Gå til innhold

The Witcher 3: Wild Hunt diskusjonstråd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Høres godt ut det :)

Regner med dette vil fungere greit med 360 kontroller? Xbox One kontrollen fungerer vel ikke enda på PC, eller ?

Xbox one kontrolleren fungerer helt fint på pc.

Høres godt ut, men spørs om jeg har lang nok kabel. Uansett er jeg en av de som syns 360 kontroller er noe mer ergonomisk enn One kontrollen..de har greid å ødelegge skulderknappene og grepet her for min del.

Lenke til kommentar

Bruker selv XBO kontrolleren. Den er bare helt fantastisk altså... Liker ikke skulder knappene. Men bruker for det meste trigger knappene og dem er i en helt annen dimensjon en både X360 og PS4 sine synes jeg...

EDIT: Satse på at Microsoft annonserer både "hardcore" kontroller utgaven og Windows utgaven under E3.

Endret av LarZen
Lenke til kommentar

Ja, bare de du har equippped som gjør noe.

Oppdatering på quest XP glitch: PC får patch mandag, konsoll senere. Bleh.

Mandag ja. Får vente til da med og starte en ny gjennomspilling. Synd for de som ble rammet av det her før de ble ferdig. Er det ingen måte og rulle tilbake en patch på?

Endret av Akrabra
Lenke til kommentar

Ja, bare de du har equippped som gjør noe.

Oppdatering på quest XP glitch: PC får patch mandag, konsoll senere. Bleh.

Mandag ja. Får vente til da med og starte en ny gjennomspilling. Synd for de som ble rammet av det her før de ble ferdig. Er det ingen måte og rulle tilbake en patch på?

Ser ikke helt problemet med den der. 6 level under eller over en quest er jeg aldri. Følger alltid quester min level så drar jeg heller tilbake på quester.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Da har jeg få ps 4-en min og witcher 3 :) Dette skal bli kjekt

Så du har klaget over Gwent i flere dager uten å ha spilt spillet?
Har spilt spillet hos en kompis og sett på han spille gwent. Likte ikke det i det hele tatt
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...