GnilreG Skrevet 21. mai 2015 Del Skrevet 21. mai 2015 Er det ikke barre til å koble til ps4 kontrolleren med en dings da? Det har mange sakt på forumet her når jeg sier det er mye lettere med konsoll. Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 21. mai 2015 Del Skrevet 21. mai 2015 For første gang på gud veit hvor lenge så kan du faktisk trykke "play" på steam og være inne i spillet mindre en 30 sekunder etterpå. Takk for at vi slipper og se alt av "nvidia the way it's meant to be played" og andre reklamer for utgivere og den slags tull Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 21. mai 2015 Del Skrevet 21. mai 2015 (endret) Spørsmål ang levling, Vet ikke hvor mye "spoiler" det er men siden det er nytt så tar jeg det slik Etter og ha spilt gjennom det første området og gått og tatt alle de "?" stedene så er jeg fortsatt på level 4-5 og i neste område er alt jeg møter på av monstre/beast er 10+. Noen som har noen tips om hva jeg kan gjøre for og komme opp litt i level ? Omtrent alt av quest jeg finner er lvl 8+ noen har jeg tatt men de fleste innholder monstere som er høy level. Endret 21. mai 2015 av Eriksendrul Lenke til kommentar
1969 Skrevet 21. mai 2015 Del Skrevet 21. mai 2015 Spørsmål ang levling, Vet ikke hvor mye "spoiler" det er men siden det er nytt så tar jeg det slik Etter og ha spilt gjennom det første området og gått og tatt alle de "?" stedene så er jeg fortsatt på level 4-5 og i neste område er alt jeg møter på av monstre/beast er 10+. Noen som har noen tips om hva jeg kan gjøre for og komme opp litt i level ? Omtrent alt av quest jeg finner er lvl 8+ noen har jeg tatt men de fleste innholder monstere som er høy level. Det er jo noen level 5 quester der, sjekk oppslagstavlene. Dro du til velen ? Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 21. mai 2015 Del Skrevet 21. mai 2015 Spørsmål ang levling, Vet ikke hvor mye "spoiler" det er men siden det er nytt så tar jeg det slik Etter og ha spilt gjennom det første området og gått og tatt alle de "?" stedene så er jeg fortsatt på level 4-5 og i neste område er alt jeg møter på av monstre/beast er 10+. Noen som har noen tips om hva jeg kan gjøre for og komme opp litt i level ? Omtrent alt av quest jeg finner er lvl 8+ noen har jeg tatt men de fleste innholder monstere som er høy level. Var vel level 5 selv, men hadde fått 5 ekstra ability points eller noe fra Shrines, hadde ihvertfall ikke noen problemer med quest. Du kan også gjøre ting som er level 8 selv om du er level 5 uten problemer. Uansett hvis du vil lvle litt mer før du tar de oppdragene så burde du gjøre hovedoppdraget i sonen, pleier og ha mye god xp. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 21. mai 2015 Del Skrevet 21. mai 2015 (endret) Mest ett svar til hva du skrev på The Witcher anmeldelsen. Du kan reparere våpen og rustning selv, men du trenger verktøy for det. Heter vel bare repair kits og du finner dem mange steder i spillet å får de av og til som belønning for oppdrag. Jeg har ihvertfall bare reparert 2 ganger hos en blacksmith på 20 timer med spilling, resten har jeg fikset selv. Utenom det er jeg enig i at de kunne introdusert en litt mer survival greie til spillet, at man igjennom Alchemy eller noe annet kunne lagd bedre mat som gav flere bonuser osv. Hadde passet bra inn i spillet. Endret 21. mai 2015 av Akrabra Lenke til kommentar
andypandy Skrevet 21. mai 2015 Del Skrevet 21. mai 2015 Noen som vet hvorfor health-baren min har forsvunnet? Har prøvd alt på display instillinger for å forsøke å få den frem igjen, men den vil ikke vise seg. Selv ikke hvis jeg spiser noe. Har slått av spillet, restartet og alt men den vil fortsatt ikke frem. Noen som er kjent med problemet og vet om en fix? Merker at det er veldig frustrerende, jeg spiller på Blood and broken bones, og skulle gjerne ha visst statusen min før jeg gikk i kamp.. Spiller på PS4 Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 21. mai 2015 Del Skrevet 21. mai 2015 Gamer.no kommenterer "nedgraderingen" http://www.gamer.no/artikler/kommentar-the-witcher-3-nedgraderingen/189693 Lenke til kommentar
nagina Skrevet 21. mai 2015 Del Skrevet 21. mai 2015 Noen som vet hvorfor health-baren min har forsvunnet? Har prøvd alt på display instillinger for å forsøke å få den frem igjen, men den vil ikke vise seg. Selv ikke hvis jeg spiser noe. Har slått av spillet, restartet og alt men den vil fortsatt ikke frem. Noen som er kjent med problemet og vet om en fix? Merker at det er veldig frustrerende, jeg spiller på Blood and broken bones, og skulle gjerne ha visst statusen min før jeg gikk i kamp.. Spiller på PS4 Kommer på igjen når man går i combat. Lenke til kommentar
andypandy Skrevet 21. mai 2015 Del Skrevet 21. mai 2015 Noen som vet hvorfor health-baren min har forsvunnet? Har prøvd alt på display instillinger for å forsøke å få den frem igjen, men den vil ikke vise seg. Selv ikke hvis jeg spiser noe. Har slått av spillet, restartet og alt men den vil fortsatt ikke frem. Noen som er kjent med problemet og vet om en fix? Merker at det er veldig frustrerende, jeg spiller på Blood and broken bones, og skulle gjerne ha visst statusen min før jeg gikk i kamp.. Spiller på PS4 Kommer på igjen når man går i combat. Det var det jeg også håpet på, så jeg angrep noen Drowners, men den dukker fremdeles ikke opp.. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 21. mai 2015 Del Skrevet 21. mai 2015 Da vet jeg ikke :S En ting jeg lurer på, for eksmepel bombs, når jeg har brukt dem opp, må jeg droppe bomben manuelt og lage nytt? Lenke til kommentar
barezell Skrevet 21. mai 2015 Del Skrevet 21. mai 2015 http://www.reddit.com/r/Games/comments/36qwaa/witcher_3_patch_103_out_now/ patch Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 21. mai 2015 Del Skrevet 21. mai 2015 Da vet jeg ikke :S En ting jeg lurer på, for eksmepel bombs, når jeg har brukt dem opp, må jeg droppe bomben manuelt og lage nytt? Hvis du mediterer så får du ihvertfall tilbake bomber og potions du alt har lagd, men ja det crafting systemet rundt alchemy er utrolig rotete. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 21. mai 2015 Del Skrevet 21. mai 2015 http://www.reddit.com/r/Games/comments/36qwaa/witcher_3_patch_103_out_now/ patch Synd at serverenne dems dreit seg ut såpass det ikke er mulig å få den ned ^^, 1 Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 21. mai 2015 Del Skrevet 21. mai 2015 (endret) http://www.reddit.com/r/Games/comments/36qwaa/witcher_3_patch_103_out_now/ patch Synd at serverenne dems dreit seg ut såpass det ikke er mulig å få den ned ^^, Tok meg nå 11 sekunder å laste patchen ned Changelog: The Witcher 3: Wild Hunt - Patch 1.03 changelog: Improves stability in gameplay and the UI. Improves performance especially in cutscenes and gameplay Fixes grass and foiliage popping that can occur after density parameters change Improves Nvidia Hairworks performance Boosted texture anisotropy sampling to 16x on Ultra preset Sharpen Postprocess settings extended from Off/On to Off/Normal/High Improves menu handling Improves input responsiveness when using keyboard Corrects an issue with stamina regeneration while sprinting Fixes a cursor lock issue that sometimes occcurs when scrolling the map Generally improves world map focus Corrects a bug where player was able to fire bolts at friendly NPCs Corrects an issue in dialog selections Corrects some missing translations in the UI Minor SFX improvements -Blood particles will now properly appear after killing enemies on the water Rostan Muggs is back Endret 21. mai 2015 av Nizzen Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 21. mai 2015 Del Skrevet 21. mai 2015 På Steam står det bare "Update queued" Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 21. mai 2015 Del Skrevet 21. mai 2015 Lastet rett ned fra Gog ihvertfall, ingen problemer. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 21. mai 2015 Del Skrevet 21. mai 2015 Etter å ha slått av og på Steam kom det med en gang. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 21. mai 2015 Del Skrevet 21. mai 2015 Vet flere har poengtert hvor urealistisk vinden og skogen blafrer, men for meg er det noe av det kuleste og mest immersive med spillet. Å utforske skog og mark i dette spillet er så langt over andre spill som Skyrim, omgivelsene føles langt mer levende. Skyrim med mods har riktignok mye mer detaljer i teksturene men likevel føles Witcher 3 langt mer levende ut. Storslått det dem har laget rett og slett. 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 21. mai 2015 Del Skrevet 21. mai 2015 For meg ødelegger det innlevelsen, fordi det ser så mongoloid ut. Men har ikke orket å sette meg skikkelig inn i spillet enda, siden jeg drar bort i kveld og kommer hjem mandagskvelden, så tenker jeg starter skikkelig på spillet til uka. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå