nekronaut77 Skrevet 11. mai 2015 Del Skrevet 11. mai 2015 (endret) Noen som vet om xbox one standard eller premium edition fra gamezone sendes ut tidlig? Er et klikk unna bestil knappen Endret 11. mai 2015 av nekronaut77 Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 11. mai 2015 Del Skrevet 11. mai 2015 Kom gjerne med førsteinntrykk, men ingen spoilers takk . Men fint om dere kan si litt om hvordan grafikken, lyd bilde, stemeskuespill, verden. Alt annet enn historien egentlig Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 11. mai 2015 Del Skrevet 11. mai 2015 Sier meg enig med GrinderX9 der. Spoiler fritt, men litt førsteinntrykk er fint. Får ikke spilt før neste uke selv uansett. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 11. mai 2015 Del Skrevet 11. mai 2015 Fikk selv CE edition til PS4 i dag! Bare spilt noen få timer.. Foreløpig er jeg veldig fornøyd, men jeg har egentlig ikke gjort så mye enda.. Roter bare litt rundt på det første stedet man kommer til.. (Antar at det ikke er noen spoiler.. man kommer til mange steder, og dette er det første..) Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 11. mai 2015 Del Skrevet 11. mai 2015 (endret) Eg og er kjempe fornøyd, roter mest i starten eg og, men er komt meg litt videre uten at eg skal si for mye om det pga story. Hadde ein grafikk gltich som gjorde at vatnet blei svart, men ein restart så var det fiksa og det kom ikkje tilbake, litt texture pop på figurene og litt i terenget. Kan ikkje akkuratt klage siden release patchen ikkje er ute, men dette bare putt og ingen store probleme.FPS har holdt seg ganske stabil, eineste litt problemere på cutsceens faktisk. Endret 11. mai 2015 av Noiz Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 12. mai 2015 Del Skrevet 12. mai 2015 Takk for svar, da er det bestilt! Bestilte fra gamezone, er det bare ce de sender ut så tidlig? Håper å få det før helgen. :-) Ikke unormalt at du har spillet 1-2 dager før lanseringsdato fra Gamezone. Lenke til kommentar
DigImp Skrevet 12. mai 2015 Del Skrevet 12. mai 2015 (endret) Stor fornøyd med spillet så langt. Syns det er en stor forbedring på alle fronter. Lyden er bra og grafikken er vel det beste til konsoll så langt. En del av talen blant beboerne er humoristisk å høre på og er erke britisk. Har nettopp kommet meg forbi det første området som er relativt stort. Har kun opplevd en glitch, men jeg vil ikke si noe om den da den kan være en spoiler. Det blir en del tid på hesteryggen. Og her har de fått til noe som faktisk er tilnærmet Red Dead Redemption, ikke like bra, men langt bedre enn Dragon Age. Gled dere sier jeg bare Endret 12. mai 2015 av DigImp 1 Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 12. mai 2015 Del Skrevet 12. mai 2015 Og si at det ikkje er like bra som Red Dead er litt feil, da vi er på et so høg kvalitets nivå at det kommer ein stor del an på smak og behag Lenke til kommentar
DigImp Skrevet 12. mai 2015 Del Skrevet 12. mai 2015 Og si at det ikkje er like bra som Red Dead er litt feil, da vi er på et so høg kvalitets nivå at det kommer ein stor del an på smak og behag Nå snakket jeg om selve ridingen noe som svært få greier å få til skikkelig. Etter min mening I alle fall☺ Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 12. mai 2015 Del Skrevet 12. mai 2015 10/10 fra Gamespot. http://www.gamespot.com/reviews/the-witcher-3-wild-hunt-review/1900-6416135/ Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 12. mai 2015 Del Skrevet 12. mai 2015 Laget en ekstremt profesjonell uboxing idag... 6 Lenke til kommentar
MrL Skrevet 12. mai 2015 Del Skrevet 12. mai 2015 (endret) 10/10 fra Gamespot. http://www.gamespot.com/reviews/the-witcher-3-wild-hunt-review/1900-6416135/ + 9.3/10 fra IGN 9.75/10 fra Gameinformer. (PS4 versjonen) og stortsett samme fra en del andre "mindre" sider. Endret 12. mai 2015 av MrL Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 12. mai 2015 Del Skrevet 12. mai 2015 Laget en ekstremt profesjonell uboxing idag... Takk for den Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 12. mai 2015 Del Skrevet 12. mai 2015 Wow! http://www.metacritic.com/game/playstation-4/the-witcher-3-wild-hunt Gleder meg til det begynner å rulle inn anmeldelser ifra PC versjonen også. Dette lover uansett særdeles godt! Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 12. mai 2015 Del Skrevet 12. mai 2015 Gamespots videoanmeldelse spoiler en del som i alle fall jeg ikke visste. Bare en heads up. 1 Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 12. mai 2015 Del Skrevet 12. mai 2015 Liker den settningen er fra oppsummeringen til Gamespot. And make no mistake: this is one of the best role-playing games ever crafted, a titan among giants and the standard-setter for all such games going forward. 4 Lenke til kommentar
Avean Skrevet 12. mai 2015 Del Skrevet 12. mai 2015 Likte ikke helt det gamesradar sier om spillet, at det ikke er open world og at hvert område faktisk er en instanse med loading. Men blir nok råbra uansett. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 12. mai 2015 Del Skrevet 12. mai 2015 Gleder meg! Siste eksamen den 18. Tror det blir en uke med hard spilling nå i første ferieuke! Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 12. mai 2015 Del Skrevet 12. mai 2015 Likte ikke helt det gamesradar sier om spillet, at det ikke er open world og at hvert område faktisk er en instanse med loading. Men blir nok råbra uansett.Det har vært kjent helt siden annonseringen av spillet. Tror uansett det blir bra. Lenke til kommentar
U1ven Skrevet 12. mai 2015 Del Skrevet 12. mai 2015 Mens dere venter, kan noen fortelle meg hvordan man dreper denne karen i Witcher 1? Brukt en time nå, og jeg spiller på normal.. Beast, bossen i chapter 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå