Gå til innhold

The Witcher 3: Wild Hunt diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For et ekstremt vanskelig spill. Føler jeg har spilt i evigheter og er bare i lvl 3.

Hehe...var det første jeg tenkte og..

 

Så fort du kommer deg opp et par levlinger til, lærer deg de enkleste slåsseteknikkene og hva de forskjellige magic`sa gjør, og godtar at menyene med 1000vis av rariteter er et eneste stort rot som man egentlig ikke trenger å gjøre så veldig mye med...da løsner det forhåpentligvis :)

 

Hadde lyst til å legge fra meg spillet jeg hadde gledet meg til så lenge etter bare 5-10 timer med slit...nå er det det eneste jeg har lyst til å gjøre. Pokker ta metal-festivaler, damer, sommer og solskinn :rofl:

 

Edit: Takker for godt svar på forrige side @Aryvandaar - Da dukker det nok opp etterhvert. Er ikke kommet så langt ennå.

 

-En ting jeg virkelig savner her er lootings-informasjon slik som i Diablo3 når det kommer til weapons og armor. Hver gang jeg plukker opp noe som ser interessant ut må jeg inn i inventory for å sjekke det ut, for så å som regel kaste det igjen.

En liten "boble" med stats før man plukket det opp hadde vært fantastisk

Endret av Countryman
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Dt virker som om jeg har hundrevis av ulike crafting og alchemy items i inventory. Mange ting ser jeg skal brukes til potions, armor og lignende, mens andre ting vet jeg ingenting om. Det er også flere ting som er master, magic eller relic. De fleste tingene kan dismantles til noe brukbart... Men hvordan vet man hva som skal tas vare på? Brukes for eksempel ruby/flawless ruby til noe, eller er det kun ruby dust jeg trenger?

 

Forvirrende greier... :p

Lenke til kommentar

Gjort ferdig main story og prøver nå å besøke spørsmålstegn ol, men alle jeg finner har npcs med level 3-9 ish... Jeg er i level 30  :closedeyes:

hihi... :rofl:

Spørsmålstegnene er det morsomste synes jeg. Man vet aldri hva man møter, hvor tøffe fiendene er eller hva som er "greia" der. Gjør disse først jeg og holder hovedoppdragene på vent.

Du kan jo starte opp på nytt da, med tøffere vanskelighetsgrad?

 

Jeg synes det er artig at spillere som er ferdig med spillet ikke har høyere lvl enn 30 - Har funnet utstyr som krever lvl37 mener jeg  å huske :)

Lenke til kommentar

Dt virker som om jeg har hundrevis av ulike crafting og alchemy items i inventory. Mange ting ser jeg skal brukes til potions, armor og lignende, mens andre ting vet jeg ingenting om. Det er også flere ting som er master, magic eller relic. De fleste tingene kan dismantles til noe brukbart... Men hvordan vet man hva som skal tas vare på? Brukes for eksempel ruby/flawless ruby til noe, eller er det kun ruby dust jeg trenger?

 

Forvirrende greier... :p

 

Ja kaos, minner om Skyrim før SkyUI.. :) Om noen kommer over en Inventory mod så rop ut!

 

PS. Parchments? Alle selger det, men har enda ikke funnet ut hva det er godt for..

Lenke til kommentar

-En ting jeg virkelig savner her er lootings-informasjon slik som i Diablo3 når det kommer til weapons og armor. Hver gang jeg plukker opp noe som ser interessant ut må jeg inn i inventory for å sjekke det ut, for så å som regel kaste det igjen.

En liten "boble" med stats før man plukket det opp hadde vært fantastisk

 

 

Det der er jeg utrolig enig i! Irriterende at man må plukke opp hvert eneste item som kan være interessant, for så å kaste sikkert 90% av dem igjen. Syns det er rart at de ikke har gjort dette enklere, kan ikke være den store greia.

Lenke til kommentar

Er det sånn at man bare får en sjanse i high-stake Gwent turneringen? Mistenker at jeg prøvde meg litt for tidlig og åkte dermed ut i første runde...:p skulle gjerne hatt en re-match nå men finner ikke han man meldte seg opp for turneringen hos lenger.

Questet går jo forsåvidt sin gang uansett om du vinner eller ikke, men jeg tror ikke du får prøve på nytt uten å loade en save fra før du tapte.

 

High Stakes-kampene er forsåvidt norn av de tøffeste gwentkampene i spillet, du bør ha et ganske solid deck (og gjerne bra draws underveis).

Lenke til kommentar

Jeg har spilt spillet en uke nå, og jeg må si at dette seiler opp på topp 5 lista over spill jeg har spilt. Grafikken er herlig, men det er ikke det som gjør at spillet er så bra for min del. Sammenlignet med Elder Scrolls- og Fallout-serien, to serier jeg liker veldig godt, så har karakterene veldig stor dybde, og da snakker jeg ikke kun om hovedpersonene.

 

Kortspillet har jeg ikke satt meg inn i. Er dette noe som er verdt å sette seg inn i?

 

Oppsett: Alt på høyt/ultra @ 1920x1200 med 55-60fps(Hairworks er selvfølgelig av). (i7-5820, GTX 970 og 16GB Ram.)

Lenke til kommentar

Det er mye krig og uenighet i Witcherland, men en ting er jeg imponert over at de har fått til, nemlig båtsystemet. Alle har identiske båter, så hvis man føler for en seilas er det bare å forsyne seg uten at noen fortrekker en mine. Grønt, solidarisk og bærekraftig. For ikke å snakke om at det går på tvers av nasjoner.

Endret av Isbilen
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Føler meg dum, oppdaterte Nvdia driverne mine, og syns jeg fikk så jævlig dårlig fps(stablit på 60 fps uten de hår greine) Men etter driver oppdatering fikk jeg 35-40.

 

Hadde så klart glemt å slå på SLI etter oppdateringa  :closedeyes:

 

Har nå drept Griffinen etter 5 timer spilt, syns det var få lavt level saker i starten, alt bortsett fra deserters var jo level 4-7 mens jeg var level 1.

 

Er også mangel på quests, ja masse hemligheter osv, men det gir ikke noe særlig XP.

Lenke til kommentar

 

Ny patch eller nytt skjermkort?

 

 

Skjermkort ~ 980ti

 

>>

 

Posten over meg, mangel på quests? huff jeg synes quest loggene er alltid for fulle :s

Det er mye å gjøre, men få quest quests.

 

Så langt.

 

Finne brannstifter

finne noen medisiner i en sump.

fjerne en wraith fra en brønn

finne noe witcher gear

drepe Griffin.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...