Murgel Skrevet 25. mai 2015 Del Skrevet 25. mai 2015 Brukte en del timer selv denne helgen. Og ja blir imponert over spillet. Over ja det meste. Selvsagt en del ting jeg irritere meg på etc. Men ja som noen sa før meg. Dette setter en meget høy standard. Tar av meg hatten hvordan spillet har utviklet seg fra witcher 1 til 3eren... 1 Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 25. mai 2015 Del Skrevet 25. mai 2015 Uff, jeg har nesten ikke tid til å spille om dagen , så hvordan i alle dager jeg har klart å klokket inn 5 timer allerede i dag, er meg en gåte haha Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 25. mai 2015 Del Skrevet 25. mai 2015 Spillet var allerede pent. Men nå som en kan skru opp texture kvalitet så ser det helt rått ut. Tok bilde av forskjellen. Men det er når alt er i bevegelse en virkelig ser hva dette gjør med spillet. Lenke til kommentar
Luremus70 Skrevet 25. mai 2015 Del Skrevet 25. mai 2015 (endret) Hvor laster dere ned patchene fra? Fant ingenting på hjemmesiden deres. Den "nyeste" patchen på supportsiden er for Witcher 2? Edit: fant endelig en downloader på GOG Galaxy. Utrolig merkelig og uoversiktlig system de har der. Endret 25. mai 2015 av Luremus70 Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 25. mai 2015 Del Skrevet 25. mai 2015 Gwent - kan man vinne kun 1 kort pr. motstander eller kan man få flere ved å vinne om og om igjen? Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 25. mai 2015 Del Skrevet 25. mai 2015 Gwent - kan man vinne kun 1 kort pr. motstander eller kan man få flere ved å vinne om og om igjen? såg noen skrev tidligere at du kan vinne maks 2, men jeg har spillt 2 kamper mot ganske mangen og kun fått for første win. Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 25. mai 2015 Del Skrevet 25. mai 2015 Du har bare 1 per merchant. står i loadingscreens 1 Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 25. mai 2015 Del Skrevet 25. mai 2015 Du har bare 1 per merchant. står i loadingscreens Med merchant mener du selger? Jeg tenker på motspiller. Jeg slo nettopp en fyr og fikk et kort. Prøver å slå ham på nytt i håp om å vinne enda et, men det går altså ikke før jeg treffer en ny motspiller..? Forstår heller ikke passin-systemet. Om jeg passer, uansett når virker han å vinne i neste trekk. Det skjer aldri om det er han som passer da spillet bare går videre.. Hekta på Gwent kort gitt.. Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 25. mai 2015 Del Skrevet 25. mai 2015 Gwent - kan man vinne kun 1 kort pr. motstander eller kan man få flere ved å vinne om og om igjen? såg noen skrev tidligere at du kan vinne maks 2, men jeg har spillt 2 kamper mot ganske mangen og kun fått for første win. Ok, takker (: Da går jeg ut og sloss litt (: Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 25. mai 2015 Del Skrevet 25. mai 2015 Kan man vinne kort fra hvem enn man spiller Gwent med? Eller bare de som er i Gwent quests? Jeg spiller bare med de jeg kan vinne unike kort fra via quests. Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 25. mai 2015 Del Skrevet 25. mai 2015 Spilt heller lite Gwent, men mener jeg vant et fra en random merchant i hvert fall. Bort i mot eneste gang jeg har spilt utenom det som er i løpet have quests Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 25. mai 2015 Del Skrevet 25. mai 2015 Kan man vinne kort fra hvem enn man spiller Gwent med? Eller bare de som er i Gwent quests? Jeg spiller bare med de jeg kan vinne unike kort fra via quests. Vinner kort fra alle random merchants. 1 Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 25. mai 2015 Del Skrevet 25. mai 2015 (endret) Noen burde lage en mod hvor bildene på Gwent-kortene er fra kortene man "vinner" i Witcher 1 og 2. *wink wink nudge nudge* Endret 25. mai 2015 av Orwandel 2 Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 25. mai 2015 Del Skrevet 25. mai 2015 Har nå gjort meg ferdig med første bit (første kart), og av en eller annen grunn sank motivasjon og glede noen hakk. Mulig pga noen slemme monstre på en battlefield, eller dårlig vær, men føler ikke samme glede som på Skyrim. Jeg har level 4,og alle Witcher tasks er level 20-33, pirater og banditter får jeg varsel om at er mye høyere i level enn meg.. Føler meg ikke velkommen Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 25. mai 2015 Del Skrevet 25. mai 2015 Har nå gjort meg ferdig med første bit (første kart), og av en eller annen grunn sank motivasjon og glede noen hakk. Mulig pga noen slemme monstre på en battlefield, eller dårlig vær, men føler ikke samme glede som på Skyrim. Jeg har level 4,og alle Witcher tasks er level 20-33, pirater og banditter får jeg varsel om at er mye høyere i level enn meg.. Føler meg ikke velkommen Sonen er litt merkelig delt opp ja. Hvis du tenker på Velen. Det jeg liker med spill som Skyrim er at du kan gå hvor som helst og banke hvem som helst på tross av level. Ja det er vanskeligere, men ikke umulig. I The Witcher 3 derimot, hvis ett monster er 6 - 7 lvler høyere enn deg så blir du smadret. Men bare følg main-questet og plukk opp oppdrag i byene du passerer så får du fort ett fotfeste. Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 26. mai 2015 Del Skrevet 26. mai 2015 Har nå gjort meg ferdig med første bit (første kart), og av en eller annen grunn sank motivasjon og glede noen hakk. Mulig pga noen slemme monstre på en battlefield, eller dårlig vær, men føler ikke samme glede som på Skyrim. Jeg har level 4,og alle Witcher tasks er level 20-33, pirater og banditter får jeg varsel om at er mye høyere i level enn meg.. Føler meg ikke velkommen kjipt.. Fikk helt motsatt følelse jeg...ble bare enda mer hekta etter å selv ha kommet til samme punkt i spillet som deg igår.. At det plutselig dukket opp contracts/oppdrag med skyhøye level føles bare litt ut som at spillutviklerne ville vise meg hva jeg har i vente. Er level4 jeg og men knuser banditter opp til Lvl9 (høyeste jeg har møtt hittils) så det burde ikke være en altfor stor hindring ang. hvem man "tør" å fly på. Hovedoppdraget har jeg ikke sett på ennå...altfor opptatt av å samle opp en drøss av quests(!-boards) og besøke "spørsmålstegnene" på kartet. Der er det mye godsaker å finne Holdt på å le meg i hjel første gangen jeg møtte et eller annet swamp-monster i forgårs. Det laga morsomme lyder og kasta leire i trynet mitt slik at jeg bare kunne se bruddstykker av hva som skjedde rundt meg 2 Lenke til kommentar
deac Skrevet 26. mai 2015 Del Skrevet 26. mai 2015 (endret) Har klokka inn 30 timer og er nettopp ferdig med Fyke Island. Så jææævlig mye å gjøre, digger det! Rekorden min så langt er å ta knekken på en lvl 18 Bilge Hag som level 7. Tar riktignok usaklig lang tid, men damn så satisfying når bitcha er død. Endret 26. mai 2015 av deac Lenke til kommentar
nagina Skrevet 26. mai 2015 Del Skrevet 26. mai 2015 Ta høyre levels er ikke problem, er bare så ork å stå lenge å gjøre så si 0 damage, helt obvious at man er på feil sted Lenke til kommentar
deac Skrevet 26. mai 2015 Del Skrevet 26. mai 2015 Tja, det vil jeg ikke si. Enkelte steder kan man finne highlevel monsternests, mens rett bak er det en level appropriate sak. Opplevd det flere ganger i Velen. Lenke til kommentar
Fi5kuS Skrevet 26. mai 2015 Del Skrevet 26. mai 2015 Spillet var allerede pent. Men nå som en kan skru opp texture kvalitet så ser det helt rått ut. Tok bilde av forskjellen. Men det er når alt er i bevegelse en virkelig ser hva dette gjør med spillet. Synes også grafikken ser meget bra ut på lave innstillinger, men er dette etter patchen? Hvordan GPU har du? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå