så enig(: Utrolig mye moro som dukker opp når man bare surrer rundt og ikke bryr seg så mye, og masse missions som løses automatisk når man går på de uten helt å være klar over det (: Tør jeg spørre om det er vesentlige forandringer i omgivelsene i de forskjellige områdene? Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 29. juni 2015 Del Skrevet 29. juni 2015 (endret) takker, èn ting til, hvordan levler jeg opp den speach greia så jeg kan bruke den i samtaler? Du må levle opp Axii med ability points. Det er Delusion man bruker i samtaler. Endret 29. juni 2015 av RRhoads Lenke til kommentar
Villfaren Skrevet 29. juni 2015 Del Skrevet 29. juni 2015 Bruker gog galaxy, og der står det CONNECT NOW, og hvorfor eg skal connecte. MEN, når eg prøver å connecte så må eg ha en kode. Og den koden aner eg ikkje hva er, så spm mitt da om er om spillet automatisk henter de extra dlc pakkene eller om eg logge meg inn, og eventuellt hovrdan eg gjør det ? Anyone? Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 29. juni 2015 Del Skrevet 29. juni 2015 (endret) Bruker gog galaxy, og der står det CONNECT NOW, og hvorfor eg skal connecte. MEN, når eg prøver å connecte så må eg ha en kode. Og den koden aner eg ikkje hva er, så spm mitt da om er om spillet automatisk henter de extra dlc pakkene eller om eg logge meg inn, og eventuellt hovrdan eg gjør det ? Anyone? Jeg har ikke erfaring med GoG Galaxy, så dette er sikkert ikke helt det svaret du er ute etter. Jeg skriver det likevel for sikkerhets skyld. Det går an å hente DLC-pakkene fra kontoen i nettleseren din, men først må du legge til denne: https://www.gog.com/game/the_witcher_3_wild_hunt_free_dlc_program Da får du ihvertfall brukt DLC-ene. Edit: Nå ha jeg installert Galaxy bare for å sjekke. Koden du sikter til er passordet du bruker for å logge inn på GOG sin nettside. Endret 29. juni 2015 av RRhoads Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 29. juni 2015 Del Skrevet 29. juni 2015 Kan godt se for meg at man vil synes tw3 er kjipt hvis man har det travelt med "main quest", som i dette spillet heller bør ses på som et langt sideoppdrag. Hovedoppdraget er å leve livet som witcher. Se landsbygden, blande seg i store og små saker og slåss med alt fra bier til drager. Det eneste som er litt kjipt er at man ifølge main quest har dårlig tid, og da passer det dårlig å løpe rundt og gjøre alt mulig annet. Men ser man bort ifra det er det fantastisk, sideoppdragene er for det meste fantastiske og er mange ganger like bra som main quest i andre spill. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 29. juni 2015 Del Skrevet 29. juni 2015 hva mener du med "dårlig tid ifølge main quest"? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 29. juni 2015 Del Skrevet 29. juni 2015 At man er på leting etter en person som blir forfulgt med knappe marginer mellom liv og død. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 29. juni 2015 Del Skrevet 29. juni 2015 ah ja, man får bare late som a Ciri slapper av og gjemmer seg mellom slagene. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 30. juni 2015 Del Skrevet 30. juni 2015 Har det veldig travelt, men selvsagt tid til å spille kort med alle man møter. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 30. juni 2015 Del Skrevet 30. juni 2015 Sånn er det jo alltid i rollespill. At noe haster er veldig bra for dramaturgien i spillet, men samtidig skal man ha friheten til å utforske på egenhånd og gjøre sidequests, og de to lar seg ikke kombinere på en troverdig måte. Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 30. juni 2015 Del Skrevet 30. juni 2015 Man skynder seg langsomt avgårde... definitivt passende for dette spillet Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 30. juni 2015 Del Skrevet 30. juni 2015 Kan godt se for meg at man vil synes tw3 er kjipt hvis man har det travelt med "main quest", som i dette spillet heller bør ses på som et langt sideoppdrag. Hovedoppdraget er å leve livet som witcher. Se landsbygden, blande seg opp i store og små saker og slåss med alt mellom bier og drager. Så enig(: Utrolig mye moro som dukker opp når man bare surrer rundt og ikke bryr seg så mye, og masse missions som løses automatisk når man går på de uten helt å være klar over det (: Tør jeg spørre om det er vesentlige forandringer i omgivelsene i de forskjellige områdene? Det vil jeg si, det blir ikke mer ur-norskt enn Skellige Islands, selv stedsnavnene er norske Imponert over at jeg finner nye steder (selv ett nytt kart) etter 150 timer in-game Kan se ut som at jeg aldri vil bli ferdig med dette, heldigvis Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 30. juni 2015 Del Skrevet 30. juni 2015 Sånn er det jo alltid i rollespill. At noe haster er veldig bra for dramaturgien i spillet, men samtidig skal man ha friheten til å utforske på egenhånd og gjøre sidequests, og de to lar seg ikke kombinere på en troverdig måte. Er langt ifra sannheten, ikke mange spill som har så markant tidsnød som dette rollespillet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå