MrCusNT Skrevet 23. mai 2015 Del Skrevet 23. mai 2015 Jeg har bestilt et MSI GeForce GTX 970 4 GB Hvilken fps får den på dette spillet? Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 23. mai 2015 Del Skrevet 23. mai 2015 Om resten av PCen henger med klarer du 60fps med det meste på maks. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 23. mai 2015 Del Skrevet 23. mai 2015 (endret) Minus hairworks vil jeg tro. Med alt makset inkludert hairworks klarer jeg rundt 80 FPS med hairworks i 1440P med 2 Titan X i SLi, helt sykt hvor tungt hairworks er å kjøre. Endret 23. mai 2015 av Evil-Duck 1 Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 23. mai 2015 Del Skrevet 23. mai 2015 Da har endelig muligheten kommet - Jeg kan trekke for gardinene og lukket de grusomme solstrålene ute og skru på W3 Takk for mye godt lesestoff i denne tråden mens jeg har sittet utoldmodig og tvinnet tommeltotter på jobben 1 Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 23. mai 2015 Del Skrevet 23. mai 2015 Da har endelig muligheten kommet - Jeg kan trekke for gardinene og lukket de grusomme solstrålene ute og skru på W3 Takk for mye godt lesestoff i denne tråden mens jeg har sittet utoldmodig og tvinnet tommeltotter på jobben Lykke til Du har et meget bra spill i vente. Ligger nok på min topp 10 om ikke topp 5. Lenke til kommentar
49neffets Skrevet 23. mai 2015 Del Skrevet 23. mai 2015 Jeg har bestilt et MSI GeForce GTX 970 4 GB Hvilken fps får den på dette spillet? Jeg spiller med MSI GTX 970 som jeg har overklokket til +200 core clock og +500 mem clock. Du må nesten velge litt her og det er utgangspunktet to konfiger jeg ser på som aktuelle hvis du spiller på 1080p: - Du kan ha hairworks av og alt annet på ultra. Med denne konfigen så tror jeg du slipper noe særlig fps drop, men er ikke sikker. - Jeg spiller med hairworks på, foiliage på high, shadow på high, blur/motion blur av ellers så er alt på ultra. Må nok regne med drops ned mot 40 fps med den konfigen her, men 95% av tiden så holder det seg over 55 fps hos meg. Det blur greiene er en smakssak som du fint kan ha på hvis du vil. Koster 1-2 fps. Håper det var et godt svar Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 23. mai 2015 Del Skrevet 23. mai 2015 Jeg er irritert! Spillet har kræsjet flere ganger idag. Altfor mange. Kræsjer kun når jeg er i inventory for å titte, bytte våpen osv. Da fryser alt, får ikke gjort noen verdens ting bortsett fra ATL+TAB ut i Windows og "end task" i Task Manager. Forbanna irriterende. Må jo sitte og trykke F5 hvert 30 sekund for å slippe å gjøre ting to ganger Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 23. mai 2015 Del Skrevet 23. mai 2015 Ugh, nå ble combat bare elendig. Geralt har jo null movement og lurker rundt som et lite jødebarn med ett bein. Hater at jeg blir låst i combat og den jævla sneglestancen han går inn i. Slåss mot et udyr som er dobbelt så stort, men det eneste han klarer å gjøre er å enten dodge 5cm eller 5 meter. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 23. mai 2015 Del Skrevet 23. mai 2015 (endret) Jeg er irritert! Spillet har kræsjet flere ganger idag. Altfor mange. Kræsjer kun når jeg er i inventory for å titte, bytte våpen osv. Da fryser alt, får ikke gjort noen verdens ting bortsett fra ATL+TAB ut i Windows og "end task" i Task Manager. Forbanna irriterende. Må jo sitte og trykke F5 hvert 30 sekund for å slippe å gjøre ting to ganger Kræsjing er irriterende, men F5 er en knapp man burde voldta uansett. Dobbelpost, når skal dette forumet bestemme seg for hvordan det skal fungere? Endret 23. mai 2015 av Refsa Lenke til kommentar
ingeplinge Skrevet 23. mai 2015 Del Skrevet 23. mai 2015 jeg slet mye med crash. jeg tokk på fullscreen og ikke borderless tokk av sperra på fps og tokk av vsync ikke en kræsj siden det. leste om det tipset på et forum en plass Lenke til kommentar
Makiavelli Skrevet 23. mai 2015 Del Skrevet 23. mai 2015 Ugh, nå ble combat bare elendig. Geralt har jo null movement og lurker rundt som et lite jødebarn med ett bein. Hater at jeg blir låst i combat og den jævla sneglestancen han går inn i. Slåss mot et udyr som er dobbelt så stort, men det eneste han klarer å gjøre er å enten dodge 5cm eller 5 meter. Du kan løpe i combat med shift. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 23. mai 2015 Del Skrevet 23. mai 2015 Ugh, nå ble combat bare elendig. Geralt har jo null movement og lurker rundt som et lite jødebarn med ett bein. Hater at jeg blir låst i combat og den jævla sneglestancen han går inn i. Slåss mot et udyr som er dobbelt så stort, men det eneste han klarer å gjøre er å enten dodge 5cm eller 5 meter. Du kan løpe i combat med shift. Joda, men den fungerer jo kun 50% av tiden. Dette kun fordi Geralt absolutt skal nistirre mot "target" som jeg ikke en gang har valgt focus på. Noe som fører til at jeg ikke kan løpe vekk fra fiender på steder der det er litt mindre plass, fordi han skjeiner så jævlig når han løper i combat mode. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 23. mai 2015 Del Skrevet 23. mai 2015 Det som jeg har funnet mest irriterende så langt er sånne små detaljer som bare burde vært fikset. Hesten henger seg fast på små platåer når den må stege 10 centimeter opp, umulig og hoppe over gjerder eller klarte opp på kanter uten at Geralt spretter rundt som en idiot. Svømmingen er også frustrerende, ihvertfall når du skal loote under vann osv. Merker at det er første gang de har lagt et spill med åpen verden, for det er mye små plukk på slike ting. Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 23. mai 2015 Del Skrevet 23. mai 2015 Etter 1.03 patchen har grafikken fått seg et kjempeløft med Sharpness-funksjonen. Dæven så stor forskjell det med ble sharpness på fullt! Sylskap herlighet! Lenke til kommentar
TheZeroRequiem Skrevet 23. mai 2015 Del Skrevet 23. mai 2015 (endret) Utrolig bra spill, men synd en trenger GPU til flere tusen kroner for å nyte det fult ut. Er ikke like kjekt å sitte å spille på konsoll med 1080p, middels grafikk og snaut 30fps. Edit: mulig endel blir rettet på og forbedret når 1.03 patchen når konsoll. Endret 23. mai 2015 av TheZeroRequiem Lenke til kommentar
Populært innlegg Lakus Skrevet 24. mai 2015 Populært innlegg Del Skrevet 24. mai 2015 Nei, da kan jeg endelig lene meg trygt tilbake og fortelle meg selv at dette ble akkurat som jeg hadde håpet, om ikke bedre faktisk. Spilt i 23 timer nå, gjort en del sidemissions, jaktet ned noen monstre og besøkt steder både nært og fjernt. Karakterene, stemningen, designet, monstrene. Alt er liksom akkurat som jeg har hatt lyst på i et spill lenge. Elder Scrolls og Dragon Age f.eks er jo forsåvidt spill jeg har likt ryggmargen ut av, men den følelsen av at denne verdenen er "ekte" overgår begge disse en høy gang. Bare den enkle tingen at våpen, rustninger og bygninger (selv om Morrowind er min favoritt hva fantasy-bygninger angår) er realistiske til vår egen historie uten sverd som ser ut som årer bringer det hele veldig ned til en "troverdig" ståsted. Et sted hvor mennesker kun er en del av verdenen. Hvor "vi" kun er mennesker med menneskelige våpen i en verden full av fantastiske skapninger og farer - og profesjonelle monsterjegere selvsalgt Og plough the downgrade! Klart, jeg lurer på hvordan spillet ville sett ut om vi hadde fått "2013-utgaven", men når jeg ser dette spillet i bevegelse er det ingenting jeg egentlig vil klage på. Bildene man tar og videoene man ser bringer det ikke til live i nærheten så godt som å være ingame gjør, ganske enkelt. Etter flere timer i Novigrad smiler jeg fremdeles fra øre til øre hver gang jeg går gjennom gatene, opp på murene, gjennom noen tårn, ut inn i de rikere distriktene og tilbake ned på havna. Fordi hver gang går jeg ned nye gater, hver gang finner jeg andre bakveier, og hver gang føler jeg at hva som helst kan ligge bak neste hjørne. Ahhh, CD Projekt Red... you fucking brilliant bastards! /rant 10 Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 24. mai 2015 Del Skrevet 24. mai 2015 (endret) Utrolig bra spill, men synd en trenger GPU til flere tusen kroner for å nyte det fult ut. Er ikke like kjekt å sitte å spille på konsoll med 1080p, middels grafikk og snaut 30fps. Edit: mulig endel blir rettet på og forbedret når 1.03 patchen når konsoll. Det er jo noe man fort sparer inn pga. mye billigere spill til PC. Endret 24. mai 2015 av Orwandel 1 Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 24. mai 2015 Del Skrevet 24. mai 2015 (endret) Jeg ble positivt overrasket over at jeg kan snakket med en herbalist og samtidig lage ting mens jeg snakker med henne. For jeg trodde jeg måtte avslutte handelen for å så g inn på craftingen. Endret 24. mai 2015 av -Léon- 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå