Gå til innhold

The Witcher 3: Wild Hunt diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Alle de bøkene og papirene, sletter dere dem? :p har en haug med dem på inventory :p

De som er "viktige", quest-bøker, legger seg i fanen med ting som ikke kan selges.

 

Alle andre brev/bøker kan pælmes - Men åpne dem 1 gang først da mange av de starter små-quests eller setter opp "Marks" på kartet etter at de er blitt "lest".

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hehe ja må si det er nitrist at "next-gen" konsollene ikke engang klarer å takle spill som er kraftig nedgradert så kort tid etter at konsollene kom. Lover ikke akkurat godt framover for de uten PC...

Har aldri vært så veldig opptatt av at grafikken er bedre på pc kontra konsoll jeg..

En venn av meg er så opptatt av microskopiske forskjeller at det tar drepen på hele spillegleden hans..

 

Det ser "bra nok ut" på konsoll spør du meg, og fordelene ved å spille på konsoll kontra pc veier opp og vel så det.

Som f.eks å kunne slenge seg i sofaen med bena på bordet i et avslappende miljø fremfor å sette seg på "kontoret"...blir ikke helt det samme synes jeg :) ..menmen, hver sin lyst og behov :)

Endret av Countryman
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Håpet patchen kom i dag jeg, hehe livredd for å spille for langt alt og ja gått glipp av mye xp etc. hmm jaja for vente en dag til. 

 

Savner noe bedre system der man kan se hva bøker etc man har lest og ikke. I witcher 1 står det meget bra hva man har lest og ikke etc jaja kanskje det kommer en mod med tiden som hjelper meg der. Syntes også inventory er rot. Og i hvert fall listen over hva ting man kan lage seg er et salig lang list og vanskelig å få skikkelig oversikt i

Lenke til kommentar

 

hehe ja må si det er nitrist at "next-gen" konsollene ikke engang klarer å takle spill som er kraftig nedgradert så kort tid etter at konsollene kom. Lover ikke akkurat godt framover for de uten PC...

Har aldri vært så veldig opptatt av at grafikken er bedre på pc kontra konsoll jeg..

En venn av meg er så opptatt av microskopiske forskjeller at det tar drepen på hele spillegleden hans..

 

Det ser "bra nok ut" på konsoll spør du meg, og fordelene ved å spille på konsoll kontra pc veier opp og vel så det.

Som f.eks å kunne slenge seg i sofaen med bena på bordet i et avslappende miljø fremfor å sette seg på "kontoret"...blir ikke helt det samme synes jeg :) ..menmen, hver sin lyst og behov :)

 

Xbox kontroll og en 65" 4k tv? just saying

 

Selv så spiller jeg de fleste PC spill med xbox kontroll på tv godt plantet i sofaen :) FPS spilles såklart på 144hz skjerm, det beste fra begge verdener slik jeg ser det

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

hehe ja må si det er nitrist at "next-gen" konsollene ikke engang klarer å takle spill som er kraftig nedgradert så kort tid etter at konsollene kom. Lover ikke akkurat godt framover for de uten PC...

Har aldri vært så veldig opptatt av at grafikken er bedre på pc kontra konsoll jeg..

En venn av meg er så opptatt av microskopiske forskjeller at det tar drepen på hele spillegleden hans..

 

Det ser "bra nok ut" på konsoll spør du meg, og fordelene ved å spille på konsoll kontra pc veier opp og vel så det.

Som f.eks å kunne slenge seg i sofaen med bena på bordet i et avslappende miljø fremfor å sette seg på "kontoret"...blir ikke helt det samme synes jeg :) ..menmen, hver sin lyst og behov :)

 

Xbox kontroll og en 65" 4k tv? just saying

 

Selv så spiller jeg de fleste PC spill med xbox kontroll på tv godt plantet i sofaen :) FPS spilles såklart på 144hz skjerm, det beste fra begge verdener slik jeg ser det

 

Jepp :)

 

90" fullHD prosjektor her - ikke like rent bilde nei men for en kos :)

Lenke til kommentar

Noen andre som har fått elendig ytelse etter patch eller nyeste nvidia driver? 

Usikker på hvem av delene som er årsaken men fps er halvert fra snitt på rundt 70 til 35 med alt på max 1440p (2x980SC)

 

Har prøvd å rulle tilbake nvidia driver samt skru ned grafikken uten særlig forbedring...

 

SLI er selvsagt aktivert i Nvidia kontrollpanel så kan ikke skjønne hva som har skjedd her :(

Lenke til kommentar

Noen andre som har fått elendig ytelse etter patch eller nyeste nvidia driver? 

Usikker på hvem av delene som er årsaken men fps er halvert fra snitt på rundt 70 til 35 med alt på max 1440p (2x980SC)

 

Har prøvd å rulle tilbake nvidia driver samt skru ned grafikken uten særlig forbedring...

 

SLI er selvsagt aktivert i Nvidia kontrollpanel så kan ikke skjønne hva som har skjedd her :(

 

kjør denne:

 

http://www.guru3d.com/files-details/display-driver-uninstaller-download.html

 

Deretter legger du inn nyeste driver :)

 

http://www.guru3d.com/files-details/display-driver-uninstaller-download.html

 

Fant ut av det... Pass på at du ikkje har på "borderless window" i settings i spillet. Dette kommer på med nyeste driver.

 

Satt tilbake full screen, og fps ble vanlig igjen. Gikk fra ca 70 i borderless til 100 med fullscreen :)

Endret av Nizzen
Lenke til kommentar

 

 

Er på Fyke isle og gikk ned i kjelleren i tårnet hvor jeg finner en eller annen spøkelsesaktig greie som det ikke skjer noe med..

Har ingen aktiv quest her - må jeg vente eller kan jeg gjøre noe her nå?

Quest fører deg dit.

Ok takker (:

 

Jeg syntes det så spennende ut, uten kvest, tok meg dit på egen hånd. Gjennomsøkte hele området uten å finne ut av det så jeg får vel heller dra tilbake når jeg får kvesten(:

 

Like ved fant jeg en liten øy hvor det startet en treasure hunt. Måtte svømme dypt og langt og fant masse godsaker - så helt bortkastet var det ikke (:

Lenke til kommentar

 

Noen andre som har fått elendig ytelse etter patch eller nyeste nvidia driver? 

Usikker på hvem av delene som er årsaken men fps er halvert fra snitt på rundt 70 til 35 med alt på max 1440p (2x980SC)

 

Har prøvd å rulle tilbake nvidia driver samt skru ned grafikken uten særlig forbedring...

 

SLI er selvsagt aktivert i Nvidia kontrollpanel så kan ikke skjønne hva som har skjedd her :(

 

kjør denne:

 

http://www.guru3d.com/files-details/display-driver-uninstaller-download.html

 

Deretter legger du inn nyeste driver :)

 

http://www.guru3d.com/files-details/display-driver-uninstaller-download.html

 

Fant ut av det... Pass på at du ikkje har på "borderless window" i settings i spillet. Dette kommer på med nyeste driver.

 

Satt tilbake full screen, og fps ble vanlig igjen. Gikk fra ca 70 i borderless til 100 med fullscreen :)

 

 

Prøvd clean install, ble noe bedre men allikevel ikke like bra fps som tidligere.

 

Fullscreen er aktivert :(

 

Merkelig greier

Lenke til kommentar

Blir sprø av det inventory rotet, bruker halve tiden på å lete inni der :p Og de annoying stjernene når man har fått noe nytt er for vanskelige å se og tvangstankene gjør at jeg "må" finne dem hehe.

 

Noen som vet noe om noen inventory mod enda? En slags SkyUI hadde blitt tatt imot med en gedigen takk :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...