Villfaren Skrevet 12. mai 2015 Del Skrevet 12. mai 2015 This item will be available for download on May 19, 2015 står det hos Gog Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 12. mai 2015 Del Skrevet 12. mai 2015 Uten å spoile, pass virkeligt på ka dåke sier til folk i dette spillet... Konsekvensene er der hvertfall. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 12. mai 2015 Del Skrevet 12. mai 2015 Kan dere si noe om combat og kamera? føles det klomsete eller bra? Hva med potions og meditering? er det fortsatt sånn egen dum modus man må inn i eller kan man fikse litt mer on the fly? Lenke til kommentar
Bone Skrevet 12. mai 2015 Del Skrevet 12. mai 2015 (endret) Prøvd litt combat, og liker det foreløpig godt! Ikke bare å buttonmashe, men en del taktikk også, så det er stas! Veldig følsomme kontrollere synes jeg, uvant i starten, men begynner å venne det til meg nå.. En klage er at det ofte er vanskelig å starte "dialog" med NPC-ere .. ikke at de fleste innbyggerne sier noe spesielt, men det er ikke hele tiden at jeg føler jeg treffer, selv om jeg trykker riktig knapp og X-en (til PS4) er over hodet deres.. Ellers synes jeg landskapet og stemningen er virkelig bra! Jeg har slått av alt av minimaps og hud, og spiller på "hard", hvor man kan velge mellom lett, middels, hard og ekstra vanskelig (de kalles noe annet i spillet, men..) EDIT: Jeg har spilt veldig lite de forrige spillene, men sliter litt med diverse avgjørelser i dette spillet da jeg ikke føler jeg vet noe særlig.. Setter det i spoiler, men jeg tror ikke det er store spoileren, det er snakk om hvilken "side" man skal velge (og etter hva jeg har skjønt, så har disse fraksjonene eksistert i tidligere spill.. Nilfgaarden, eller The North!? .. Hvilke er best? Har på følelsen at jeg har lyst til å velge The North, men jeg vet virkelig ikke.. hørt så lite om noen av dem til nå, men akkurat nå har jeg kommet over om jeg vil hjelpe den ene eller andre parten.. Endret 12. mai 2015 av Bone Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 13. mai 2015 Del Skrevet 13. mai 2015 Damn, jeg er misunnelig når jeg ser 4-5 på vennelisten spille witcher 3.. Lenke til kommentar
tshansen Skrevet 13. mai 2015 Del Skrevet 13. mai 2015 Jeg fikk epost i går kveld om at spillet ble sendt fra hovedlageret til Elkjøp. Er jeg heldig har jeg det her allerede fredag eller lørdag. Lenke til kommentar
LMH Skrevet 13. mai 2015 Del Skrevet 13. mai 2015 Hva med potions og meditering? er det fortsatt sånn egen dum modus man må inn i eller kan man fikse litt mer on the fly? No har eg ikkje spelt det, men har forstått det slik at ein ikkje treng å meditere for å lage potions lenger. Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 13. mai 2015 Del Skrevet 13. mai 2015 Hva er greia med at jeg ikke finner trophies lista til The Witcher 3 på min PS4? Lenke til kommentar
duppsko Skrevet 13. mai 2015 Del Skrevet 13. mai 2015 Hva er greia med at jeg ikke finner trophies lista til The Witcher 3 på min PS4? Jeg hørte at trophies/achievements ikke aktiverer seg før 19.mai's 1day patch. 1 Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 13. mai 2015 Del Skrevet 13. mai 2015 Noen som sender ut standard utgaven i dag eller? Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 13. mai 2015 Del Skrevet 13. mai 2015 Prøvd litt combat, og liker det foreløpig godt! Ikke bare å buttonmashe, men en del taktikk også, så det er stas! Veldig følsomme kontrollere synes jeg, uvant i starten, men begynner å venne det til meg nå.. En klage er at det ofte er vanskelig å starte "dialog" med NPC-ere .. ikke at de fleste innbyggerne sier noe spesielt, men det er ikke hele tiden at jeg føler jeg treffer, selv om jeg trykker riktig knapp og X-en (til PS4) er over hodet deres.. Ellers synes jeg landskapet og stemningen er virkelig bra! Jeg har slått av alt av minimaps og hud, og spiller på "hard", hvor man kan velge mellom lett, middels, hard og ekstra vanskelig (de kalles noe annet i spillet, men..) EDIT: Jeg har spilt veldig lite de forrige spillene, men sliter litt med diverse avgjørelser i dette spillet da jeg ikke føler jeg vet noe særlig.. Setter det i spoiler, men jeg tror ikke det er store spoileren, det er snakk om hvilken "side" man skal velge (og etter hva jeg har skjønt, så har disse fraksjonene eksistert i tidligere spill.. Nilfgaarden, eller The North!? .. Hvilke er best? Har på følelsen at jeg har lyst til å velge The North, men jeg vet virkelig ikke.. hørt så lite om noen av dem til nå, men akkurat nå har jeg kommet over om jeg vil hjelpe den ene eller andre parten.. Uten å spoile noe særlig er vel Nilfgaard et rike eller imperie som de siste årene har drevet med aggressiv ekspansjon på bekostning av naboland. Ellers er det vel laget en historie oppsummering av utviklerne før W3 ble sluppet. Slik at de som ikke har spilt de tidligere spillene kan hoppe inn i historien. Anbefaler deg å søke opp den, eller lese no wikipedia artikler eller no. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 13. mai 2015 Del Skrevet 13. mai 2015 Nilfgaard tar det de vil og skaper kaos der de må. Kongerikene i Nord er også for splittet politisk til å stå imot makten de møter. Se da spesielt The Witcher 2. Du har også The Nilfgaard Wars som foregikk en del tidligere der kongerikene i Nord også måtte stå imot, og snudde kampen ved Battle of Brenna. Litt klassisk fantasy plot egentlig. Du kan lese alt på wikien. http://witcher.wikia.com/wiki/Northern_Wars#2nd_Nilfgaard-Nordling_War Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 13. mai 2015 Del Skrevet 13. mai 2015 Har lest at spillet er en del lettere enn de tidligere spillene. Så jeg tenker å spille på hard. Spilte nr. 2 på normal, og det var vanskelig nok det til tider, spesielt i starten merkelig nok. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 13. mai 2015 Del Skrevet 13. mai 2015 Vanskelig å lage enn oppfølger der du må forklare hvorfor helten er blitt dårligere i kamp. Spesielt da med Geralt som du bruker hele spill 1 til å få tilbake til sitt Witcher potensiale. Mass Effect serien løste dette veldig bra. Det er en grunn til at Shepard må starte fra nytt og hvis du importerer en save fra 2ern til 3ern så er du faktisk samme level. God løsning. 2 Lenke til kommentar
Matsern117 Skrevet 13. mai 2015 Del Skrevet 13. mai 2015 The witcher har fått 9.2 i rating på Metacritic, må si jeg gleder meg veldig til å spille dette spillet. Går folkehøgskole foreløpig å har siste uke nå , så er ferdig til den 23 mai, så blir ikke å spille witcher før da , men satan så bra det se ut Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 13. mai 2015 Del Skrevet 13. mai 2015 Er man nødt til å spille Witcher 1 og 2 for å spille 3ern? Er storyen der sammenhengende eller? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 13. mai 2015 Del Skrevet 13. mai 2015 Nope. Du kan se på de forrige spillene som bakgrunnsinformasjon, men ikke nødvendig for å spille 3erm. Lenke til kommentar
solz Skrevet 13. mai 2015 Del Skrevet 13. mai 2015 Bøkene kan være en veldig god referanse før man spiller 3'en. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 13. mai 2015 Del Skrevet 13. mai 2015 Spørsmål til dere som har spilt det. Er det open world eller ikke? Laster man soner via loading screen eller er det helt åpent?. Hørt at storebyer osv skal være åpne, i motsetning til da Skyrim og den type spill. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 13. mai 2015 Del Skrevet 13. mai 2015 CD PROJECT RED erter oss med hva som kan se ut som en kort film som skal komme ut imorgen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå