ep1 Skrevet 24. juni 2015 Del Skrevet 24. juni 2015 Har akkurat kommet til Skellige, noen som kan si meg ca hvor lenge jeg har igjen av storyen? Og er det sånn at man kan free roam'e og gjøre quests etter storyen er ferdig? Lenke til kommentar
Licht Skrevet 24. juni 2015 Del Skrevet 24. juni 2015 Du får bøttevis med quests når du kommer ut av, y'know, tutorial-området. Plutselig er utfordringen å ikke overlevle forbi Main quest. Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 24. juni 2015 Del Skrevet 24. juni 2015 Gah, fikk den værste slutten.... Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 24. juni 2015 Del Skrevet 24. juni 2015 Ferdig med prologen, brukte 7 timer og ble akurrat level 4 når jeg var ferdig, Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 24. juni 2015 Del Skrevet 24. juni 2015 Akkurat quester er det ikke mangel på nei. De gangenne jeg drar ut for å prøve å minke quest loggen litt ender jeg fort tilbake med 5-6 nye quester etter å fullført 1 Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 24. juni 2015 Del Skrevet 24. juni 2015 12 down, 4 to go Another week, another two pieces of Witcher 3 free DLC Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 25. juni 2015 Del Skrevet 25. juni 2015 Ferdig med prologen, brukte 7 timer og ble akurrat level 4 når jeg var ferdig, Da vil jeg tro du snart har forandret mening angående antall quests Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 25. juni 2015 Del Skrevet 25. juni 2015 Veldig bra soundtrack i spillet. Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 25. juni 2015 Del Skrevet 25. juni 2015 Veldig bra soundtrack i spillet. Enig, skulle bare adda noen flere timer med musikk, tiden flyr såpass når jeg spiller dette at det høres ut som at de samme 5 min med musikk går på repeat Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 25. juni 2015 Del Skrevet 25. juni 2015 Ferdig med prologen, brukte 7 timer og ble akurrat level 4 når jeg var ferdig, Da vil jeg tro du snart har forandret mening angående antall quests Egentlig ikke, så langt har jeg 4 main quests(to av de er jo å dra til skellige og novigrad. 1 er å møte bloody barron og den andre er å lete etter noen hekser. I ekstra quests har jeg også bare 2. I witcher contracts har jeg 2 og begge er langt over min level. Valen er ektremt dødt, langt mellom hver merchent og og smith, og langt mellom quester, masse spørsmåls tegn osv. Jeg for også masse blupritns til våpen jeg er mange mange leveler for lav til, jeg kan lage et coiatel sverd, har alt jeg trenger, men det er level 27 våpen og jeg er level 6. Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 25. juni 2015 Del Skrevet 25. juni 2015 Ferdig med prologen, brukte 7 timer og ble akurrat level 4 når jeg var ferdig, Da vil jeg tro du snart har forandret mening angående antall quests Egentlig ikke, så langt har jeg 4 main quests(to av de er jo å dra til skellige og novigrad. 1 er å møte bloody barron og den andre er å lete etter noen hekser. I ekstra quests har jeg også bare 2. I witcher contracts har jeg 2 og begge er langt over min level. Valen er ektremt dødt, langt mellom hver merchent og og smith, og langt mellom quester, masse spørsmåls tegn osv. Jeg for også masse blupritns til våpen jeg er mange mange leveler for lav til, jeg kan lage et coiatel sverd, har alt jeg trenger, men det er level 27 våpen og jeg er level 6. Klager du over at det er for lite å gjøre i Witcher 3!?! Hehe nå har jeg sittet i ca 150 timer for å få unna denne mission backloggen og jeg har langt igjen enda Husk at om du bare fast travler ifra sted til sted så er det veldig mye, også quests av forskjellige slag, du aldri vil trigge. Når dette er sagt så blir det mer og mer å gjøre jo høyere lvl du blir, nå som lvl 25 så kan jeg strengt tatt ta alt av missions som åpner seg og da røyner det på. Blandt annet har jeg vel en 10-15 monster contracts liggende på vent uten at jeg har på noen måte prøvd å ta på meg disse, så det baller på seg skal du se Lenke til kommentar
nagina Skrevet 25. juni 2015 Del Skrevet 25. juni 2015 må vel være eneste på forumet som påstår at det er lite quests har så mange at jeg av og til må løpe forbi enkelte utropstegn. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 25. juni 2015 Del Skrevet 25. juni 2015 må vel være eneste på forumet som påstår at det er lite quests har så mange at jeg av og til må løpe forbi enkelte utropstegn. Det er mye å gjøre, men ikke quester. De fleste spørsmålstegn er for høyt level. Men noen tar jeg jo. Jeg brukte helvetes mange forsøk på å redde en alv fra et brennende hus. 3 level 10 mennesker og en level 7. Mot meg på level 4. Men gikk opp et helt level på en av main story questene, fra 5 til 6. Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 25. juni 2015 Del Skrevet 25. juni 2015 Det er også mye quest jo. Har 150 timer har nesten ikke tatt spørsmålstegn.. Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 25. juni 2015 Del Skrevet 25. juni 2015 Og jeg som konsentrerer meg aller mest om spørsmålstegn da gitt... Digger de(: Er bare lvl10 og har sikkert 40 kvests! Dvs contracts og alt mulig da. Overflod av ting jeg har lyst til å gjøre (: Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 25. juni 2015 Del Skrevet 25. juni 2015 Hvis man har veldig mye høyere level enn det som står, får man ikke XP. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 25. juni 2015 Del Skrevet 25. juni 2015 Digger Bethesda-ertingen. Håper de følger opp. Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 25. juni 2015 Del Skrevet 25. juni 2015 Æææhh... Har hatt spillefri hele uka og gleda meg til å spille nå, men ser ut til at det må til en gigantisk oppdatering til før jeg kan det haha.. 4% på 5min... Da blir det nok å vente til imorgen () : Xboxen skal jo i utgangspunktet laste ned slikt selv når den er slått av men.. Jaja(: Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 26. juni 2015 Del Skrevet 26. juni 2015 Ikke bare-bare å ha mange quests heller.. Vandret litt tilfeldig rundt, og plutselig møter jeg på Morvudd. Mindre gøy på level 15... Man må jo nesten passe på hvor man går til tider.. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 26. juni 2015 Del Skrevet 26. juni 2015 Digger Bethesda-ertingen. Håper de følger opp. Ertingen? Følger opp? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå