Gå til innhold

The Witcher 3: Wild Hunt diskusjonstråd

Anbefalte innlegg

Det jeg blir mest irritert over er "target lock", enkelte ganger det ikke bare å få den til å skifte target og få den fjernet så, hvis jeg møter en stor monster som tydeligvis er sterkere enn meg så sliter jeg noen ganger å løpe vekk :p men men, det går som oftest bra men det bruker å komme et par banneord når ting går surr.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Flere som opplever at folk popper inn? Og da mener jeg ikke at jeg ser folk som popper inn i bakgrunnen, men rundt meg. Plutseli har det lastet inn 10 soldater rundt meg. Veldig irriterende.

Er vel basert på Number of Background characters, du kan stille på det i Graphic biten, men jeg merker det selv noen ganger, spesielt i store byer. 

Lenke til kommentar

Flere som opplever at folk popper inn? Og da mener jeg ikke at jeg ser folk som popper inn i bakgrunnen, men rundt meg. Plutseli har det lastet inn 10 soldater rundt meg. Veldig irriterende.

Er vel basert på Number of Background characters, du kan stille på det i Graphic biten, men jeg merker det selv noen ganger, spesielt i store byer. 

Den står på Ultra. Og det skjer også midt ut i ødemarka, plutseli kommer jeg til en plass der det skal være soldater, men de laster inne inn før de står ved siden av meg. Det skjer dog ikke hele tiden.

Endret av Kontorstol
Lenke til kommentar

Den står på Ultra. Og det skjer også midt ut i ødemarka, plutseli kommer jeg til en plass der det skal være soldater, men de laster inne inn før de står ved siden av meg. Det skjer dog ikke hele tiden.

Sliter med det samme selv, og også her står det meste på ultra. Rir inn i det jeg tror er et tomt område, og så plutselig dukker det opp en haug med mennesker. Utrolig irriterende da jeg må ri sakte eller stoppe opp hele tiden, ellers føles det som om verdenen er tom for mennesker. Er litt redd for at jeg skal gå glipp av quester pga dette også.

Lenke til kommentar

Har du oppdatert til den nyeste patchen? For jeg merker det mer og mer nå etter jeg oppdaterte. Hadde ikke det samme problemet før. 

Lenke til kommentar

Hei

Liker spillet meget godt så langt, men lurer på om noen her kan hjelpe meg litt.. Sliter litt med å finne ut hva gear som er best og ikke. Man har jo master gear. witcher gear og relic. 

Er relic best og ja master dårligst. av de tre eller jeg som er litt tulltur som vanlig? 

Og meget glad jeg har f5 og quicksave :p hehe så jeg husker å save før jeg skal sloss

Endret av Murgel
Lenke til kommentar

Har du oppdatert til den nyeste patchen? For jeg merker det mer og mer nå etter jeg oppdaterte. Hadde ikke det samme problemet før. 

Samme her. Dette problemet kom med siste patchen for min del.

Lenke til kommentar

Hei

Liker spillet meget godt så langt, men lurer på om noen her kan hjelpe meg litt.. Sliter litt med å finne ut hva gear som er best og ikke. Man har jo master gear. witcher gear og relic. 

Er relic best og ja master dårligst. av de tre eller jeg som er litt tulltur som vanlig? 

Og meget glad jeg har f5 og quicksave :p hehe så jeg husker å save før jeg skal sloss

Relic er nok best, også må du bestemme deg for om du vil gå for light armor, medium eller heavy. Du kan få bonuser relatert til dette også og de har jo forskjellige verdier utenom. Jeg spiller en type tracker som foretrekker light armor. 

Lenke til kommentar

Hei

Så langt har jeg inntrykk av at Relic tåler mest. Tar lenger tid før de må repareres, dog koster de mer å reparere dersom du vil gjøre det hos en smed.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...