Laserbeam Skrevet 5. juni 2015 Del Skrevet 5. juni 2015 (endret) Jeg liker spillet veldig godt, men er ganske dårlig.Spiller på vanskelighetsgraden "Just the story", syns det er vanskelig nok. Geforce Experience ville sette The Witcher 3 på Low, syns det fortsatt ser bra ut, og har nå 50-60 fps istedenfor lusne 30. Men jeg har satt Textures til High da jeg faktisk ikke mister noe ytelse av det.Maskinvare for refereranse:Intel Core i5-4460Crucial DDR3 BallistiX Sport 1600MHz 8GBZOTAC GeForce GTX 750Ti 2GB PhysX CUDA Endret 5. juni 2015 av Dysfunctional Slo sammen dobbelpost Lenke til kommentar
DigImp Skrevet 5. juni 2015 Del Skrevet 5. juni 2015 (endret) Patch 1.05 er live på GOG nå Change log er ikke oppe der enda og witcher forums er sprengt for øyeblikket. Ser ut til at patch 1.04 for PS4 er live også iflg en bruker på witcher forumet. Rundt 500mb. Endret 5. juni 2015 av DigImp Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 5. juni 2015 Del Skrevet 5. juni 2015 Patch 1.05 er live på GOG nå Change log er ikke oppe der enda og witcher forums er sprengt for øyeblikket. Da blir det en halvtimes spilling i kveld (har ikkje tid til mere ) Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 5. juni 2015 Del Skrevet 5. juni 2015 Hvor man ser patch versjon? Inne i spillet. Når man er ved menyen eller.no. Nede i venstre hjørne Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 5. juni 2015 Del Skrevet 5. juni 2015 Geforce Experience ville sette The Witcher 3 på Low, syns det fortsatt ser bra ut, og har nå 50-60 fps istedenfor lusne 30. Men jeg har satt Textures til High da jeg faktisk ikke mister noe ytelse av det. Maskinvare for refereranse: Intel Core i5-4460 Crucial DDR3 BallistiX Sport 1600MHz 8GB ZOTAC GeForce GTX 750Ti 2GB PhysX CUDA Det er flere innstillinger som ikke har noen særlig innvirkning på ytelsen. Les denne: http://www.geforce.com/whats-new/guides/the-witcher-3-wild-hunt-graphics-performance-and-tweaking-guide Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 5. juni 2015 Del Skrevet 5. juni 2015 Patchen er også ute på Steam, og tar ca 250 mb. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 5. juni 2015 Del Skrevet 5. juni 2015 Har ventet på det her. Da blir det til og starte en ny save på Death March! Lenke til kommentar
Adam97 Skrevet 5. juni 2015 Del Skrevet 5. juni 2015 Noen som vet hvorfor jeg ikke får pcn til å få kontakt med lcd-skjermen? Data`n er helt ny men skjermen er relativt gammel, har det noe å si? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 5. juni 2015 Del Skrevet 5. juni 2015 Hva har du koblet den til med? Har du riktig input kanal på skjermen? Er det fra dedikert eller onboard skjermkort du har koblet til (hvis du har kjøpt ferdig maskin)? Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 5. juni 2015 Del Skrevet 5. juni 2015 Noen som vet hvorfor jeg ikke får pcn til å få kontakt med lcd-skjermen? Data`n er helt ny men skjermen er relativt gammel, har det noe å si? Du poster i noe feil tråd. Opprett heller en tråd her https://www.diskusjon.no/index.php?showforum=238 2 Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 5. juni 2015 Del Skrevet 5. juni 2015 Treger på at eg ikke valgte den vanskeligste graden, jeg liker og ta alle oppdrag og det fører til at jeg ligger langt over anbefalt så det blir alt for lett på den nest siste vanskelighetsgraden. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 5. juni 2015 Del Skrevet 5. juni 2015 (endret) Holder på med Death March playthrough nå, Gwent inkludert. Synes etter hvert at W3 har samme problem som W2, altså at spillet blir lettere jo lengre man kommer. Nå som jeg har fått låst opp noen kritiske skills og craftet hele Griffin-settet er toleransen for små feil mye høyere. I White Orchard kunne hva som helst drepe meg om jeg misset noen dodges, mens nå tåler Quen mer, og jeg har proporsjonalt sett mye mer Armor. Nå kan jeg cheese tilbake helse med alternate mode Quen, og får stamina tilbake mye raskere. Også videre. Hm. Får se hvordan det går etter hvert. Anbefaler alle å prøve Gwent, blir veldig moro når du begynner å få gode kort. PS4 er forresten oppdatert til 1.04. Endret 5. juni 2015 av Zealuu 2 Lenke til kommentar
Makiavelli Skrevet 5. juni 2015 Del Skrevet 5. juni 2015 (endret) "A Deadly Plot" oppdraget er ødelagt hos meg (på patch 1.05), ødela litt av spillegleden min, siden jeg vet det er et betydningsfullt quest. Allerede stoppet å spille en stund i påvente av denne patchen, vet ikke om jeg gidder å vente til neste patch. Trolig kommer jeg nå til å bare gjøre det jeg gidder (og kan) denne gjennomkjøringen og så ta en completionist playthrough på Death March senere når det meste av bugsa er patchet bort. Endret 5. juni 2015 av Makiavelli Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 6. juni 2015 Del Skrevet 6. juni 2015 MALA: Hvor kostet det 217,-? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. juni 2015 Del Skrevet 6. juni 2015 Jeg venter et halvt år til spillet er patchet ferdig før jeg gidder å spille det. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 6. juni 2015 Del Skrevet 6. juni 2015 (endret) Jeg også venter, enten til det er skitbillig eller ferdig patchet. Siste betafase av spill i dag er første halvåret etter release. Endret 6. juni 2015 av Theo343 Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 6. juni 2015 Del Skrevet 6. juni 2015 Jeg har enda ikke opplevd noen bugs utenom et par grafikkglitcher. Hvor/når er det dere får problemer? Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 6. juni 2015 Del Skrevet 6. juni 2015 De som forventer seg et helt 100% bugfritt enormt open world spill på release ble skuffet i fortiden, ble skuffet i nåtiden og kommer til å bli skuffet i fremtiden I såpass store spill er det en del bugs som blir oppdaget først når større folkemasser kommer inn å spiller det å er istand til å gi tilbakemelding til utvikleren, slik er det å slik kommer det til å være. Når det er nevnt så er witcher 3 på ingen måte det verste når det kommer til bugs, er ikke mange spill jeg har kunne spilt fra release uten større problemer i nyere tid, men witcher 3 har jeg ikke hatt mye problemer med om jeg skal si det selv. 6 Lenke til kommentar
neeeeii Skrevet 6. juni 2015 Del Skrevet 6. juni 2015 Har lastet ned Temerian Armor Set, men hvordan får jeg brukt det? Lastet også ned to 3 andre gratis dlc'er på Ps store, men eneste som står på Downloadable content i options i menyen er bare Alternative Look for Yennefer.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå