BioNor Skrevet 26. juni 2015 Del Skrevet 26. juni 2015 (endret) "I aim for the knee. Always" Mange popkulturelle referanser i spillet; Durden, the Tailor(Taylor Durden ,Fight Club) Den lille hvite snøkaninen som hopper utenfor en huleinngang med masse bein regner jeg mer en henvisnig til Monty Python ...og sikkert mange andre jeg har glemt:-) Endret 26. juni 2015 av BioNor Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 26. juni 2015 Del Skrevet 26. juni 2015 Ørten referanser til Pulp Fiction og, og minst en til Kill Bill. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 26. juni 2015 Del Skrevet 26. juni 2015 Digger Bethesda-ertingen. Håper de følger opp. Ertingen? Følger opp?Så langt har jeg fått med meg tre-fire vittige referanser til Fallout og Skyrim. Kan bli gøy hvis Bethesda tar igjen. Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 27. juni 2015 Del Skrevet 27. juni 2015 Lvl11 Keira...mmm...for e fantastisk dame(((: 1 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 28. juni 2015 Del Skrevet 28. juni 2015 (endret) Brukt 60 timer på mitt nye favorittspill som jeg helt tilfeldig kjøpte på et sommersalg for ca. 1 uke siden (yep, ferien ble ikke helt som planlagt kremt). Fav-spillet er ikke TW3 men ingen ringere enn Prison Architecht. Det som dog er artig er hva Introversion sier om TW3 mens de spiller det . Noen utklipp fra deres twitter: "IntroversionSoftware @IVSoftware Jun 8 The landscape... I feel like I'm taking a stroll in the Lake District. Occasionally I press X & Y until something dies" "IntroversionSoftware @IVSoftware Jun 8 . @coupler Playing Witcher 3 on hard, but I can still just dodge endlessly without any need to time it" "IntroversionSoftware @IVSoftware Jun 8 I was worried I would hate the combat, and I do. But I wasn't expecting the world to be quite so...normal looking?" "IntroversionSoftware @IVSoftware Jun 8 Witcher 3. I don't get it. 8 hours in, I have yet to see anything that wasn't completely generic. Does it change up in some way?" Men han har noe positivt å si. "IntroversionSoftware @IVSoftware Jun 8 . @DuSloth The story and the characters are well presented, I will concede that, and the voice work is top notch" Herlig og spot on ift. hva jeg følte om spillet etter all hypen. Endret 28. juni 2015 av Theo343 Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 28. juni 2015 Del Skrevet 28. juni 2015 Prison Architect er ikke rørt etter at TW3 ble installert på PCen min. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 28. juni 2015 Del Skrevet 28. juni 2015 Hvis alle lagde slike spilltrailere Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 28. juni 2015 Del Skrevet 28. juni 2015 Jeg ser ikke helt poenget med å dra Prison Architect inn i en tråd som handler om TW3. 8 Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 28. juni 2015 Del Skrevet 28. juni 2015 Har fått en del kart...dvs. disse notes`a med del 1 og 2 osv hvor det meget snevert hintes om non skatter.. Følger dere hintene her og leter på egenhånd eller dukker de opp som markings på kartet automatisk? Har rundt 10 av dem nå.. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 28. juni 2015 Del Skrevet 28. juni 2015 Har fått en del kart...dvs. disse notes`a med del 1 og 2 osv hvor det meget snevert hintes om non skatter.. Følger dere hintene her og leter på egenhånd eller dukker de opp som markings på kartet automatisk? Har rundt 10 av dem nå.. De dukker opp i quests. Secondary, contracts eller treasure hunts. Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 28. juni 2015 Del Skrevet 28. juni 2015 Har fått en del kart...dvs. disse notes`a med del 1 og 2 osv hvor det meget snevert hintes om non skatter.. Følger dere hintene her og leter på egenhånd eller dukker de opp som markings på kartet automatisk? Har rundt 10 av dem nå.. De dukker opp i quests. Secondary, contracts eller treasure hunts. Ok takk. De 2 siste kveldene har jeg kun kost meg med Gwent, "?" og contracts, ikke levla en eneste gang på 6-7 timer haha Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 28. juni 2015 Del Skrevet 28. juni 2015 (endret) Jeg ser ikke helt poenget med å dra Prison Architect inn i en tråd som handler om TW3.Fordi utvikleren omtalte TW3 og fordi det har vært mye diskusjon ifb. med TW3 at et spill er mer enn grafikk (noe PA og andre er gode eksempler på). Jeg hater på ingen måte TW3 men det han sier er veldig treffende for min egen opplevelse av TW3. Samt ikke minst aspektet at jeg synes Introversion representerer det CDPR en gang var. No haters, men noen kaller jo alt annet enn positive og lyserosa tilbakemeldinger for "hat". Endret 28. juni 2015 av Theo343 Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 28. juni 2015 Del Skrevet 28. juni 2015 Jeg ser ikke helt poenget med å dra Prison Architect inn i en tråd som handler om TW3.Fordi utvikleren omtalte TW3 og fordi det har vært mye diskusjon ifb. med TW3 at et spill er mer enn grafikk (noe PA og andre er gode eksempler på). Jeg hater på ingen måte TW3 men det han sier er veldig treffende for min egen opplevelse av TW3. Samt ikke minst aspektet at jeg synes Introversion representerer det CDPR en gang var. No haters, men noen kaller jo alt annet enn positive og lyserosa tilbakemeldinger for "hat". Det han sier kan være treffende for hvilket som helst spill hvis man velger å se det på den måten. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 28. juni 2015 Del Skrevet 28. juni 2015 (endret) Jupp og var ikke ment som noen demper på noen som helst måte Følte bare det ble nesten en liten heksejakt på alle som ikke bare hadde pene ting å si om spillet en periode. Selv har jeg et ambivalent forhold til TW og ofte er jeg veldig kritisk i starten for senere å bli oppslukt. Og som du også trekker frem synes jeg at poengene hans treffer godt ift. en litt bekymringsfull trend innen spill i dag. Men nok om det, enjoy Endret 28. juni 2015 av Theo343 Lenke til kommentar
Villfaren Skrevet 29. juni 2015 Del Skrevet 29. juni 2015 Bruker gog galaxy, og der står det CONNECT NOW, og hvorfor eg skal connecte. MEN, når eg prøver å connecte så må eg ha en kode. Og den koden aner eg ikkje hva er, så spm mitt da om er om spillet automatisk henter de extra dlc pakkene eller om eg logge meg inn, og eventuellt hovrdan eg gjør det ? Lenke til kommentar
emrossel Skrevet 29. juni 2015 Del Skrevet 29. juni 2015 (endret) Jeg er uerfaren med spill men fikk skikkelig lyst til å spille The Witcher 3 når jeg så reklamen for spillet. Følgelig kjøpte jeg det på Steam og startet det straks jeg fikk mulighet. Etter å ha spilt i ca 10 timer som føltes som en eneste lang motbakke, trakk jeg i håndbrekket og bestemte meg for å begynne på nytt. Det var et smart trekk. Denne gangen har jeg tatt meg mye bedre tid til å jobbe med andre oppdrag enn hovedoppdraget. Jeg har øvd teknikk (mye knappemosing fremdeles og jeg er sikkert på nivå med en 90 år gammel pensjonist, men det kommer seg). Poenget mitt med å skrive dette er at opplevelsen med spillet er en helt annen når jeg bruker tiden til å utforske å lære, snarere enn å jakte fremgang i hovedhistoren. Om jeg blir ferdig med spillet noen gang.....tvilsomt (kanskje når jeg blir 50 om noen år).....men jeg satser på mange spennende oppdrag i et kult univers.... :-) Edit: Rundet spiller for noen uker siden. Det hadde jeg sannelig ikke trodd, men så har jeg også lagt ned et stort antall timer rundt om i TW3s univers. Gleder meg til utvidelsene kommer :-) Endret 21. september 2015 av emrossel 1 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 29. juni 2015 Del Skrevet 29. juni 2015 Og der har du, såvidt det finnes noen riktig måte å spille på, den beste måten å spille spill på. Legge fra seg tanken om at dette skal man igjennom, og heller utforske spillet og hva det har å by på. Om man ikke blir hektet så er det ikke noen fare, for man kan alltids spille noe annet, men om man liker det så har man ikke bare peiset seg gjennom. Tjullahopp. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 29. juni 2015 Del Skrevet 29. juni 2015 Jeg måtte endre keybindings før jeg klarte å mestre Geralt spesielt "Z", jesus altså. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå