Espp Skrevet 18. mai 2015 Del Skrevet 18. mai 2015 Sweet. Klarte ikke vente lenger så bestilte det på PC. Står å laster ned nå, så er det bare å vente til klokken slår 1 for å teste det litt på overtid. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 18. mai 2015 Del Skrevet 18. mai 2015 Åpner det kl. 01.00 ja? Hadde håpet det åpnet ved midnatt. Skal ikke spille det enda, men har lyst å se hvordan det kjører før jeg fortsetter med masterskrivingen Gleder meg til 1. juni! Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 18. mai 2015 Del Skrevet 18. mai 2015 The Witcher 3: Wild Hunt Graphics, Performance & Tweaking Guide Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 18. mai 2015 Del Skrevet 18. mai 2015 Nvidia Gameworks, hva det er og hvorfor vi burde vie det mer oppmerksomhet "Det er svært bekymringsfullt når et hardware-selskap begynner å implementere proprietær kode i pill som forventes å kunne kjøre på hardware fra en rekke forskjellige leverandører." http://wccftech.com/nvidia-responds-witcher-3-gameworks-controversy/ En video fra en AMD-grafikk-kar: Lenke til kommentar
Avean Skrevet 18. mai 2015 Del Skrevet 18. mai 2015 Drastisk forskjell med nVIDIA HairWorks på og av ihvertfall. Rimelig nice, gleder meg Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 18. mai 2015 Del Skrevet 18. mai 2015 Jeg har AMD kort og prosessor, angrer litt noen ganger når jeg ser andre spill som yter så mye bedre av Intel og Nvidia. Men for min del handler det mer om pris. Noen spill yter bedre av AMD da. Dragon Age Inquisition med mantle er absolutt nydelig på mitt setup. Og det driver godt på 8 Core. Uansett skulle gjerne sett en AMD guide på The Witcher 3. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 18. mai 2015 Del Skrevet 18. mai 2015 https://www.youtube.com/watch?v=hBoCRYX6Vq0 Launch trailer, vet ikke om noen har linket den tidligere. 2 Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 18. mai 2015 Del Skrevet 18. mai 2015 (endret) Jeg har AMD kort og prosessor, angrer litt noen ganger når jeg ser andre spill som yter så mye bedre av Intel og Nvidia. Men for min del handler det mer om pris. Noen spill yter bedre av AMD da. Dragon Age Inquisition med mantle er absolutt nydelig på mitt setup. Og det driver godt på 8 Core. Uansett skulle gjerne sett en AMD guide på The Witcher 3. Og hvis det ender opp med at Gamerworks blir mer og mer vanlig, eller hva som skjedde med Project CARS, blir AMD hardware mindre og mindre optimale, uansett om de har den beste råe kraften eller ikke. Da spiller det liten rolle hva AMD-produkter koster. Da kan NVIDIA skru opp prisene på produktene sine siden du "må" ha de likevel. Jeg har AMD-kort, og vurderer å skaffe nytt om ikke så alt for lenge. Jeg vil gjerne unngå at NVIDIA blir det eneste valget pga. slik praksis. Endret 18. mai 2015 av Orwandel 1 Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 18. mai 2015 Del Skrevet 18. mai 2015 For de som ikkje vet det enda: nVidia driver for spillet: Release HighlightsJust in time for the highly anticipated title The Witcher 3: Wild Hunt, this new GeForce Game Ready driver ensures you'll have the best possible gaming experience. With support for GeForce SLI technology and one-click game setting optimizations within GeForce Experience, you’ll have the best possible performance and image quality during gameplay. Game ReadyBest gaming experience for The Witcher 3: Wild Hunt, including support for SLI Technology and GeForce Experience 1-click optimizations http://www.guru3d.com/news-story/download-geforce-352-86-whql-driver.html 1 Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 18. mai 2015 Del Skrevet 18. mai 2015 Viktig å ikke la nvidia få monopol ja. Proprietær teknologi i pc-spill som dette er jo ikke uvanlig da, nvidia physics er/var vel det samme? Kjøpte nvidia denne gangen, fordi 970 var så utrolig mye mer stillegående og kjølig sammenlignet med nærmeste AMD-konkurrent. Håper de kommer sterkt tilbake. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 18. mai 2015 Del Skrevet 18. mai 2015 (endret) Ingen driver ifra AMD idag?Sjekk her;www.station-drivers.com Endret 18. mai 2015 av Nizzen Lenke til kommentar
Isvarmt Skrevet 18. mai 2015 Del Skrevet 18. mai 2015 ifølge pc gamer så vil en med et gtx 970 kunne kjøre spillet på ultra inkludert gameworks med 40-50 fps, reduserer man shadow quality er man når man lett 60 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 18. mai 2015 Del Skrevet 18. mai 2015 (endret) Da er filene igang med å bli ulåst på Steam ser jeg. EDIT: Og spiller er herved lansert på Steam Start Steam på nytt for å sette igang patchen på 1.3GB. Endret 18. mai 2015 av LarZen Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 18. mai 2015 Del Skrevet 18. mai 2015 Og da ble jeg akkurat ferdig med The Witcher 2, og er klar for nr. 3. Bra timing. 2 Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 18. mai 2015 Del Skrevet 18. mai 2015 Prøvde Pc-versjonen nå. Skaleringen/størrelsen på hud er helt feil hos meg, og jeg får ikke til å stille den rett. Og kontrolleren funker bare sånn halvveis, f. eks går det ikke an å quite spillet uten å bruke tastatur. Får ikke opp menyskjermen. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 18. mai 2015 Del Skrevet 18. mai 2015 Prøvd PC utgaven litt nå. Veldig varierende ytelse på min maskin. Noe som er jo helt greit da den nærmer seg 3 år gammel nå. Men er litt spesielt å tenkte på at min 12000kr PC blir matchet av en 3500kr konsoll.. 1 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 18. mai 2015 Del Skrevet 18. mai 2015 Mumle, mumle, downgrade, mumle. Ser fremdeles ganske så fantastisk ut 1 Lenke til kommentar
duppsko Skrevet 18. mai 2015 Del Skrevet 18. mai 2015 970'en min taklet alt på Ultra + Hairworks. Vet ikke fps men kan ikke være langt unna 60. Desverre så fryser spillet hele tiden. Ihvertfall når jeg er i inventory. Er jo standard med pc-spill. Får se om jeg går over til PS4 utgaven istedet når jeg får det i morgen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå